Zou sowieso voor iets anders gaan dan canvas. Zoveel mooiere / betere opties.quote:
Ja, maar ik heb m gewonnen he op FOK!quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zou sowieso voor iets anders gaan dan canvas. Zoveel mooiere / betere opties.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb m gewonnen he op FOK!
De symetry zit hem in 4 verdiepingen met trappen, leuningen en tegels was mijn idee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:35 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik had echt gedacht dat foto 3 van jou was!
Foto 6 had ik van Problematique verwacht, die maakt meer van dat soort foto's in chinaland
Maar ik zat dus helemaal mis
Ik zie net als Kano niks geen symmetrie in de foto, maar aan de stemmen te zien zag ik het gewoon niet... je hebt overduidelijk gewonnen.
Veel plezier met je gewonnen canvas, en OmeRon uiteraard ook met de 2de prijs
Ben overigens ook blij met mijn 3de plek, ook weer goed voor een canvasje
ah, zo kan je het ook bekijkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De symetry zit hem in 4 verdiepingen met trappen, leuningen en tegels was mijn idee.
Maar het was sowieso een lastig te interpreteren onderwerp, ben blij dat de bij foto het thema symetrisch overkwam
Op naar NAAKT
Maar er kan wel naakt op canvasquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:42 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ah, zo kan je het ook bekijken
De meeste mensen zagen het wel, aangezien je echt RUIM gewonnen hebt
Wedstrijd naakt valt geen canvas te winnen he
Maar die begint nu ook idd.. Eens kijken of ik daar weer wat voor kan verzinnen
Best wel spannend/apart; voor het eerst namelijkquote:
Is het weer feest op je werk?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:27 schreef Ynske het volgende:
* Ynske opent t raam en verzoekt een 'te-dom-om-met-de-duivel-te-dansen-sneuneus-van-een-kut' om te springen
Ik vond het te abstract, ik hou zelf niet erg van abstract. Maar had deze foto meteen in gedachten en toen ik toch in het Leidse gemeentehuis was waar deze is genomen was het precies wat ik wilde.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:04 schreef Uncle het volgende:
Rotatiesymmetrie is ook symmetrie![]()
Had overigens wel iets meer en vooral sterkere inzendingen verwacht. Zo moeilijk was dit onderwerp toch niet?
klant of collega?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:27 schreef Ynske het volgende:
* Ynske opent t raam en verzoekt een 'te-dom-om-met-de-duivel-te-dansen-sneuneus-van-een-kut' om te springen
Meteen sfeerquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:27 schreef Ynske het volgende:
Voel de liefdequote:Op donderdag 1 mei 2014 18:52 schreef Ynske het volgende:
4e. Verdieping
Als ik goed mik tikt ze net de rand van t parkeerdek mee
Ik zit op de 20e en de ramen kunnen niet openquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:52 schreef Ynske het volgende:
4e. Verdieping
Haha de kleine lettertjes zei ik gisteren nog tegen een collega op kantoor. Die zit ergens op zolder weggestopt waar de ramen niet op kunnen. Jawel hoor die kunnen wel open maar of ze dan nog dicht kunnen is een ander verhaalquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:55 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zit op de 20e en de ramen kunnen niet open
Ja, misschien eenmalig
Dat had ik dus bij mij vorige werkgever. Ik was zo nu en dan echt instaat om iemand daar in dat pand zijn (rotte) tanden uit zijn gezicht te slaan. Wat een achterbakse gluiperd (Erg zacht uitgedrukt) was dat zeg. Ik heb hem zo'n maand geleden ook ontzettend goed kunnen beledigen omdat ik hem tegenkwam. Dat voelde echt heerlijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:27 schreef Ynske het volgende:
editquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:52 schreef Ynske het volgende:
4e. Verdieping
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:54 schreef DonJames het volgende:
Nog één dagje, dan lekker op vakantie![]()
Saya suka sekali!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |