SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za 26 april Ivo's 300km Mariembourg (nieuwe route)
* Iets in limburg ofzo - 29 mei t/m 1 juni
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon, zo'n superklein CO2 patroontje & ventiel? Onderweg heb je toch geen zin in pompen. (Tenzij je cap_fap bent, dan wil je altijd pompen)quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongons, nog tips voor een hendig pompje voor on the road?
Topweek of lezyne bijv. Kijk maar eens!Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Ja, die heb ik zelf. Maar het is dus voor mn vriendin en die is bang om dat CO2 ding te gebruikenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gewoon, zo'n superklein CO2 patroontje & ventiel? Onderweg heb je toch geen zin in pompen. (Tenzij je cap_fap bent, dan wil je altijd pompen)
Topweek of lezyne bijv. Kijk maar eens!Voor de dagen dat ze zelf gaat fietsen heb ik een klein pompje nodig die er een beetje snel 4-5 bar inpompt.
![]()
Dit is wel een fijn pompje:quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongons, nog tips voor een hendig pompje voor on the road?
Patronen zijn ook wel prima, maar daar kan ik niet mee omgaan. Meerdere keren gehad dat het ventiel vast bleef zitten en meekwam. Gevolg: band weer leegHeb nu zo eentje als op de foto, bevalt mij prima
.![]()
Ik had ook vaak dat ventiel ermee uit kwam. Nu heb ik enkel nog bibas met complete ventielen. Verder op training geen co2 meer mmee maar klein pompje. Ram ik er paar bar in en weer gaan.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Goed ding dat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:49 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dit is wel een fijn pompje:
[ afbeelding ]
Patronen zijn ook wel prima, maar daar kan ik niet mee omgaan. Meerdere keren gehad dat het ventiel vast bleef zitten en meekwam. Gevolg: band weer leegHeb nu zo eentje als op de foto, bevalt mij prima
Wat mij net overkomen is... te bizar voor woorden. Ik rij bij een oversteek door rood omdat er toch geen verkeer aankwam, rij netjes langs de wachtenden aan de overkant.... en krijg een duw van een vrouw. Omdat je zoiets totaal niet verwacht maakte ik best rare beweging. Dus ik denk, even verhaal halen. Was meteen best wel opgefokt, want voor het zelfde geld ga je wel op je bek omdat iemand eigen rechter speelt.
Vraag ik: Waarom is dat nou nodig? Wat ik deed was....
Zij er meteen doorheen: Yea i just pushed you!
Ik: But why did you do so? Because i drove trough the red light?
Zij: No, just for pleasure.
Daarna nog wat heen en weer geemmer waarin ik oa vroeg wat ze zou doen als ik haar zou slaan/duwen voor de lol en toen kreeg ik nog een tik op mijn arm![]()
Je zou zo'n wijf zowaar een mep terug geven.
#inamsterdamgebeurdhet #sterkewielerverhalen #eigenlijknietsaandehandOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Tijd voor een permanente Go pro camera.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Ik hou niet van zwarte wijven van een jaar of 30 met het haar van einstein.quote:Ja maja, wat schiet je daar mee op?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Denk dat er 1 was uit de junkenopvang verderop.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
100 miljoen views op YouTubequote:Op dinsdag 29 april 2014 18:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou niet van zwarte wijven van een jaar of 30 met het haar van einstein.
[..]
Ja maja, wat schiet je daar mee op?![]()
Of maak eens een koersfilmpje.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Ik sta godnondeklere al 10 minuten op de verzamelplaats van de lokale toerclub en er is niemand te bekennen, daarvoor al een rondje heide gedaan om de tijd te verdoen. Ik wacht nog 5 minuten en anders is vandaag maar weer een korte solorit![]()
![]()
`ze hebben schrik voor je en staan op het hoekje te wachten tot je weg rijdquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:26 schreef Maxbet het volgende:
Ik sta godnondeklere al 10 minuten op de verzamelplaats van de lokale toerclub en er is niemand te bekennen, daarvoor al een rondje heide gedaan om de tijd te verdoen. Ik wacht nog 5 minuten en anders is vandaag maar weer een korte solorit
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Waarom kort?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:26 schreef Maxbet het volgende:
Ik sta godnondeklere al 10 minuten op de verzamelplaats van de lokale toerclub en er is niemand te bekennen, daarvoor al een rondje heide gedaan om de tijd te verdoen. Ik wacht nog 5 minuten en anders is vandaag maar weer een korte soloritOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik moest hier aan denkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:26 schreef Maxbet het volgende:
Ik sta godnondeklere al 10 minuten op de verzamelplaats van de lokale toerclub en er is niemand te bekennen, daarvoor al een rondje heide gedaan om de tijd te verdoen. Ik wacht nog 5 minuten en anders is vandaag maar weer een korte solorit![]()
Dat dacht ik, maar sta ondertussen na 37 km bij het veer en het is nog 15/20 km terug geloof ik dus het valt wel mee qua kort.quote:![]()
Goed bezig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar sta ondertussen na 37 km bij het veer en het is nog 15/20 km terug geloof ik dus het valt wel mee qua kort.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik verwacht het niet, volgens mij ben ik eerder lachwekkend dan intimiderend met mn pens op mijn Sensa budgetbak™quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:39 schreef dop het volgende:
[..]
`ze hebben schrik voor je en staan op het hoekje te wachten tot je weg rijdHij is goedquote:![]()
![]()
Oh shit, moet morgen een omweg maken zie ik anders haal ik de 500km in april niet. Zit nu op 460 volgens Strava (woon/werk verkeer zit er dus niet bij anders had ik het al lang)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |