Foto 27 maartquote:Op maandag 21 april 2014 10:18 schreef Wildervankstertje het volgende:
Bij deze even een eigen topic. Hier zal ik updates plaatsen over de zwangerschap, bevalling en kittens van Zoë. Nog steeds is ze niet bevallen en loopt weer vrolijk rond in huis, af en toe even spelen. Telkens erg aan het miauwen maar denk nu dat dat eerder komt doordat Sammy naar buiten mag en zij niet. Zodra Sammy weer binnen is, is Zoë meteen minder jankerig.
Ik had van jou toch wel beter verwacht cat!quote:Op maandag 28 april 2014 18:51 schreef Cat22 het volgende:
Nu ga ik met murmeli als TS in de war raken.
Ik ook van mezelf.quote:Op maandag 28 april 2014 19:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik had van jou toch wel beter verwacht cat!
Daar zei ik het ook al!quote:Op maandag 28 april 2014 19:01 schreef Barbaaf het volgende:
Voor tijdens het wachten op Wildervankstertje met de melding dat de bevalling begonnen is: F&F / Kittens onderweg!!!! Heeeeeeeellllppp II , het tweede topic uit een andere bevallingsreeks waarin letterlijk de eerste post van de originele TS wordt gemeld dat de bevalling bezig is. Lieve foto's staan er ook in
Zes jaar geleden was het al een wetmatigheidquote:
Net dat topic (en dat erna gelezen): hoop hier wel op meer foto's en updates (nl. tot ze bij moederpoes vertrekken, zoals Cat ook altijd deed)quote:Op maandag 28 april 2014 19:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zes jaar geleden was het al een wetmatigheid
TS stuurt toch altijd een linkje?quote:Op maandag 28 april 2014 19:52 schreef Murmeli het volgende:
Heeft Wildervankstertje ons al wel weer gevonden?
Mag hopen dat ze ons vindt, anders zitten we hier voor niksquote:Op maandag 28 april 2014 19:52 schreef Murmeli het volgende:
Heeft Wildervankstertje ons al wel weer gevonden?
De foto's waren gewoon zichtbaar, wat heb je gedaan??quote:Op maandag 28 april 2014 19:59 schreef Murmeli het volgende:
Zit er hier eem mod ergens? Ik probeer de foto's zichtbaar te krijgen in de OP maar het lukt niet
dm senesta of hetkluskonijn, als ze er zijn helpen ze je vastquote:Op maandag 28 april 2014 19:59 schreef Murmeli het volgende:
Zit er hier eem mod ergens? Ik probeer de foto's zichtbaar te krijgen in de OP maar het lukt niet
Ik heb ze gequote zodat je kon zien dat het niet mijn poezel is. Maar daar gaat iets mis dus. Gromquote:Op maandag 28 april 2014 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De foto's waren gewoon zichtbaar, wat heb je gedaan??
Vooralsnog heb je alleen de post van wildervankstertje gequote en een soort links naar de foto's geplaatst. Klik op de link van de bovenste: kopieer de url van de foto (rechtermuisknop) en plak ze terug in de op mbv het icoontje naast het "kettinkje" (al je daar met je muis boven hangt staat er "voeg afbeelding toe"). Klik op dat icoontje en kopieer de foto-url er in. Klik dan op "ok"quote:Op maandag 28 april 2014 20:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb ze gequote zodat je kon zien dat het niet mijn poezel is. Maar daar gaat iets mis dus. Grom
Copy paste het onderstaande in de OPquote:Op maandag 28 april 2014 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooralsnog heb je alleen de post van wildervankstertje gequote en een soort links naar de foto's geplaatst. Klik op de link van de bovenste: kopieer de url van de foto (rechtermuisknop) en plak ze terug in de op mbv het icoontje naast het "kettinkje" (al je daar met je muis boven hangt staat er "voeg afbeelding toe"). Klik op dat icoontje en kopieer de foto-url er in. Klik dan op "ok"
Doe dat ook met de ander foto's. Succes!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | [quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2098420/1/50#139102937]maandag 21 april 2014 10:18[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/363056]Wildervankstertje[/url] het volgende:[/b] Bij deze even een eigen topic. Hier zal ik updates plaatsen over de zwangerschap, bevalling en kittens van Zoë. Nog steeds is ze niet bevallen en loopt weer vrolijk rond in huis, af en toe even spelen. Telkens erg aan het miauwen maar denk nu dat dat eerder komt doordat Sammy naar buiten mag en zij niet. Zodra Sammy weer binnen is, is Zoë meteen minder jankerig. Foto 27 maart [img=408,544]https://lh3.googleusercontent.com/-gDJpvcgPSk8/UzRAfeYdamI/AAAAAAAAACE/LdDqwQRdLTA/w408-h544-no/zo%25C3%25AB.jpg[/img] Foto 27 maart [img=384,512]https://lh6.googleusercontent.com/-cKzRfFB46zQ/UzRD2dicsZI/AAAAAAAAACc/YYXms7uvOD4/s512/lief.jpg[/img] Foto 18 april [img=394,526]https://lh6.googleusercontent.com/-myfR4PzO5Kk/U1EEevdudfI/AAAAAAAAADs/2PWyeJeEWHg/w394-h526-no/dikke+buik.jpg[/img] [/quote] |
Heb het al opgelost. Zit op tablet dus dat werkt allemaal niet zo soepel. Maar ze zijn terugquote:Op maandag 28 april 2014 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooralsnog heb je alleen de post van wildervankstertje gequote en een soort links naar de foto's geplaatst. Klik op de link van de bovenste: kopieer de url van de foto (rechtermuisknop) en plak ze terug in de op mbv het icoontje naast het "kettinkje" (al je daar met je muis boven hangt staat er "voeg afbeelding toe"). Klik op dat icoontje en kopieer de foto-url er in. Klik dan op "ok"
Doe dat ook met de ander foto's. Succes!
Hoezo? Als ze maar updates geeft en foto's plaatst (Wildervankstertje dan)quote:Op maandag 28 april 2014 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vet irritant dat Wildervankstertje de OP niet heeft.
Nee, nu kan ik niet scrollen op posts van de TS, met een ander kleurtje.quote:Op maandag 28 april 2014 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo? Als ze maar updates geeft en foto's plaatst (Wildervankstertje dan)
Zag het al (zie mijn toegevoegde edit)quote:Op maandag 28 april 2014 20:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb het al opgelost. Zit op tablet dus dat werkt allemaal niet zo soepel. Maar ze zijn terug
Ah, ok. Ik gebruik Fok! eigenlijk nooit mobiel dus daar ben ik toch al niet aan gewend. Maar als je dat wel gewend bent is dat (en zeker in dit soort topics)wel lastig jaquote:Op maandag 28 april 2014 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, nu kan ik niet scrollen op posts van de TS, met een ander kleurtje.
Zelfs op de pc kan je kleurtjes instellen voor TS en jezelf.quote:Op maandag 28 april 2014 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik Fok! eigenlijk nooit mobiel dus daar ben ik toch al niet aan gewend. Maar als je dat wel gewend bent is dat (en zeker in dit soort topics)wel lastig ja
Moet een mod doen zover ik weet. Maar we kunnen het uiteraard vragen via een TR.quote:
Owh, dat wist ik niet. Ik kijk op naam/UI. Vaak ook wel lastig als iemand zijn/haar UI wijzigt dusquote:Op maandag 28 april 2014 20:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zelfs op de pc kan je kleurtjes instellen voor TS en jezelf.
Scrollen op posts met foto's van dikke poes en hopelijk heel snel kleine kittens.quote:Op maandag 28 april 2014 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, nu kan ik niet scrollen op posts van de TS, met een ander kleurtje.
Dit.quote:Op maandag 28 april 2014 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Reeks is aangevraagdquote:Op maandag 28 april 2014 21:01 schreef Rewimo het volgende:
Geen reeks? Maar ook nog geen poezies dus ik ben nog op tijd!
Dit. Het zou verboden moeten worden om zulke topics aan anderen dan TS over te laten om een nieuwe te openen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vind ik eigenlijk ook. In R&P is het ook een regel geloof ik. Nu is dat een stukje luchtiger, maar tochquote:Op maandag 28 april 2014 21:17 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dit. Het zou verboden moeten worden om zulke topics aan anderen dan TS over TS laten om een nieuwe te openen.
Laat Wildervankstertje dat lekker zelf doen! En beslissen!
Nou nou wat een drama allemaal!quote:Op maandag 28 april 2014 21:17 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dit. Het zou verboden moeten worden om zulke topics aan anderen dan TS over TS laten om een nieuwe te openen.
Bedankt voor je mening.quote:Op maandag 28 april 2014 21:17 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
TS zegt het zoveel beterquote:Op maandag 28 april 2014 21:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nou nou wat een drama allemaal!
Maak je niet zo druk.
Dit ook.quote:Op maandag 28 april 2014 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening.
Als wildervankstertje zelf een topic wil openen is deze gauw genoeg geslot. Wat is er mis met hier even verder babbelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |