Sjonge jonge (is dat chinees?)quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Hey je hoeft je zelfhaat niet op mij te projecteren he...
Had je die vriend van je nog gesproken?quote:
Dat zou ik ook wel willen weten. Vindt hij het fijn of juist niet? Is het een ons bekende user of niet?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:10 schreef theguyver het volgende:
deze laatste pagina.
Btw
[..]
Had je die vriend van je nog gesproken?
Wat zou die zeggen als je meld dat je een topic hier op Fok! hebt gemaakt omdat je zorgen over hem maakt?
Ja. Hij is weer gekalmeerd. Heeft zich verontschuldigd. Geen psychose zoals ik wel vermoedde.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:10 schreef theguyver het volgende:
deze laatste pagina.
Btw
[..]
Had je die vriend van je nog gesproken?
Wat zou die zeggen als je meld dat je een topic hier op Fok! hebt gemaakt omdat je zorgen over hem maakt?
\quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten. Vindt hij het fijn of juist niet? Is het een ons bekende user of niet?
Oke?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:08 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ja. Hij is weer gekalmeerd. Heeft zich verontschuldigd. Geen psychose zoals ik wel vermoedde.
Nee hij is niet van gedachten veranderd in die zin, maar wel tot het inzicht gekomen dat zo agressief proberen anderen te overtuigen, wakker te maken niet werkt. Maar hij staat ook wel open voor mijn tegenargumenten. Dat is al een behoorlijk verschil.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oke?
Hoe moet ik het zien, kwam bij hem het besef dat het allemaal niet klopte of dat hij zelf maar minder zorgen moet gaan maken, ook al denkt hij dat het allemaal waar is.
Dat is mooi. Opening voor nuance.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:13 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee hij is niet van gedachten veranderd in die zin, maar wel tot het inzicht gekomen dat zo agressief proberen anderen te overtuigen, wakker te maken niet werkt. Maar hij staat ook wel open voor mijn tegenargumenten. Dat is al een behoorlijk verschil.
Een HEEL groot verschil, blij dat hij wel open staat, ik geloof dat je zelf beetje ervaren hebt hoe lastig met sommige mensen te communiceren valt die abosluut niet open staan voor tegenargumenten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:13 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee hij is niet van gedachten veranderd in die zin, maar wel tot het inzicht gekomen dat zo agressief proberen anderen te overtuigen, wakker te maken niet werkt. Maar hij staat ook wel open voor mijn tegenargumenten. Dat is al een behoorlijk verschil.
Is goed.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:31 schreef Untermenschlich het volgende:
Moderator. Mag er een slot op dit topic?
Even ter afsluiting. Mijn vriend heeft geen psychose. Ik had alles mis. Ik was kortzichtig.
Mijn excuses aan Summers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |