Lol, net zo bejaard als ik ben dus?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
MSN was de shit man, toen ik 16 was. Godverdomme, wat ben ik oud.

En jij bent nu? Mag je stemmen? Bierdrinken?quote:

Ik mag alles. Ik ben 28quote:Op woensdag 30 april 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij bent nu? Mag je stemmen? Bierdrinken?

Weinig relevant. Yats grijpt nu dankbaar een bepaalde overeenkomstigheid aan als mogelijkheid tot het scheppen van een band om de interesse van clumsy_clown te wekken. Met eventueel een date tot gevolg. Watch and learn.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij bent nu? Mag je stemmen? Bierdrinken?

Je hebt dus bijna de club van 27 overleefdquote:

I will take notes, krijg ik een overhoring?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Weinig relevant. Yats grijpt nu dankbaar een bepaalde overeenkomstigheid aan als mogelijkheid tot het scheppen van een band om de interesse van clumsy_clown te wekken. Met eventueel een date tot gevolg. Watch and learn.

Dat heb ik aangezien ik 28 ben.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt dus bijna de club van 27 overleefd
Sssst HJ, straks leest ze het en moet ik nog echt gaan daten ook. Dat is toch veel te eng?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Weinig relevant. Yats grijpt nu dankbaar een bepaalde overeenkomstigheid aan als mogelijkheid tot het scheppen van een band om de interesse van clumsy_clown te wekken. Met eventueel een date tot gevolg. Watch and learn.

Dan ga ik wel mee dan is het minder engquote:Op woensdag 30 april 2014 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik aangezien ik 28 ben.
[..]
Sssst HJ, straks leest ze het en moet ik nog echt gaan daten ook. Dat is toch veel te eng?

quote:Op woensdag 30 april 2014 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik wel mee dan is het minder eng
Drie zweterige fokkers op date met een user die clumsy_clown heet. Dit gaat teveel een slechte pr0n-flick lijken.quote:

Daten?quote:

Ik ben niet zweterigquote:Op woensdag 30 april 2014 20:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Drie zweterige fokkers op date met een user die clumsy_clown heet. Dit gaat teveel een slechte pr0n-flick lijken.

Ik ben niet zweterig HJ. Een date is niets meer dan een gezellige avond, dus waarom zou je daar zenuwachtig over zijn?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Drie zweterige fokkers op date met een user die clumsy_clown heet. Dit gaat teveel een slechte pr0n-flick lijken.

Dat is de enige juiste benadering, yats. Het heeft niet zoveel zin je van tevoren druk te gaan lopen maken.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben niet zweterig HJ. Een date is niets meer dan een gezellige avond, dus waarom zou je daar zenuwachtig over zijn?

Yeah right, gezelligquote:Op woensdag 30 april 2014 20:21 schreef yats het volgende:
Een date is niets meer dan een gezellige avond, dus waarom zou je daar zenuwachtig over zijn?

30+ zoals iedere fokker, keilekkerquote:Op woensdag 30 april 2014 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn jullie een beetje lekker dan? Hoeveel cm?

Goed bezig!quote:Op woensdag 30 april 2014 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
30+ zoals iedere fokker, keilekker

Ik ben best lekker en 184, jij ?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn jullie een beetje lekker dan? Hoeveel cm?

Lange gast dus...quote:Op woensdag 30 april 2014 21:23 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik ben best lekker en 184, jij ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |