SPOILER: met blije doosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:37 schreef Zoë23 het volgende:
Nu mogen ze me geloof ik niet ontslaan als ik zwanger ben..maargoed op ontslag na de bevalling zit ik ook niet te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al zei: op het oog kun je er niks van zeggen. Dus nee. Maar elke zwangere onderzoek ik met mijn handen en een te grote of te kleine buik krijgt extra onderzoek natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik snap die onzekerheid over buiken wel. vooral als je zwangere in je omgeving hebt die ongeveer even ver zijn. Maar zoals wup al zegt een buik ansich zegt niks. Maar als jij een buik vrij groot of vrij klein vind op het oog wup onderzoek je dan verder?
Zoë lastig van je werk maar jij en je 2 kindjes gaan nu voor.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:53 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het wel 2 keer te horen gekregen dat mijn buik te klein was. En kreeg daarom wel extra onderzoek.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:53 schreef WupWup het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: op het oog kun je er niks van zeggen. Dus nee. Maar elke zwangere onderzoek ik met mijn handen en een te grote of te kleine buik krijgt extra onderzoek natuurlijk
Nee meteen bij binnenkomst. Daarna meteen een groeiecho zonder te meten zelfs. Maar goed dat was bij mijn 2e en na mijn 1e werd ik toch extra in de gaten gehouden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:03 schreef Cantare het volgende:
Ja, maar de vk zal daarmee de groei van de baarmoeder bedoelen, lijkt me. Dat is wat anders dan hoe je buik er aan de buitenkant uitziet.
Oh even voor de duidelijkheid, dat was ik niet hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:21 schreef Enfermera het volgende:
Even inhakend op Spees dr verhaal met tig kaartjes sturen en dan niks terug krijgen (driewerf BAH trouwens!), ik dacht een goeie band te hebben met de familie van mn moeder. Iedereen dus een kaartje bij mn oudste dochter, ook mn neefjes/nichtjes die al op zichzelf wonen etc. Ik krijg welgeteld 1 kaartje van een tante, verder een paar mailtjes/appjes en niemand is langsgekomen behalve mn nichtje, waar ik wel goed contact mee heb.
Ik was zo teleurgesteld ook! Dit keer krijgen ze niks. Ik twijfelde eerst nog wel, maar, nee. Ik ben ook meer van de 'echte' kaartjes, want dat kan ik bewaren voor later
![]()
Aan de andere kant wel weer kaartjes en bezoek gekregen uit hoeken waarvan we 't niet verwacht hadden, dus dat was wel fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |