Uiteindelijk welquote:Op zondag 14 november 2004 20:28 schreef k_man het volgende:
We komen helemaal niet in Gabon geloof ik.
Ik heb de dvd van de Transsiberië Express gekocht. En da's met Floortjequote:Op dinsdag 16 november 2004 19:02 schreef YPPY het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al een dvd hiervan gekocht? Ik heb eens staan twijfelen, maar eigenlijk wil ik dan alleen de Floortje reizen. Die is altijd op de leukste plekken.
quote:21 november
Chris in India Goa
Floortje op de Faeröer Eilanden (II)
Romeo in Bretagne
Ik heb alle Transsiberië Express afleveringen op video opgenomen. Kostte me geen drolquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb de dvd van de Transsiberië Express gekocht. En da's met Floortje.
Ja, maar om nou daarvoor speciaal een videorecorder te kopen, ging me wat verquote:Op zondag 21 november 2004 22:06 schreef jeoren het volgende:
[..]
Ik heb alle Transsiberië Express afleveringen op video opgenomen. Kostte me geen drol![]()
Jaquote:Op zondag 21 november 2004 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een lekkere wijven op de Faroër eilanden.
Ik kan me nog een aflevering in Australie herinneren waar ze achter een backpacker aan ging ergens in een hostel bij Ayers Rock in de buurt!quote:Op maandag 22 november 2004 10:39 schreef PLAE@ het volgende:
En dat Floortje erom bekend staat zo'n beetje elke cameraman/medewerker die er de revue passeert platneukt mag natuurlijk geen naam hebben![]()
http://www.rtl.nl/reizen/yorintravel/home/dvd_yorintravel.xmlquote:Op maandag 22 november 2004 12:18 schreef Dos37 het volgende:
Zijn daar eigenlijk dvd's van ofzo want als je nou een x iets terug wilt zien
he thx dat ik daar niet heb gekekenquote:Op maandag 22 november 2004 12:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/reizen/yorintravel/home/dvd_yorintravel.xml
Die van Noord-Europa lijkt me interessant.
zal morgen eens kijken. jammer dat ik dat alleen op woensdag kan zien.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:43 schreef hbruyn het volgende:
Ook een aanrader: de opvolger van lonely planet
Globe trekker
elke werkdag 'smorgens om 10 uur op Discovery...
Videorecorder o.i.d.???quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:08 schreef Dizzee het volgende:
[..]
zal morgen eens kijken. jammer dat ik dat alleen op woensdag kan zien.
bestaan die nog?quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:34 schreef hbruyn het volgende:
[..]
Videorecorder o.i.d.???![]()
Die heb ik alquote:Op woensdag 24 november 2004 17:14 schreef HarigeKerel het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-(...)2100297&Section=BOOK
Jawel![]()
Sorry, ik was al eerder.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:06 schreef Tallz het volgende:
En als die Romeo er toch mee moet stoppen dan wil ik hem wel vervangen, we hebben het er vaak over hoe relax die baan wel niet is!
quote:28 november
Floortje in Gabon (II)
Lotte in Zuid-Turkije: Sinterklaas
Romeo in Bordeaux
Hebben we dat trouwen van Floortje niet al gezien?quote:Chris op de Thaise Eilanden
Floortje op Bermuda (trouwen)
Lotte in Trentino (wintersport in Noord-Italië)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |