abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2014 @ 08:15:30 #1
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139364846

.

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Opties voor renovatie De Kuip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier vind je de OP. :+
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 29 april 2014 @ 08:20:54 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139364887
Wanneer is die voorronde eigenlijk?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_139364950
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:20 schreef Dven het volgende:
Wanneer is die voorronde eigenlijk?
Goede vraag, ik moet nog een vakantie boeken.
  dinsdag 29 april 2014 @ 08:28:48 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139364969
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Goede vraag, ik moet nog een vakantie boeken.
September in Napels ;)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 29 april 2014 @ 08:33:46 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139365012
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:28 schreef Dven het volgende:

[..]

September in Napels ;)
29 juli - 6 augustus 2014
pi_139365246
quote:
Van Geel: in derde voorronde mogelijk zonder internationals

29 april 2014

Martin van Geel stelt in het Algemeen Dagblad dat het WK er voor zorgt dat Feyenoord in de derde voorronde van de Champions League, 'de twee belangrijkste wedstrijden van het jaar', mogelijk de internationals zal moeten missen. De eerste wedstrijd staat op 29/30 juli op het programma. Feyenoord geeft de internationals hoe dan ook drie weken vrij na het WK. 'Als Oranje in de groepsfase sneuvelt, hebben wij ze pas 16 juli terug. Heeft Oranje succes dan schuift die datum steeds verder op.'
Om het nog even wat makkelijker te maken :')
Op deze manier zie ik ook de kwalificatie voor de EL weer hopeloos falen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_139365396
Slaat natuurlijk nergens op. Voetbal je een heel jaar met als doel CL te halen, speel je de twee enige CL-wedstrijden met je 'B'-elftal.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Redactie Sport dinsdag 29 april 2014 @ 09:10:16 #8
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139365451
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:55 schreef Cara het volgende:

[..]

Dat zou echt idioot zijn. :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139365456
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:06 schreef Muto het volgende:
Slaat natuurlijk nergens op. Voetbal je een heel jaar met als doel CL te halen, speel je de twee enige CL-wedstrijden met je 'B'-elftal.
Ja, lang leve het WK :')

Hopelijk ligt Nederland er gewoon direct uit.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_139365501
quote:
De technische staf van Feyenoord ondervindt grote veranderingen door het vertrek van Ronald Koeman. Martin van Geel gaat binnenkort in gesprek met Pierre van Hooijdonk om te praten over de rol van spitsentrainer. 'Pierre heeft privé nog veel activiteiten, maar we willen kijken of het haalbaar is', aldus Van Geel in het Algemeen Dagblad.

Daarnaast heeft de td Yöri Bosschaart, de jongere broer van oud-Feyenoorder Pascal Bosschaart, vastgelegd als de vaste videoanalist van de nieuwe trainer Fred Rutten. Feyenoord houdt daarnaast rekening met het vertrek van fysieke trainer Jan Kluitenberg, laat Van Geel weten. 'Jan gaat misschien mee met Koeman, maar dat besluit is nog niet genomen.'
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 29 april 2014 @ 09:12:42 #11
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139365503
Wat heeft Feyenoord het weggegeven NEC-uit en Heracles- thuis :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139365513
Dat ze die spelers dan gewoon een week minder vakantie geven en evt een paar extra vrije dagen door het seizoen heen erbij. Slaat nergens op dat je sterkhouders de belangrijkste pot van het jaar missen.
Feyenoord Rotterdam
pi_139365716
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:13 schreef Fuszy het volgende:
Dat ze die spelers dan gewoon een week minder vakantie geven en evt een paar extra vrije dagen door het seizoen heen erbij. Slaat nergens op dat je sterkhouders de belangrijkste pot van het jaar missen.
Echt hè, kan me ook niet voorstellen dat de spelers zelf hier op zitten te wachten.
pi_139365793
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:28 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Echt hè, kan me ook niet voorstellen dat de spelers zelf hier op zitten te wachten.
Zal wel iets met de fysiek te maken hebben. Dat er minstens 3 weken vakantie NODIG zijn, of anders hele hoge kans op blessures oid.
pi_139365886
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zal wel iets met de fysiek te maken hebben. Dat er minstens 3 weken vakantie NODIG zijn, of anders hele hoge kans op blessures oid.
Oh er zal heus wel een goede reden achter zitten hoor :+ Maar het is wel erg ongelukkig zo.
  dinsdag 29 april 2014 @ 09:41:17 #16
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139365924
Nederland had sowieso geen grote kans de poulefase te overleven, maar nu hoop ik helemaal dat die lui er meteen uitvliegen.
  Redactie Sport dinsdag 29 april 2014 @ 09:45:28 #17
pi_139366012
Nou, Ajax wordt onderzocht, 7 punten in mindering, Feyenoord kampioen.

Prima gedaan.

Of, in een realistisch scenario is de 2e plaats gewoon prima, al had je met deze selectie de beste van alle ploegen in Nederland.
pi_139366025
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:39 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Oh er zal heus wel een goede reden achter zitten hoor :+ Maar het is wel erg ongelukkig zo.
Heel ongelukkig, dus hopen dat Nederland er snel uit vliegt.
pi_139366028
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:55 schreef Cara het volgende:

[..]

Sjongejonge :')
pi_139366071
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, Ajax wordt onderzocht, 7 punten in mindering, Feyenoord kampioen.

Prima gedaan.

Of, in een realistisch scenario is de 2e plaats gewoon prima, al had je met deze selectie de beste van alle ploegen in Nederland.
Volgens Gijp hebben we anders de selectie van een degradatiekandidaat. Excl. Pellè.
  dinsdag 29 april 2014 @ 09:48:33 #21
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139366080
Als ik het goed heb gezien missen we onze spelers alleen als oranje de halve finale haalt ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_139366101
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:48 schreef PIETR het volgende:
Als ik het goed heb gezien missen we onze spelers alleen als oranje de halve finale haalt ..
Ervan uitgaande dat Oranje niet boven haar stand gaat leven (dus ze halen niet de volgende ronde) redden die spelers dat makkelijk.
pi_139366106
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:48 schreef PIETR het volgende:
Maar dan reken je dus mee dat ze nauwelijks voorbereiding meemaken. Een weekje of 2 voorbereiding zou toch wel lekker zijn...
  Redactie Sport dinsdag 29 april 2014 @ 09:53:02 #24
pi_139366163
Gijp moet niets zeggen. Jullie hebben de gehele selectie van vorig jaar intact gehouden. Pelle is de meest complete spits van de eredivisie als z'n stoppen niet doorslaan. Boetius is van vergelijkbaar niveau met Depay, is alleen redelijk vaak niet helemaal fit. Verder is er geen betere linksbuiten in de eredivisie. Middenveld heeft veel scorend vermogen en Immers vind ik na Schone dit jaar het best gepresteerd hebben van alle spelers in de ere. Verdedigend is het niet het sterkste middenveld maar dat zit ook alleen bij Twente en Ajax aardig op slot. Verdedigend veel keus (Janmaat sowieso beste RB, en voor de rest hebben jullie minimaal 4 centrumverdedigers die ik liever bij PSV zie spelen dan Jeffrey Bruma :') )
Linksback is wat zwak bezet, maar waar is dat niet het geval? Verder is Schaken nog altijd minder slecht dan de buitenspelers van de kampioen en is alleen jullie keeper van de minderen voor een topclub. (Hoewel wel ervarener dan Zoet en Marsman die ook geen geweldenaars zijn)

Qua selectie leek Feyenoord gewoon het sterkst. Alleen werd De Vrij genadeloos afgestraft en ging Pelle een paar keer door het lint. Blessures van Boetius helpen ook niet.
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:01:05 #25
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139366314
Welke Feyenoorders gaan er naar het WK?

Zeker, speelde bijna alles onder Van Gaal:

Janmaat

Waarschijnlijk, vaak opgeroepen, maar in topvorm?:

Bruno Martins Indi
Clasie

Zeer twijfelachtig, komen alleen in aanmerking bij blessures:

De Vrij
Boetius

Vraagteken, Van Gaal zou 1 jonkie mee willen nemen, maar deze is nog nooit opgeroepen:

Kongolo

Denk dat we alleen de eerste drie missen. Zullen, zoals het er nu voor staat, vervangen worden door Van Beek, Kongolo en Vormer. Gaan we er zeker op achteruit, maar maakt ons niet direct kansloos.
Niets is sterker dan dat ene woord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')