quote:Op woensdag 30 april 2014 21:28 schreef gerwinner het volgende:
Gvd met fiets en al het water in gepleurd![]()
![]()
![]()
![]()
Uit '95 begin ik zelfs te twijfelen...quote:Op woensdag 30 april 2014 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor fastfox niet. Das nog een jonkie
Is me ook wel eens gebeurd toen ik dronken naar huis een peuk probeerde aan te steken. Gloednieuwe samsung D600 naar de tiefus.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:28 schreef gerwinner het volgende:
![]()
![]()
![]()
Peren koop je ook niet als ze al rijp zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:31 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Uit '95 begin ik zelfs te twijfelen...
Die is nu 18/19. Kan prima hoor. Met een biertje op zou ik die "fout" ook nog makenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:31 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Uit '95 begin ik zelfs te twijfelen...
Haha, ik ben overtuigd.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Peren koop je ook niet als ze al rijp zijn.
Waterfietsen!quote:Op woensdag 30 april 2014 21:28 schreef gerwinner het volgende:
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:35 schreef muzas het volgende:
Favoriete zender van kano?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ik stond mooi tegen een boom aan te wachten op iemand die even aan het pissen was, ik had zijn fiets beet, zou weg fietsen, bleef met mijn helm in de takken steken en 'fietste' zo het water inquote:Op woensdag 30 april 2014 21:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:51 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Ik stond mooi tegen een boom aan te wachten op iemand die even aan het pissen was, ik had zijn fiets beet, zou weg fietsen, bleef met mijn helm in de takken steken en 'fietste' zo het water in
Nu eerst fiets poetsen, kijk zo wel ff of er een redelijke foto is
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Peren koop je ook niet als ze al rijp zijn.
Kaas, Okkie welllicht?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:11 schreef janatwork het volgende:
[..]
Zondag ben ik erbij op de Berg. Wie nog meer? Gripper, kano?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |