Wel iets, maar medisch gezien natuurlijk niet. Thanksquote:Op woensdag 30 april 2014 21:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dit klinkt gelukkig weer wat positiever.
Succes met alles dat je gaat doen en proberen
Nee, inderdaad.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel iets, maar medisch gezien natuurlijk niet. Thanks
Ik moet dat volgende week eens vragen dan.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Weet niet of die hyperbare zuurstoftherapie voor jouw type wond een optie is. Heb daar ook wel eens patienten met slecht genezende wonden heengebracht in Hoogeveen.
Mij hoef je geen antwoord te gevenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks voor je reactie! Ik wil sowieso een klacht gaan indienen bij ziekenhuis #1, dus waar het slecht is gegaan met de nazorg... (zeer nalatig zelfs) De rest zijn dingen waar ik allemaal over na moet denken en geen antwoord op klaar heb, sorry daarvoor
Ga het vragenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:34 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:
Heel veel sterkte, dit is gewoon kut.
Toch proberen je weerstand te maximaliseren, vitamientjes en mineralen. Misschien is natte wondverzorging een idee? Dit werkt met wondfolies en hydrocolloide verband, wordt vaak ingezet bij diepe decubitus.
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:51 schreef ioko het volgende:
Kun je niet meteen je buitenland ambitie combineren met een behandeling? Dan sla je twee vliegen in 1 klap.
Thanksquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:24 schreef RedDevil085 het volgende:
Sterkte kerel. Beetje bizar (zoals je zelf al aangaf) dat een ingegroeid haartje zo'n impact op iemand kan hebben. Heb er nooit bij stil gestaan maar dankzij dit topic ben ik weer iets dankbaarder dat ik zelf vooralsnog gezond ben.
Ik hoop dat er op termijn een oplossing komt waardoor je er weer helemaal boven op komt, maar ik ben blij dat je vooralsnog toch wat van je dromen kan waarmaken.
Nee klopt. Ik heb al een mail gestuurd naar m'n zorgverzekeraar en die was er inderdaad ook niet blij mee. Ik ga ook een schadeclaim proberen voor alle kosten die gemaakt zijn doordat het zo verkloot is. Thanks man.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Almelo en Hengelo zijn ook geen beste ziekenhuisen. Levenlang met die wond moeten leven lijkt me erg sterk en ook erg duur. Zal je zorgverzekeraar ook geen belang bij hebben. Die al van die rare uitspraak van die arts op de hoogte gesteld?
Kop op goos, doen binnenkort pilsje bij Nielzz, 2wezen of merlijn jwz!
Sterkte en succes, boks!
in ieder geval veel sterkte ermee!quote:Goudsbloem is een van de veelzijdigste kruiden. Calendula officinalis is populair als vrolijke tuinbloem, om zijn cosmetische en culinaire toepassingen, als verfplant en vanwege zijn vele geneeskrachtige eigenschappen.
Omdat deze winterharde eenjarige plant het hele jaar door schijnt te bloeien, kreeg ze de botanische naam Calendula. Calendula is afgeleidt van het Latijnse woord "Calenda" wat elke eerste dag van de maand aangeeft. De naam geeft dus aan dat de plant op de eerste dag van elke maand bloeit.
De oude Egyptenaren waarderden Calendula al vanwege haar verjongende eigenschappen. In Europa is de plant lang gebruikt in soepen en stoofpotten en om boter en kaas te kleuren. In Amerikaanse burgeroorlogen gebruikten artsen op het slagveld de Goudsbloem om open wonden mee te behandelen.
Lief, maar doe maar niet bij deze open wond.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:57 schreef killerkip69 het volgende:
Wat 'n rottige situatie, als je nou al veel hebt geprobeerd en niks werkt blijkbaar, zou ik toch eens overwegen de wond te behandelen met Goudsbloem zalf, het probleem is alleen als ik het google, is dat niet dezelfde pot die ik hier altijd koop, en is maar te koop in 1 reform winkeltje hier in de buurt, dat werkt perfect voor open wonden, of het in deze situatie helpt kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen, en persoonlijk ben helemaal niet van zalfjes, maar die Goudsbloem, wat 'n wondermiddel is dat zeg...
dus schoonmaken zoals je altijd doet en de wond opvullen met de zalf, het is het proberen waard lijkt me en kan zeker geen schade aanbrengen
[..]
in ieder geval veel sterkte ermee!
thanks nogquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:09 schreef Voszje het volgende:
Ik volg je topic ook in LIF, helaas kan ik weinig anders doen dan je heel veel sterkte te wensen.
Thanks ook nogquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
Vind het zo erg voor je. Wens je sterkte en liefs en hoop echt dat het toch ooit overgaat
Bedankt voor het vragen Chaiquote:
bibs insmeren met Pastéis?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:45 schreef Toto69 het volgende:
Bedankt voor het vragen Chaihet gaat min of meer hetzelfde. Straks weer naar het ziekenhuis, controle. Vrijdag vlieg ik naar Lissabon en daar ga ik weer werken en wonen. Ook ga ik daar proberen of ze daar wél één of andere behandeling weten.
quote:Op maandag 12 mei 2014 12:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
bibs insmeren met Pastéis?![]()
Nee, geintje, ik wens je succes daro
quote:Op maandag 12 mei 2014 12:45 schreef Toto69 het volgende:
Vrijdag vlieg ik naar Lissabon en daar ga ik weer werken en wonen. Ook ga ik daar proberen of ze daar wél één of andere behandeling weten.
quote:
Dank jequote:Op maandag 12 mei 2014 13:48 schreef Voszje het volgende:
Ik lees dat je weer naar Lissabon gaat, wat fijn! Ik hoop dat ze daar wél een oplossing kunnen vinden voor je probleem en dat je er een super mooie tijd kunt hebben.
Jaquote:Op maandag 12 mei 2014 12:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
thanks nog
[..]
Thanks ook nog
[..]
Bedankt voor het vragen Chaihet gaat min of meer hetzelfde. Straks weer naar het ziekenhuis, controle. Vrijdag vlieg ik naar Lissabon en daar ga ik weer werken en wonen. Ook ga ik daar proberen of ze daar wél één of andere behandeling weten.
Jaquote:Op maandag 12 mei 2014 15:04 schreef Thezappa het volgende:
Is het raar dat ik een foto wil zien van die wond?
Succes!quote:Op maandag 12 mei 2014 12:45 schreef Toto69 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |