SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King
Handige Links
• De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
• Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.
• History and Lore of Westeros Interessante DVD bonusmateriaal over de geschiedenis van Westeros en diens Houses.
Props voor eQual voor de karakterplaatjes.
LET OP: elke verwijzing naar de boeken (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. De enige spoilers hier zijn bijvoorbeeld voor previews van volgende afleveringen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
alstu!quote:Op maandag 28 april 2014 15:48 schreef Khaleesi het volgende:
Ik hoopte op een goeie TT en ik kreeg er een!
Ghost was niet bij Jon tijdens zijn Wildling uitstapje, dus ik vermoed dat die in de buurt van de Nigth's Watch is gebleven. En uiteindelijk door de verraders is gevangen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoe komt Ghost trouwens bij Craster's terecht?
idd dit!!!quote:Op maandag 28 april 2014 15:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoe komt Ghost trouwens bij Craster's terecht?
Hij kreeg de opdracht van Bolton om die Stark jongens op te jagen.quote:Op maandag 28 april 2014 16:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd dit!!!
en die locke!!! ik dacht wtf, doet hij daar!? maar de tweede ep vertelde theon dat hij daar zit (moest het ff weer terug kijken was het vergeten) en daarop is hij dus kennelijk die kant op getrokken
iddquote:Op maandag 28 april 2014 16:02 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hij kreeg de opdracht van Bolton om die Stark jongens op te jagen.
Wel van Reek maar niet van Yara..... Raar idd om zo met een klapper te eindigen en dan vervolgens meer dan 4 eps niet op te komen dagen, maar zal wel een reden hebben....quote:Op maandag 28 april 2014 16:01 schreef timmmmm het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of hebben we echt al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niks van de greyjoys gehoord?
Yara kwam wel in de promo's voor toch? Die zullen we vast nog wel zien dan.quote:Op maandag 28 april 2014 16:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wel van Reek maar niet van Yara..... Raar idd om zo met klapper te eindigen en dan vervolgens meer dan 4 eps niet op te komen dagen, maar zal wel een reden hebben....
ff twee minuten dit seizoenquote:Op maandag 28 april 2014 16:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Yara kwam wel in de promo's voor toch? Die zullen we vast nog wel zien dan.
Ik vind haar sowieso een kutquote:
hoe ver ben je in de boeken dan?quote:Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef lord_bono het volgende:
Mits goed uitgewerkt kan dat positief zijn, maar als boeken lezer ben ik nu wel gespoiled
Ze moeten toch wat, nu er voorlopig in Little Fingers hoerenhuis wss geen scenes meer geschoten worden....quote:Op maandag 28 april 2014 16:09 schreef Discombobulate het volgende:
What de fok doet Locke ineens in Castle Black??
Craster's keep is echt een verkrachthut geworden, jezus
met dank aan reek dat hij daar nu zit om snow af te makenquote:Op maandag 28 april 2014 16:09 schreef Discombobulate het volgende:
What de fok doet Locke ineens in Castle Black??
Craster's keep is echt een verkrachthut geworden, jezus
yara vond ik best stoer itt theon en nu reek helemaal, vuile ratquote:Op maandag 28 april 2014 16:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso een kutDus om mij zijn 2 minuten wel genoeg.
Ik wil wel meer Reek en Ramsay
Ik hoop dat je wordt opgegeten door je drakenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |