SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niet zo bijdehand doen want je krijgt zo een step op je harses.
De echte Rotterdamse mentaliteitquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niet zo bijdehand doen want je krijgt zo een step op je harses.
Ja klopt maar dan liever Eto'o dan Torres of Baquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Je kunt toch maar 1 spits kwijt in een 8-1-1.
Klopt, maar dat geldt niet voor normale spelers, dus dan loop je de kans dat je wel gewoon een ban krijgt (lijkt me).quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daarom dus. Als EA besluit om hen ineens massaal te gaan bannen hebben ze grotere problemen.
Omdat je tegen een goed silver team moet?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:01 schreef ThadCastle het volgende:
Nu al spijt dat ik een potje FUT ben gaan doen. Moet tegen Agbon, Jerome, Campbell, TOTS Forster, Salah en Lamah
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat je tegen een goed silver team moet?
Ik denk het, de meeste goede silvers hebben gewoon pacequote:Op dinsdag 29 april 2014 19:09 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij gaat al schuimbekken als er 3 man voor de bal spelen.
Nee hoor, want Choupo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk het, de meeste goede silvers hebben gewoon pace
Hou je bek gewoon kut vent.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:16 schreef Maver24 het volgende:
Zijn er 35k packs ?
Ik lees het overal maar ik ben nu niet op mijn console dus kan het niet checken, misschien wel een mooie tijd om TOTS Martinez aan te schaffen vanavond
Je speelt gewoon graag met grote zwarte mannen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
Dat was leukNu weer een fatsoenlijk spel spelen
Nee heb een all-white line up.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je speelt gewoon graag met grote zwarte mannen.
Was het maar waar. Dan had ik allang iemand versierd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_willen_gertjan.html
Zhano, zijn ze allemaal zo in Fryskeland?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Dan had ik allang iemand versierd.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Dan had ik allang iemand versierd.
Via collectors group.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je meerdere tegelijk ruilen?
Dat zou ik ook snel zeggen na zo'n post.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is toch zo?
Niet dat ik het je niet gun ofzo hoor maar ...
Wat de fuck man? Wat is je probleem nou?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook snel zeggen na zo'n post.
Wat moet jij nou weer.quote:
Je lacht me gewoon uit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat de fuck man? Wat is je probleem nou?
Ik vind jou ook een schatje.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een teringlijer.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat de fuck man? Wat is je probleem nou?
Ik hoorde al iemand lachen, jij was het dus.quote:
Bij welke winkel? En het is eigenlijk gewoon cola en dat drink ik zelf bijna niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:48 schreef Zhano het volgende:
Ze hebben hier nu ook die Monster Assault, maar niet gekocht want volgens de kenner zijn ze viezz.
JUMBO. Je weet wel, waar tyfesnegers fietsen jatten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij welke winkel? En het is eigenlijk gewoon cola en dat drink ik zelf bijna niet.
Denk omdat die MC TOTS morgen uit packs gaatquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:50 schreef FCsuarez het volgende:
het leek EA een goed plan om nadat er ziek lang 15K packs te krijgen waren er nu voor 24 uur 1tje te geven ? of hebben ze gewoon een maximum ingesteld in ene
die dingen waren er dagen lang limietsloosquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:56 schreef appelen het volgende:
[..]
Denk omdat die MC TOTS morgen uit packs gaat
EAquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die dingen waren er dagen lang limietsloosen dan nu een WOW
ach piszczek zakt weerquote:
Alleen gold 15k packs hadden toch een limiet?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die dingen waren er dagen lang limietsloosen dan nu een WOW
Hoeveel nog?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach piszczek zakt weerze hadden ze 3 uur geleden net allemaal opgekocht
![]()
gewoon weer terug kopen
zit nu rond de 50K BINquote:
Hmm, hij gaat toch nog zakken morgen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zit nu rond de 50K BIN
is wel eens goedkoper geweest moet ik zeggen.
daar zou ik niet zo zeker van zijn. hoop mensen die hem toch morgen nog even halen want laatste dag dus zal wel op zijn laagste punt zijn. en dat was vanmiddag al te merken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:01 schreef appelen het volgende:
[..]
Hmm, hij gaat toch nog zakken morgen?
Misschien teampje om maken
Ga eerst even wat sparen, wil TOTS Jackson nog hebbenquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar zou ik niet zo zeker van zijn. hoop mensen die hem toch morgen nog even halen want laatste dag dus zal wel op zijn laagste punt zijn. en dat was vanmiddag al te merken.
allemaal al domme biedingen open staan door die K appelenquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
allemaal al domme biedingen open staan door die K appelen
Oh bij mij doet de webapp het ook niet hoor..quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
allemaal al domme biedingen open staan door die K appelen
haha oke, nou wie weet haal ik dan wel TOTS rooney binnen voor 30Kquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh bij mij doet de webapp het ook niet hoor..
quote:
quote:
yupquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snel omschakelen kun je wel aan ze overlaten
Tyfes mofquote:
Zhano met zijn congruentiefouten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit dus. Maar alleen omdat ik hoop dat Atletico ook doorgaat en de finale winnen...
Atletico zou mooi zijn, maar Real gun ik het ook wel na 12 jaar(?).quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit dus. Maar alleen omdat ik hoop dat Atletico ook doorgaat en de finale winnen...
Ik gun Real niks. Kopen, kopen, kopen. Liever Atletiquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Atletico zou mooi zijn, maar Real gun ik het ook wel na 12 jaar(?).
Jij bent toch voor Bayern?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:36 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben voor niemand dus ik ga lekker neutraal kijken voor zover het lukt
gr grquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
Het valt me echt nog mee dat niemand zeuven zeuven heeft gezegd.
Nou ik ga ervandoor. Doei.
Ik denk 2-0. Ekte bazen weten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
Het valt me echt nog mee dat niemand zeuven zeuven heeft gezegd.
Nou ik ga ervandoor. Doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Iedereen koopt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:35 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik gun Real niks. Kopen, kopen, kopen. Liever Atleti
nee die bale en ronaldo met hun vertiefte harses zijn lekker, gun het alleen benzema alleen dat is een echte baasquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Tyfes Duitsers moeten kapot
Ronaldo is gewoon een topsporter.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee die bale en ronaldo met hun vertiefte harses zijn lekker, gun het alleen benzema alleen dat is een echte baas
Ik had de zin halverwege anders geformuleerd. Daardoor is die fout erin geslopen. Als ik het teruglees zie ik zelf ook wel dat het fout zijn.quote:
Die nicht van een Robben en die misvormde kop van Ribery daar kijk je lekker naar zeker?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee die bale en ronaldo met hun vertiefte harses zijn lekker, gun het alleen benzema alleen dat is een echte baas
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had de zin halverwege anders geformuleerd. Daardoor is die fout erin geslopen. Als ik het teruglees zie ik zelf ook wel dat het fout zijn.
dat wel, maar toch geen Real fan.quote:
Wat is er zo goed aan het beleid van Bayern? De tegenstander leegkopen zodat je geen tegenstand hebt?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat wel, maar toch geen Real fan.
het beleid van Bayernhulde voor de niet koop clubs
alleen al het feit dat je pas geld uit geeft wanneer je het hebtquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan het beleid van Bayern? De tegenstander leegkopen zodat je geen tegenstand hebt?
... Die kopen heel Dortmund leeg...quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat wel, maar toch geen Real fan.
het beleid van Bayernhulde voor de niet koop clubs
Blijkbaar voor de spelers daar toch een stapje omhoog.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
... Die kopen heel Dortmund leeg...
BELEID![]()
Roda is gewoon kut.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En dan wil je wel Roda eruit hebben?
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En dan wil je wel Roda eruit hebben?
Natuurlijk maakt dat wel wat uit. Stel je voor dat Ajax Depay en Pelle zou kopen wat gewoon zou moeten kunnen dat zou toch treurig zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen al het feit dat je pas geld uit geeft wanneer je het hebtwaar je het vandaan koopt maakt niet uit.
zit je met Schelvisquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg mijn Marrs niet verkocht dus ik heb hem gediscard.
Gruwelijkquote:
Moest ik ook meteen aan denken jaquote:
ajax zit er toch niet om psv en feyenoord in leven te houden, als ze het eens kunnen worden over de prijs is alles goed tochquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat wel wat uit. Stel je voor dat Ajax Depay en Pelle zou kopen wat gewoon zou moeten kunnen dat zou toch treurig zijn
Goed voor het niveau van de competitie ook.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ajax zit er toch niet om psv en feyenoord in leven te houden, als ze het eens kunnen worden over de prijs is alles goed toch
Eredivisie en niveau...het is goed voor de competitie.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed voor het niveau van de competitie ook.
dat is hun zorg toch niet jonguhhhquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed voor het niveau van de competitie ook.
Nou..een competitieve league komt ook je eigen spel ten goede hoor..Als Ajax wekelijks tegen een topploeg speelt wordt het niveau ook hoger.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:04 schreef Tim86 het volgende:
Dantje was de bal helemaal kwijt. Krijg je met dat haar
Waarom zou die?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:05 schreef Grandesco het volgende:
Kan die Pepe nou niet effe gewoon normaal doen....
Oke manquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het is een overtreding maar het is geen aanslag... alsof hij hem helemaal doormidden trapt.
Traantjes drogen en voetballen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0-2quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ramos !! (wat gebeurde er, ik kijk niet eens)
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
moest je mee uit eten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Neuk helemaal suf!quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry die had ik al 2 maanden op mijn bureaublad staan en moest hem een keer gebruiken.
Nee.quote:
HAHA echt grappig! gr grquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:10 schreef Revontulet het volgende:
Haha, die commentator heeft het over een gele kaart maar hij krijgt wel een oranje kaart denk ik
Nou dat hoeft dus niet meer. gr grquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oké dankjewel want ik twijfelde inderdaad al
Vraag even of je moeder opstaat danquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan de afstandsbediening niet vinden.
quote:
Project X Veenhuizen #LEGGO!!!quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is er niet.
Maar ik ga nu de TV aanzetten.
Bedankt he.quote:
PS is hij 25K ofzoquote:
Die Eddie Johnson tipquote:
Niet veel..39k bin. Er zijn er ook echt weinig, maar ik snap niet dat mensen dat betalen. Zo boeiend zijn de clublinks toch niet...blijkbaar toch icm golds dan van Sounders..snap het ook niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is nu zeker alweer veel goedkoper geworden?
wilde m niet oppikken voor 23K dacht die stijgt niet zo heel veelquote:
Ik had mijne toevallig vanmiddag gekocht voor 22kquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wilde m niet oppikken voor 23K dacht die stijgt niet zo heel veel
Misschien door de link met IF Dempsey. Dat is de enige reden die ik kan bedenken. Of iemand moet weer een video hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet veel..39k bin. Er zijn er ook echt weinig, maar ik snap niet dat mensen dat betalen. Zo boeiend zijn de clublinks toch niet...blijkbaar toch icm golds dan van Sounders..snap het ook niet.
Arme jij.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik verkocht hem vanmiddag voor 15k op xbox
Die kerel die KSI 3 keer af maakte had hem in zijn teamquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien door de link met IF Dempsey. Dat is de enige reden die ik kan bedenken. Of iemand moet weer een video hebben gemaakt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GJE kan nu net zo goed zijn controller wegleggen
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]niet
Oh kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Real CL dus!
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:25 schreef Maver24 het volgende:
Aan de ene kant hoop ik dat Chelsea door gaat. Kan Real even Chelsea vernederen
frank?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bedankt hé Frankie ik was tot nu toe fan van hem maar nu niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |