SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niet zo bijdehand doen want je krijgt zo een step op je harses.
De echte Rotterdamse mentaliteitquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niet zo bijdehand doen want je krijgt zo een step op je harses.
Ja klopt maar dan liever Eto'o dan Torres of Baquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Je kunt toch maar 1 spits kwijt in een 8-1-1.
Klopt, maar dat geldt niet voor normale spelers, dus dan loop je de kans dat je wel gewoon een ban krijgt (lijkt me).quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daarom dus. Als EA besluit om hen ineens massaal te gaan bannen hebben ze grotere problemen.
Omdat je tegen een goed silver team moet?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:01 schreef ThadCastle het volgende:
Nu al spijt dat ik een potje FUT ben gaan doen. Moet tegen Agbon, Jerome, Campbell, TOTS Forster, Salah en Lamah
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat je tegen een goed silver team moet?
Ik denk het, de meeste goede silvers hebben gewoon pacequote:Op dinsdag 29 april 2014 19:09 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij gaat al schuimbekken als er 3 man voor de bal spelen.
Nee hoor, want Choupo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk het, de meeste goede silvers hebben gewoon pace
Hou je bek gewoon kut vent.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:16 schreef Maver24 het volgende:
Zijn er 35k packs ?
Ik lees het overal maar ik ben nu niet op mijn console dus kan het niet checken, misschien wel een mooie tijd om TOTS Martinez aan te schaffen vanavond
Je speelt gewoon graag met grote zwarte mannen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
Dat was leukNu weer een fatsoenlijk spel spelen
Nee heb een all-white line up.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je speelt gewoon graag met grote zwarte mannen.
Was het maar waar. Dan had ik allang iemand versierd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_willen_gertjan.html
Zhano, zijn ze allemaal zo in Fryskeland?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Dan had ik allang iemand versierd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |