quote:
Ik ookquote:
Top ideequote:Op dinsdag 29 april 2014 17:02 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben al thoes. lekker door de regen gelopen, filmpje gehuurd en de rest vd avond naakt op de bank hangen![]()
Wat?quote:
Uh, ok.quote:
Ahhaquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat het over de laatste posts in het vorige topic gaat.
Je hebt het wel over de alwetende SC...quote:
Deze keer toch echt niet alwetendquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt het wel over de alwetende SC...
wel alzwetend dankzij de sportschoolquote:
van meer spieren wordt je niet slimmer. Hooguit dommer omdat er meer energie naar je spieren gaat dan naar je hersens.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wel alzwetend dankzij de sportschool
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
van meer spieren wordt je niet slimmer. Hooguit dommer omdat er meer energie naar je spieren gaat dan naar je hersens.
Zou het raar vinden als je het niet met haar eens zou zijn.quote:
Met de aanname dat je dezelfde hoeveelheid calorieën binnen krijgt, maar meer spiermassa opbouwt.quote:
Uh, océ.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou het raar vinden als je het niet met haar eens zou zijn.
Ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met de aanname dat je dezelfde hoeveelheid calorieën binnen krijgt, maar meer spiermassa opbouwt.
twitter:ditisdomien twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 20:19:41PRIMEUR ALERT! Zometeen bij @DitisDomien de nieuwe Coldplay! Zorg dat je daar niks van mist!!! #3FM reageer retweet
Volgende week MHquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:20 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ditisdomien twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 20:19:41PRIMEUR ALERT! Zometeen bij @DitisDomien de nieuwe Coldplay! Zorg dat je daar niks van mist!!! #3FM reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |