SPOILER: met blije doosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Spees_Eend op 28-04-2014 17:55:07 ]
Die had ik ervoor al niet, laat staan ernaquote:Op maandag 28 april 2014 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik geloof trouwens helemaal niks van dat plaatje in de OP. Alsof je zo'n buik hebt postpartum
Hehehehe, ik heb een keer iets op Fok gelezen dacht ik, een volwassen vrouw die kickte op poepluiers en dus zelf het liefst de hele dag in een volgescheten luier rondliep en haar kinderen ook nooit verschoonde.quote:Op maandag 28 april 2014 15:13 schreef kwakz0r het volgende:
misschien dragen sommige vrouwen het wel omdat ze het lekker vinden
jij moet de creatieve maaltijdsalade nog ontdekkenquote:Op maandag 28 april 2014 15:15 schreef Chanty het volgende:
Ik kook tegenwoordig vijf dagen in de week sinds ik thuis zit en ik vind het een crime om elke week weer te verzinnen wat we gaan etenVoor mijn gevoel is er alleen keuze uit: iets met rijst, iets met aardappelen, pasta en ongezond maar makkelijk eten zoals pizza en patat. Hmpf hmpf huisvrouw zijn is niet aan mij besteed
"Mik alle het eetbare wat je kan vinden in een schaal. Dressing erover en tadaaa".quote:Op maandag 28 april 2014 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij moet de creatieve maaltijdsalade nog ontdekken
quote:Op maandag 28 april 2014 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehehe, ik heb een keer iets op Fok gelezen dacht ik, een volwassen vrouw die kickte op poepluiers en dus zelf het liefst de hele dag in een volgescheten luier rondliep en haar kinderen ook nooit verschoonde.
Maar het is wel Fok, dik kans dat het een troll was
ik vind t ook lastig, zeker nu ik weinig trek heb, maar ik doe meestal dit:quote:Op maandag 28 april 2014 15:15 schreef Chanty het volgende:
Ik kook tegenwoordig vijf dagen in de week sinds ik thuis zit en ik vind het een crime om elke week weer te verzinnen wat we gaan etenVoor mijn gevoel is er alleen keuze uit: iets met rijst, iets met aardappelen, pasta en ongezond maar makkelijk eten zoals pizza en patat. Hmpf hmpf huisvrouw zijn is niet aan mij besteed
Dat kan kloppen, ik ben niet creatief op het vlak van etenquote:Op maandag 28 april 2014 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij moet de creatieve maaltijdsalade nog ontdekken
+1! Die zaten zoooo lekker! En het SFG heeft hele mooie, fijn geweven, zodat het eruit als een boxer ipv een visnet. Ik was echt blij ermeequote:
Bezorgenquote:Op maandag 28 april 2014 15:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[..]
ik vind t ook lastig, zeker nu ik weinig trek heb, maar ik doe meestal dit:
-bedenken of er avonden zijn dat ik of J alleen eten
-checken wat er nog in de vriezer is
-bedenken of er dingen zijn waar ik heel veel zin in heb om een keer te eten
-kijken welke groente in de bonus is
-daar maaltijden bij bedenken, liefst met vlees of andere onderdelen uit de bonus
-vriendje vragen wat hij graag wil voor de andere dagen
sinds we laten bezorgen zijn we op zondagavond seriously nog maar een kwartiertje bezig met de boodschappen voor een hele weekals t bezorgd wordt check ik de houdbaarheidsdata en leg t op volgorde van houdbaarheid in de koelkast of stop iets in de vriezer
bijzonder burgerlijk, maar t werkt wel.
Ja, dit, ik baal echt zo stierlijk dat ik bij het ontwerp van mijn keuken geen grotere koelkast heb ingetekendquote:Op maandag 28 april 2014 15:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
BezorgenDoe maar luxe! Ik sleep mijn boodschappen gewoon nog zelf
We hebben sowieso een vrij kleine koelkast dus met eten voor 5 dagen zit die ramvol en meestal zit daar dan al 1 dag bij dat ik voor twee dagen kook. Ik denk dat we vrij snel na de geboorte ook een tweede koelkast krijgen
halve sigaretquote:Op maandag 28 april 2014 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dit, ik baal echt zo stierlijk dat ik bij het ontwerp van mijn keuken geen grotere koelkast heb ingetekend
Maar als het goed is zit over 2 maanden het dak op onze veranda en komt er daar ook een fridge
(ik woon overigens op een halve sigaret lopen van de jumbo, dus ik loop er dagelijks na het werk gewoon even binnen. Straks zal dat lastiger gaan worden) (en nee, ik rook niet meer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |