abonnement Unibet Coolblue
pi_185251676
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:46 schreef ace_eleven het volgende:

[..]


. Zo werkt het nou eenmaal.
Volgens mij is het goed gebruik , mbt de belastingbetaler, dat als de subsidie tot een succesvol project heeft geleid die subsidie wordt gestopt.

Of is de Staat misschien niet zo succesvol?
pi_185251866
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:32 schreef riazop het volgende:

En daar wringt de schoen.

Als de STAAT succesvol zou zijn, waarom moet er dan subsidie naar toe? (en niet zo'n beetje ook he)
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:52 schreef riazop het volgende:

Of is de Staat misschien niet zo succesvol?
Ik weet niet waar je nou de hele tijd op loopt te azen, maar ze zijn succesvol bij een relatief kleine achterban, maar ook weer niet heel klein, halen ook gewoon radioplaylists etc. Maar succesvol of niet is niet heel rullevant als je je inschrijft voor een subsidie. Universiteiten en R&D van bedrijven doen niet anders. Ook daar is het geen benchmark of zij wel of niet succesvol zijn. Je moet aan de eisen van die subsidie voldoen om eventueel aanspraak te maken op dat geld.

Jouw posts richtend op "succesvol? niet succesvol? populair? staan ze in hitlijsten?" etc voegen echt helemaal niets toe aan deze discussie of dit topic. Dus als je geen normaal punt kunt maken kun je ervan uit gaan dat ik niet meer verder op je in ga :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_185251932
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:04 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

. Maar succesvol of niet is niet heel rullevant als je je inschrijft voor een subsidie. Universiteiten en R&D van bedrijven doen niet anders. Ook daar is het geen benchmark of zij wel of niet succesvol zijn. Je moet aan de eisen van die subsidie voldoen om eventueel aanspraak te maken op dat geld.
In het bedrijfsleven is ,het heel normaal dat subsidies worden beeindigd als er commercieel suces is.

Waarom kan dat ,niet gewoon worden toegegeven.
Ik kan me zelfs voorstellen dat De Staat fans die subsidie abject vinden. Ik bedoel: Je bent toch fan van de band en haar muziek, maar toch geen fan van de subsidie?
pi_185252075
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:07 schreef riazop het volgende:

[..]

In het bedrijfsleven is ,het heel normaal dat subsidies worden beeindigd als er commercieel suces is.

Waarom kan dat ,niet gewoon worden toegegeven.
Ik kan me zelfs voorstellen dat De Staat fans die subsidie abject vinden. Ik bedoel: Je bent toch fan van de band en haar muziek, maar toch geen fan van de subsidie?
pi_185253167
Daarom heet De Staat, de Staat. Zodat de staat er zorg voor draagt dat de pot gespekt blijft *)


En ja, ik vind 't heerlijke muziek. Vooral op 'n festival of concert kan ik helemaal los gaan en nee, ik zet 't privé niet of nauwelijks aan.
"If you're not a manc, you're a wank"
  Moderator dinsdag 26 februari 2019 @ 22:50:46 #256
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_185265336
Goed, de staat is minder succesvol dan andere acts, dus... Daar het subsidieverhaaltje weer bij oprakelen is gewoon kinderachtig.

Het album, waar de verwachtingen zo hoog van waren, lijkt wel snel weg te zakken. Dat is op zijn minst opmerkelijk. Gaat dat alleen om de fysieke verkoop, of gaat dat ook om streams en/of verkoop bij de merchandise, want ik weet dat veel echte livebands, wat De Staat toch wel is, heel veel verkopen bij hun optredens?
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_185268380
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:50 schreef belsen het volgende:


Gaat dat alleen om de fysieke verkoop, of gaat dat ook om streams en/of verkoop bij de merchandise, want ik weet dat veel echte livebands, wat De Staat toch wel is, heel veel verkopen bij hun optredens?
De album top 100 hanteert een formule van beide variabelen.
Al tellen fysieke verkopen veel zwaarder mee dan streams

https://dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=a
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')