Foto 27 maartquote:Op maandag 21 april 2014 10:18 schreef Wildervankstertje het volgende:
Bij deze even een eigen topic. Hier zal ik updates plaatsen over de zwangerschap, bevalling en kittens van Zoë. Nog steeds is ze niet bevallen en loopt weer vrolijk rond in huis, af en toe even spelen. Telkens erg aan het miauwen maar denk nu dat dat eerder komt doordat Sammy naar buiten mag en zij niet. Zodra Sammy weer binnen is, is Zoë meteen minder jankerig.
Ik had van jou toch wel beter verwacht cat!quote:Op maandag 28 april 2014 18:51 schreef Cat22 het volgende:
Nu ga ik met murmeli als TS in de war raken.
Ik ook van mezelf.quote:Op maandag 28 april 2014 19:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik had van jou toch wel beter verwacht cat!
Daar zei ik het ook al!quote:Op maandag 28 april 2014 19:01 schreef Barbaaf het volgende:
Voor tijdens het wachten op Wildervankstertje met de melding dat de bevalling begonnen is: F&F / Kittens onderweg!!!! Heeeeeeeellllppp II , het tweede topic uit een andere bevallingsreeks waarin letterlijk de eerste post van de originele TS wordt gemeld dat de bevalling bezig is. Lieve foto's staan er ook in
Zes jaar geleden was het al een wetmatigheidquote:
Net dat topic (en dat erna gelezen): hoop hier wel op meer foto's en updates (nl. tot ze bij moederpoes vertrekken, zoals Cat ook altijd deed)quote:Op maandag 28 april 2014 19:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zes jaar geleden was het al een wetmatigheid
TS stuurt toch altijd een linkje?quote:Op maandag 28 april 2014 19:52 schreef Murmeli het volgende:
Heeft Wildervankstertje ons al wel weer gevonden?
Mag hopen dat ze ons vindt, anders zitten we hier voor niksquote:Op maandag 28 april 2014 19:52 schreef Murmeli het volgende:
Heeft Wildervankstertje ons al wel weer gevonden?
De foto's waren gewoon zichtbaar, wat heb je gedaan??quote:Op maandag 28 april 2014 19:59 schreef Murmeli het volgende:
Zit er hier eem mod ergens? Ik probeer de foto's zichtbaar te krijgen in de OP maar het lukt niet
dm senesta of hetkluskonijn, als ze er zijn helpen ze je vastquote:Op maandag 28 april 2014 19:59 schreef Murmeli het volgende:
Zit er hier eem mod ergens? Ik probeer de foto's zichtbaar te krijgen in de OP maar het lukt niet
Ik heb ze gequote zodat je kon zien dat het niet mijn poezel is. Maar daar gaat iets mis dus. Gromquote:Op maandag 28 april 2014 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De foto's waren gewoon zichtbaar, wat heb je gedaan??
Vooralsnog heb je alleen de post van wildervankstertje gequote en een soort links naar de foto's geplaatst. Klik op de link van de bovenste: kopieer de url van de foto (rechtermuisknop) en plak ze terug in de op mbv het icoontje naast het "kettinkje" (al je daar met je muis boven hangt staat er "voeg afbeelding toe"). Klik op dat icoontje en kopieer de foto-url er in. Klik dan op "ok"quote:Op maandag 28 april 2014 20:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb ze gequote zodat je kon zien dat het niet mijn poezel is. Maar daar gaat iets mis dus. Grom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |