Dan zou ik niet voor d'r staanquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:41 schreef Adolecens het volgende:
Je ziet aan haar reactie dat Sedan voor haar staat met z'n broek op de enkels
En nu weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soonquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer geven we ons over aan onze vleselijke lusten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
Plaatje stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten![]()
Hier nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De postbode kwam met een verschrikkelijk lief kaartje vandaag
Aan wie dan wel gericht?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier nietfanmail van arriva boete betaling voor reizen zonder saldo. Niet aan mij gericht. Al voor de vierde keer in een maand tijd
Wat lief stond er in?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De postbode kwam met een verschrikkelijk lief kaartje vandaag
Geen idee ik ken de naam iig niet. Misschien even googlenquote:
Een gedichtquote:
Ik kreeg een gezellige aanmaning omdat de bank sommige van mijn overschrijvingen domweg een dag nadat ik het overmaak weer terugboekt. En dan niet even mailen/bellen/brief sturen....dus dit was de derde aanmaning al deze maand. *grmbl* tijd voor een nieuwe bank, geloof ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier nietfanmail van arriva boete betaling voor reizen zonder saldo. Niet aan mij gericht. Al voor de vierde keer in een maand tijd
Raarquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kreeg een gezellige aanmaning omdat de bank sommige van mijn overschrijvingen domweg een dag nadat ik het overmaak weer terugboekt. En dan niet even mailen/bellen/brief sturen....dus dit was de derde aanmaning al deze maand. *grmbl* tijd voor een nieuwe bank, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |