Misschien moet ik dat ook doen, een ponytail laten groeien.quote:Someone needs to explain the power of the ponytail vs the power of the beard. Is Dan Green stronger when in ponytail mode than just in goatee? And if Mr Martin added a beard what would he pull then? We need answers on this.
quote:Op woensdag 30 april 2014 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lang haar staat niet bij veel mannen.
Inderdaad mijn handpalm is sexier dan Salineroquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je handpalm vind je sexier he
[..]
Alles wat geen lul heeft geilt jou af.
[..]
Not even once.
Koop een harley dan kom je er altijd mee wegquote:Op woensdag 30 april 2014 01:33 schreef Sapstengel het volgende:
Lang haar en baard is wel vet man
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat men je dan als gare zwerver ziet. Als ik niet representatief voor de dag hoefte te komen rockte ik die stijl wel.
Ze houden iig van lekker eten.quote:
400 gram voor 1,50: daar ga ik zelf niet voor knutselen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mwa slap excuus hoor meneer, een maal per week 10 minuten fok inruilen voor 10 minuten pureren
Daarover gesproken: ZZ-Top in de Bijlmer Bier Bak.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:33 schreef Sapstengel het volgende:
Lang haar en baard is wel vet man
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat men je dan als gare zwerver ziet. Als ik niet representatief voor de dag hoefte te komen rockte ik die stijl wel.
Beter dan de meeste pre-workouts.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:57 schreef fathank het volgende:
Hoe smaakt die meuk eigenlijk? Het ziet er iig niet echt smakelijk uit
Die koop ik ook al niet. Maar dat schijnt niet zo moeilijk te zijn toch?quote:
Dat klopt, ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Die koop ik ook al niet. Maar dat schijnt niet zo moeilijk te zijn toch?
Lol die Cor, eet serieus humus.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat klopt, ja.
Ik moest wat wennen aan de smaak, maar het is prima te doen en beter beleg dan wat ik verder op mijn brood doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |