Ja blijft vet, geweldig. Kijk ook hier even naar, op dit niveau zitten ze nu.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe awesome is dit: http://www.ted.com/talks/(...)d.com-facebook-share
IronMan-achtige taferelen.
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:14 schreef Eleiko het volgende:
Ik begrijp dat Tokkiesport #1 weer op tv is?
Heldquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:14 schreef Eleiko het volgende:
Ik begrijp dat Tokkiesport #1 weer op tv is?
Cool! Ben blij dat het wat beter gaat!quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja goedNog geen kracht verloren. Door kleine sqt techniek fix zelfs 20kg omhoog gegaan met sqt.
Wel af en toe carb reload. Niet dat ik uberhaupt lag zit met carbs, maar normaal zit ik mega hoog. 50 a 60 %. Nu probeer ik onder de 30% te blijven met carbs. Lijkt wel te werken.
Morgen weer deep tissue, plus drop bedEn controlled cheat day
Altijd McNultyquote:
Chef: je wilt niet weten wat voor paniek er daar nu heerst bij de franchisenemer: vorig jaar een dikke bonus wegens mega-omzet, dit jaar is de omzet dramatisch gedaald.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:24 schreef no1uknow het volgende:
Raymond, wanneer gaan we eens meeten bij de Mc in leidschenhage?
als je al humus eet moet je het gewoon zelf maken imhoquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:35 schreef Eleiko het volgende:
humus is in de aanbieding bij de Lidl momenteel.
Zie een paar posts terug.quote:
Op zich eens, maar ben daar veel te druk voor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
als je al humus eet moet je het gewoon zelf maken imho
???quote:
mwa slap excuus hoor meneer, een maal per week 10 minuten fok inruilen voor 10 minuten purerenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Op zich eens, maar ben daar veel te druk voor.
Die brandweervrouw zit jullie wel hoog, he?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
Cor vind voetbal voor paupers, vind streefjes voor onzekere pubers en houdt van brandweervrouwtjes met een clit van duimformaat.
Ik heb wel een keer een brandweervrouw op cam gehad. Ze was best lekker.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
Brandweervrouwen zijn wel fijn hoor, die weten iig hoe ze met een grote slang overweg moeten. Lekker spuiten.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit meisje plankte voor 80 minuten, holy shit. Zij moet gaan liften.
http://www.nsmbl.nl/inspi(...)ecord-voor-planking/
Minstens net zo impressive is iemand van 71 die 37 minuten kan plankenquote:De 16-jarige Gabi Ury verbrak hiermee het vorige record van 36 minuten en 58 seconden, van de 71-jarige Betty Lou Sweeney, uit 2011.
Dima, this you?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een brandweervrouw op cam gehad. Ze was best lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |