Borstvoeding, dus nee.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
Deze opmerking uitgerekend van jou is echt de meest ironische ooit. Dat vraag je toch thuis ook niet als je na een lange dag hard werken thuiskomt?
Hehehee. Sommige baby's worden geboren met dat gewicht manquote:Op woensdag 30 april 2014 16:40 schreef kanovinnie het volgende:
Is je dochter al 6 kilo? Hoef ik ook niet meer te vragen op wie ze lijkt
Dus ik heb maandag 'Koersles met Patty' voor niets in mijn agenda staan?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat die wedstrijd maandag alleen voor leden is
Ik was ook onder de indruk dat iedereen welkom wasquote:Op woensdag 30 april 2014 18:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dus ik heb maandag 'Koersles met Patty' voor niets in mijn agenda staan?
ik ookquote:Op woensdag 30 april 2014 18:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik was ook onder de indruk dat iedereen welkom was
Waarom is die zo goedkoopquote:Op woensdag 30 april 2014 18:14 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.futurumshop.nl(...)art-rood-heren.phtml
Omdat aanbieding?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarom is die zo goedkoop
En heeft iemand de maattabel van Castelli voor me, kan hem op mobiel niet terugvinden.
Zwarte sokkenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:49 schreef CyclingGirl het volgende:
Allemaal fout btw 103 is een shirt van Wiggle (die valt in de categorie I wish I was in that team).
157 it is
Zondag op de Nedereindse Berg?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:45 schreef Oksel het volgende:
Wat nu? Wanneer gaat team FOK een koers domineren? Allemaal met het mooiste materiaal wat we hebben natuurlijk m
Dat moet wel kunnen, want dan zijn er meestal niet zoveel.quote:
nedereindse berg is vlakker dan Oldenzaal... net ze "stijl" als Almelo, alleen ietsje langer (ook weer midner lang dan oldenzaal)quote:
10 mei?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:16 schreef muzas het volgende:
Ok, beste steak-/grillhouse in valkenburg... wie kent er een? Liefst met veel en goed bier![]()
Mannenweekend geboektLus 2 AGR fietsen, fleisch eten, bier drinken en kut roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |