SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.![]()
September in Napelsquote:Op dinsdag 29 april 2014 08:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Goede vraag, ik moet nog een vakantie boeken.
Om het nog even wat makkelijker te makenquote:Van Geel: in derde voorronde mogelijk zonder internationals
29 april 2014
Martin van Geel stelt in het Algemeen Dagblad dat het WK er voor zorgt dat Feyenoord in de derde voorronde van de Champions League, 'de twee belangrijkste wedstrijden van het jaar', mogelijk de internationals zal moeten missen. De eerste wedstrijd staat op 29/30 juli op het programma. Feyenoord geeft de internationals hoe dan ook drie weken vrij na het WK. 'Als Oranje in de groepsfase sneuvelt, hebben wij ze pas 16 juli terug. Heeft Oranje succes dan schuift die datum steeds verder op.'
Dat zou echt idioot zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Om het nog even wat makkelijker te maken
Op deze manier zie ik ook de kwalificatie voor de EL weer hopeloos falen.
Ja, lang leve het WKquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:06 schreef Muto het volgende:
Slaat natuurlijk nergens op. Voetbal je een heel jaar met als doel CL te halen, speel je de twee enige CL-wedstrijden met je 'B'-elftal.
quote:De technische staf van Feyenoord ondervindt grote veranderingen door het vertrek van Ronald Koeman. Martin van Geel gaat binnenkort in gesprek met Pierre van Hooijdonk om te praten over de rol van spitsentrainer. 'Pierre heeft privé nog veel activiteiten, maar we willen kijken of het haalbaar is', aldus Van Geel in het Algemeen Dagblad.
Daarnaast heeft de td Yöri Bosschaart, de jongere broer van oud-Feyenoorder Pascal Bosschaart, vastgelegd als de vaste videoanalist van de nieuwe trainer Fred Rutten. Feyenoord houdt daarnaast rekening met het vertrek van fysieke trainer Jan Kluitenberg, laat Van Geel weten. 'Jan gaat misschien mee met Koeman, maar dat besluit is nog niet genomen.'
Echt hè, kan me ook niet voorstellen dat de spelers zelf hier op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:13 schreef Fuszy het volgende:
Dat ze die spelers dan gewoon een week minder vakantie geven en evt een paar extra vrije dagen door het seizoen heen erbij. Slaat nergens op dat je sterkhouders de belangrijkste pot van het jaar missen.
Zal wel iets met de fysiek te maken hebben. Dat er minstens 3 weken vakantie NODIG zijn, of anders hele hoge kans op blessures oid.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Echt hè, kan me ook niet voorstellen dat de spelers zelf hier op zitten te wachten.
Oh er zal heus wel een goede reden achter zitten hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zal wel iets met de fysiek te maken hebben. Dat er minstens 3 weken vakantie NODIG zijn, of anders hele hoge kans op blessures oid.
Heel ongelukkig, dus hopen dat Nederland er snel uit vliegt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh er zal heus wel een goede reden achter zitten hoorMaar het is wel erg ongelukkig zo.
Sjongejongequote:Op dinsdag 29 april 2014 08:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Om het nog even wat makkelijker te maken
Op deze manier zie ik ook de kwalificatie voor de EL weer hopeloos falen.
Volgens Gijp hebben we anders de selectie van een degradatiekandidaat. Excl. Pellè.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, Ajax wordt onderzocht, 7 punten in mindering, Feyenoord kampioen.
Prima gedaan.
Of, in een realistisch scenario is de 2e plaats gewoon prima, al had je met deze selectie de beste van alle ploegen in Nederland.
Ervan uitgaande dat Oranje niet boven haar stand gaat leven (dus ze halen niet de volgende ronde) redden die spelers dat makkelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:48 schreef PIETR het volgende:
Als ik het goed heb gezien missen we onze spelers alleen als oranje de halve finale haalt ..
Maar dan reken je dus mee dat ze nauwelijks voorbereiding meemaken. Een weekje of 2 voorbereiding zou toch wel lekker zijn...quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:48 schreef PIETR het volgende:
Als ik het goed heb gezien missen we onze spelers alleen als oranje de halve finale haalt ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |