SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.![]()
Dat wordt degraderenquote:Op maandag 28 april 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord volgend jaar:
Lamprou
van Beek - Leeuwin - Kongolo - Nelom
Vormer - Immers - Vilhena
Schaken - Barto - Boetius
Van tevoren wel even CL halen zodat je een negatief groepsronderecord kan makenquote:
Gewoon een aardig elftalquote:
Oeh, volgend jaar weer lachen om PSV. Fijn dit.quote:Op maandag 28 april 2014 15:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, voor clubjes als NAC, NEC , PSV en Roda ofzo
Ruiz vertrekt na dit seizoen weer hoorquote:Op maandag 28 april 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft wel beter dan dat malloot.
Als ik de tijd had ging ik de quotes zoeken die rond deze tijd van het jaar altijd geplaatst worden door PSV-fans. In ieder geval de afgelopen zeven jaar.quote:
0-20 johquote:Op maandag 28 april 2014 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
volgend jaar winnen we uit in damsko
0-5
0-10 johquote:Op maandag 28 april 2014 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
haha en weer 10-0 tegen feyenoord
Eens. Laten we het bij Feyenoord houden. Volgens de kromme moet men volgend jaar met glans kampioen worden.quote:
quote:
Ligt aan de spelers die er 1 september bij Feyenoord spelenquote:Op maandag 28 april 2014 15:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens. Laten we het bij Feyenoord houden. Volgens de kromme moet men volgend jaar met glans kampioen worden.
Wat bedoel je?quote:
Hebben wij ook een zachte kern?quote:Op maandag 28 april 2014 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Detective Esther is er al uit:
[ afbeelding ]
Die doet het inderdaad primaquote:Op maandag 28 april 2014 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Vormer heeft 3 goals en 5 assists in 669 speelminuten
Ter vergelijking, Clasie heeft 1 goal en 8 assists maar wel in 2752 speelminuten.
Vormer doet het statistisch dus prima.
Dat jullie dat even weten.
Waar gaat dat nou weer over?quote:Op maandag 28 april 2014 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Detective Esther is er al uit:
[ afbeelding ]
Dat je een beetje aan het rellen bent.quote:Op maandag 28 april 2014 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Tevens heeft jimbo koekjes
Als er zoveel spelers weg gaan, is er ook het nodige te besteden. Dus ik maak me niet zo'n zorgen om zo'n elftal.quote:
Vilhena 6 goals 7 assists in 2509 speelminuten.quote:Op maandag 28 april 2014 15:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die doet het inderdaad prima
Doe eens vergelijken met Vilhena? Want Clasie is in verdedigend opzicht ook erg belangrijk.
Doe dat dan in het PSV topique joh.quote:Op maandag 28 april 2014 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
ach je moet wat als je na weer een tyfusseizoen 4e bent geworden... of 6e.
dan maar een beetje lachen om hoe psv volgend jaar weer kampioen gaat worden een jaar gaat falen
matigjes dit, jij kan beterquote:Op maandag 28 april 2014 15:32 schreef Caland het volgende:
Joodse harde kern. Vooral goed met treinen.
Daar ging die tweet gewoon over, dakhaas.quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ging die tweet gewoon over, dakhaas.
Vanaf nu zal ik verder braaf zijn en niet meer trollen
Niet onaardig nu toch, ons middenveld. Statistisch gezien dan.quote:Op maandag 28 april 2014 15:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vilhena 6 goals 7 assists in 2509 speelminuten.
Immers 11 goals 6 assists in 2816 speelminuten.
Haal het van deze site overigens:
http://www.transfermarkt.(...)?from=direktErgebnis
Voor hoeveel moet er verkocht worden om de VVF uit te kopen && geheel schuldenvrij te zijn?quote:Op maandag 28 april 2014 15:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet onaardig nu toch, ons middenveld. Statistisch gezien dan.
Als we volgend jaar ook Europees spelen kunnen we dus mooi een beetje rouleren met die 4.
Erg lekker.
Je kunt ook minstens 25% herinvesteren, en hoe meer je verkoopt hoe meer je kunt herinvesteren (want dat getal is genoemd bij ALLEEN de verkoop van Pellè)
Ik maak me weinig zorgen. Als alles maar een beetje op tijd rond is! Of dat Pellè/Janmaat pas na vCL verkocht worden.
Ik weet niet of spelers nog CL mogen spelen voor een andere club als ze al voorronde hebben gespeeld. Bij groepsfase mag het sowieso niet. Maar anders zijn Pellè en Janmaat al lang voor die voorronde weg vermoed ik.quote:Op maandag 28 april 2014 15:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet onaardig nu toch, ons middenveld. Statistisch gezien dan.
Als we volgend jaar ook Europees spelen kunnen we dus mooi een beetje rouleren met die 4.
Erg lekker.
Je kunt ook minstens 25% herinvesteren, en hoe meer je verkoopt hoe meer je kunt herinvesteren (want dat getal is genoemd bij ALLEEN de verkoop van Pellè)
Ik maak me weinig zorgen. Als alles maar een beetje op tijd rond is! Of dat Pellè/Janmaat pas na vCL verkocht worden.
Ongeveer 40-45 miljoen schat ik.quote:Op maandag 28 april 2014 15:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor hoeveel moet er verkocht worden om de VVF uit te kopen && geheel schuldenvrij te zijn?
Braaf.quote:Op maandag 28 april 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ging die tweet gewoon over, dakhaas.
Vanaf nu zal ik verder braaf zijn en niet meer trollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |