Nou, jij bent ook wel eens toe aan wat nieuws, of niet? Ik moet er niet aan denken nog 13,4 jaar te moeten doen met m'n Oltre. Prachtig ding, maar af en toe wat nieuws is wel tof.quote:
Dat zou echt grappig zijn want dan ziet iedereen meteen dat je een nepperd heeft. Met zo'n colonago valt het niet direct op. Maar die BMC?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Mensen met een zwart/witte Grontmij fiets met kromme achterpad?
Heb trouwens nog een tof frame gezien:
http://www.aliexpress.com(...)bon/1523955792.html#
Zou goed bij m'n outfit passen![]()
Wellicht laat ik er nog zo'n 1 overkomen
Vind ik ook. Vind de constructie nie mooi.quote:
Niet iedereen heeft daar geld voor. Denk daar ook eens over na. Als je moet kiezen tussen de schoolboeken van je kinderen of een nieuwe fiets voor jezelf is de keuze snel gemaakt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:17 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nou, jij bent ook wel eens toe aan wat nieuws, of niet? Ik moet er niet aan denken nog 13,4 jaar te moeten doen met m'n Oltre. Prachtig ding, maar af en toe wat nieuws is wel tof.
Da's wel waar ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef Oksel het volgende:
[..]
M'n foutfit ook. Outfit bedoel ik. Dus dat matched.
Die wel, maar die kleurenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vind ik ook. Vind de constructie nie mooi.
Ik heb het geld wel voor een nieuwe fiets, maar ik geef het liever ff niet uit als het niet echt nodig is.quote:Niet iedereen heeft daar geld voor. Denk daar ook eens over na. Als je moet kiezen tussen de schoolboeken van je kinderen of een nieuwe fiets voor jezelf is de keuze snel gemaakt.
Hij heeft geen kinderen. En geen vrouw. En dan nog, fuck schoolboeken, E-reader + Piratebay, eerst een fietsquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vind ik ook. Vind de constructie nie mooi.
[..]
Niet iedereen heeft daar geld voor. Denk daar ook eens over na. Als je moet kiezen tussen de schoolboeken van je kinderen of een nieuwe fiets voor jezelf is de keuze snel gemaakt.
Dat betekent nog niet dat ik m'n geld meteen aan een fiets uit moet geven.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:23 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hij heeft geen kinderen. En geen vrouw. En dan nog, fuck schoolboeken, E-reader + Piratebay, eerst een fiets
Klopt, maar andere afzeiken helpt ook niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat ik m'n geld meteen aan een fiets uit moet geven.
Oh ehcht!quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:25 schreef Wombcat het volgende:
Ik heb een carbon frame
En dat frame kostte destijds ¤1900
Goed verzekerd via KNWU? Max 5000 ofzo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:25 schreef Patroon het volgende:
Hoe mooi ik mijn fiets ook vind, ik probeer er niet teveel waarde aan te hechten en het puur als materiaal te zien. Voor het zelfde geld ligt hij a.s zondag of maandag als schroot op de weg.
Niks verzekerd. Als ik hem in de koers stuk rij dan kan ik zelf dokken. Je kan een verzekering nemen, maar dan moet je liegen over hoe het gebeurd is. Geen zin om risico te lopen voor 1000e en levenslang op een zwarte lijst te komen en dikke premie moeten betalen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef Oksel het volgende:
[..]
Goed verzekerd via KNWU? Max 5000 ofzo?
Ennehm, ik wil m'n Oltre niet gescheurd uit de berm moeten vissen. Dat ding is kunst. Misschein in jullie ogen lelijke kunst, maar kunst is het.
Kan je 'm nooit verzekeren in koers dan?!quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Niks verzekerd. Als ik hem in de koers stuk rij dan kan ik zelf dokken. Je kan een verzekering nemen, maar dan moet je liegen over hoe het gebeurd is. Geen zin om risico te lopen voor 1000e en levenslang op een zwarte lijst te komen en dikke premie moeten betalen.
Ach die demping maakt in de koers niet zoveel uit. Alu is wat harder, maar een knalhard alu kader is best fijn om op te koersen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:28 schreef Oksel het volgende:
Qua demping toch liever carbon. Alhoewel ik nooit op een top Alu frame heb gefietst is carbon toch wel echt veel fijner vond ik.
Ding moet er tegen kunnen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef Oksel het volgende:
[..]
Goed verzekerd via KNWU? Max 5000 ofzo?
Ennehm, ik wil m'n Oltre niet gescheurd uit de berm moeten vissen. Dat ding is kunst. Misschein in jullie ogen lelijke kunst, maar kunst is het.
/toerderquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ach die demping maakt in de koers niet zoveel uit. Alu is wat harder, maar een knalhard alu kader is best fijn om op te koersen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |