Een stressbal werkt trouwens ook wel, gewoon als je dood gaat in je stressbal knijpen als een bezetenequote:
Ik ben gewoon minecraft gaan spelen, minder stress hahaquote:Op woensdag 30 april 2014 09:45 schreef GezondeSpanning het volgende:
Heb gisteravond geprobeerd heel rustig te blijven, achteraf was het niet nodig aangezien ik met een 'winning-streak' te maken had. Niets aan de hand dus.
We gaan kijken wat er vanavond gaat gebeuren.
Blijkbaar, anders zou hij niet zo vaak in woede uitbarsten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien ben je niet zo goed als je denkt. Kortom, niet zo aanstellen en relativeren.
Wordt tijd om er mee te stoppen dan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:18 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Kijk het is zo dat je speelt om een bepaalde rang te behalen. Als ik verlies en dus degradeer op de ladder dan voelt het alsof ik ook al die tijd die ik heb er in heb gestoken verlies. Verder dan dat gaat het niet.
Dus ik moet eigenlijk wel toegeven dat de gevoelens bij het verliezen sterker zijn dan bij het winnen.
Denk het niet, beer.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Wordt tijd om er mee te stoppen dan.
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:20 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Is 15 uur gamen per week verslaafd?
Dacht ik ook niet.
Je zegt zelf dat je frustratie bij verliezen groter is dan je vreugde bij winnen?quote:
Als ik elke dag 2 uur zit te blowen / gokken / drinken / facebooken / fokken, is dat een verslaving ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:01 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Doe niet zo kortzichtig.
Iedereen die 15 uur per week aan zijn hobby besteed is verslaafd?
Stap 1 is dat je erkent dat je een verslaving hebt.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:01 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Doe niet zo kortzichtig.
Iedereen die 15 uur per week aan zijn hobby besteed is verslaafd?
Je kunt er nu al niet mee omgaan?quote:
Daar kan je ook al niet tegen.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:53 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Heb geen zin meer om op al die kortzichtige reacties in te gaan.
Is het een goed idee hier een KLB topic over te starten?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar kan je ook al niet tegen.
Je hebt wat moeite met zaken die niet lopen volgens je eigen droom beeld.
Succes met je leven
Dit is een hele goede tip voor TS, jaquote:Op woensdag 30 april 2014 10:12 schreef Anyanka het volgende:
Ik kon/kan ook altijd slecht tegen mijn verlies, en waar ik vervolgens het meest mee zat was dat het zo gênant was dat ik niet tegen mijn verlies kon!
De oplossing die voor mij werkt: leren faken dat je een goede verliezer bent. Feliciteer de winnaar, maak wat aardige ('je was echt goed bezig') of neutrale ('dat spande erom!') opmerkingen en voel je trots dat jij zo'n waardige verliezer bent, en niet iemand die zijn zelfvertrouwen uit domme spelletjes haalt. Na verloop van tijd ga je er zelf in geloven.
Neem deze nog ff meequote:Op woensdag 30 april 2014 12:55 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Is het een goed idee hier een KLB topic over te starten?
Even goede vrienden trouwens, ik heb verder geen info meer nodig ik denk dat ik er wel uit ben.
Vandaar, slotje.
quote:Op woensdag 30 april 2014 10:12 schreef Anyanka het volgende:
Ik kon/kan ook altijd slecht tegen mijn verlies, en waar ik vervolgens het meest mee zat was dat het zo gênant was dat ik niet tegen mijn verlies kon!
De oplossing die voor mij werkt: leren faken dat je een goede verliezer bent. Feliciteer de winnaar, maak wat aardige ('je was echt goed bezig') of neutrale ('dat spande erom!') opmerkingen en voel je trots dat jij zo'n waardige verliezer bent, en niet iemand die zijn zelfvertrouwen uit domme spelletjes haalt. Na verloop van tijd ga je er zelf in geloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |