quote:
Ik ookquote:
Top ideequote:Op dinsdag 29 april 2014 17:02 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben al thoes. lekker door de regen gelopen, filmpje gehuurd en de rest vd avond naakt op de bank hangen![]()
Wat?quote:
Uh, ok.quote:
Ahhaquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat het over de laatste posts in het vorige topic gaat.
Je hebt het wel over de alwetende SC...quote:
Deze keer toch echt niet alwetendquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt het wel over de alwetende SC...
wel alzwetend dankzij de sportschoolquote:
van meer spieren wordt je niet slimmer. Hooguit dommer omdat er meer energie naar je spieren gaat dan naar je hersens.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wel alzwetend dankzij de sportschool
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
van meer spieren wordt je niet slimmer. Hooguit dommer omdat er meer energie naar je spieren gaat dan naar je hersens.
Zou het raar vinden als je het niet met haar eens zou zijn.quote:
Met de aanname dat je dezelfde hoeveelheid calorieën binnen krijgt, maar meer spiermassa opbouwt.quote:
Uh, océ.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou het raar vinden als je het niet met haar eens zou zijn.
Ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met de aanname dat je dezelfde hoeveelheid calorieën binnen krijgt, maar meer spiermassa opbouwt.
twitter:ditisdomien twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 20:19:41PRIMEUR ALERT! Zometeen bij @DitisDomien de nieuwe Coldplay! Zorg dat je daar niks van mist!!! #3FM reageer retweet
Volgende week MHquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:20 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ditisdomien twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 20:19:41PRIMEUR ALERT! Zometeen bij @DitisDomien de nieuwe Coldplay! Zorg dat je daar niks van mist!!! #3FM reageer retweet
live gezien. vond het wat tegenvallen. op een gegeven moment had ik het wel gehoordquote:
Aan het eind van je leven?quote:Op woensdag 30 april 2014 07:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ben aan het eind ook best lekker
Goed he.quote:Op woensdag 30 april 2014 07:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is hier echt stil tijdens Roos tegenwoordig.
Was eigenlijk niet zo bedoeld maar inderdaad ziet er wel zo uitquote:Op woensdag 30 april 2014 08:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk ik ben jarig vandaag'-post.
Thanksquote:
Congrats!!!quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kensington is echt de band die je het snelste beu raakt door 3fm
Het is best aardig om 3x te horen maar gaat echt retesnel vervelen
3FM heeft daar sowieso een handje van met een aantal bandsquote:Op woensdag 30 april 2014 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kensington is echt de band die je het snelste beu raakt door 3fm
Het is best aardig om 3x te horen maar gaat echt retesnel vervelen
gefeliciteerd knul!quote:
Klopt, groter repetoirequote:Op woensdag 30 april 2014 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Coldplay is minder repetitief, SC.
Wel eens hoor, het is steeds hetzelfde trucje. Maar wel een slim trucje, en ik hou er wel van.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja Luna is het er vast niet mee eens maar dat komt omdat het met pics wel sopbaar is.
Ik vind het muzikaal echter altijd hetzelfde en niet.. heel spannendHoewel dit nummer wel oke is. En het wordt echt doodgedraaid op 3
Doen niet zo'n beetje alle artiesten dat op de radio? Alhoewel het eerder de platenmaatschappijen zijn die bepalen welk nummer er uitgebracht gaat worden...quote:Op woensdag 30 april 2014 09:48 schreef alors het volgende:
[..]
Wel eens hoor, het is steeds hetzelfde trucje. Maar wel een slim trucje, en ik hou er wel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |