boxers?quote:Op maandag 28 april 2014 23:45 schreef Tanin het volgende:
Strings![]()
Hipsters
Boxers
Slipjes![]()
Gaat er met name om dat de vrouw zich er prettig in voelt, en het bij d'r past. Naar mijn mening is dat met hipsters en boxers wat sneller het geval, maar strings en slipjes kunnen ook heel goed staan.
Ditquote:Op maandag 28 april 2014 21:46 schreef Typfaut het volgende:
Heel mooi en ze zitten goed om te dragen! Dus een yes
Ja, goed gevormde (lees: kleine) boxers kunnen erg mooi staan wat mij betreftquote:
een goed gevormde kleine boxer die mooi staatquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, goed gevormde (lees: kleine) boxers kunnen erg mooi staan wat mij betreft
Ik heb "hipsters" verkocht zien worden als boxers...quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een goed gevormde kleine boxer die mooi staat
is een hipster
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
+1quote:
Dit.quote:
Maatje groter kopen dan!quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:33 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
+1
String is echt niks: ik krijg altijd een flos idee er bij
Mhhh nee, sorry, dan blijf ik een string nog niks vindenquote:
Dan zal ik spreken namens de 'meeste vrouwen' in dit land; het spijt ons dat we niet voldoen aan jouw beeld van mooie billen. Nu maar hopen dat die 'meeste vrouwen' tenminste wel nog een andere kwaliteit hebben. Bijvoorbeeld koken, intelligentie, humor. Shit. Ik kan dit allemaal maar ik heb een slappe, platte, hap. Dat word 10 katten kopen en de meme Forever Alone naspelen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit.
Maar de meeste vrouwen in dit land hebben geen billen.
Allemaal van die slappe platte hap...
Top reactiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:58 schreef Noemy het volgende:
[..]
Dan zal ik spreken namens de 'meeste vrouwen' in dit land; het spijt ons dat we niet voldoen aan jouw beeld van mooie billen. Nu maar hopen dat die 'meeste vrouwen' tenminste wel nog een andere kwaliteit hebben. Bijvoorbeeld koken, intelligentie, humor. Shit. Ik kan dit allemaal maar ik heb een slappe, platte, hap. Dat word 10 katten kopen en de meme Forever Alone naspelen.
Als je vannacht schaapjes telt, lig je misschien niet van mijn opmerking wakker..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:58 schreef Noemy het volgende:
[..]
Dan zal ik spreken namens de 'meeste vrouwen' in dit land; het spijt ons dat we niet voldoen aan jouw beeld van mooie billen. Nu maar hopen dat die 'meeste vrouwen' tenminste wel nog een andere kwaliteit hebben. Bijvoorbeeld koken, intelligentie, humor. Shit. Ik kan dit allemaal maar ik heb een slappe, platte, hap. Dat word 10 katten kopen en de meme Forever Alone naspelen.
Tuurlijk, ik hou ervan als mensen hun échte eigen mening hebben, maar een negatieve uitspraak uiten waarmee je een grote doelgroep mee bedoeld, komt op mij verkeerd over, aangezien je met je ogen lang niet alle vrouwen/meisjes hebt gezien in NL. Voordeel voor jou; met de voeding van vandaag volgepropt met rotzooi, zullen hopelijk die slappe, platte happen transformeren in megabillen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je vannacht schaapjes telt, lig je misschien niet van mijn opmerking wakker..
Gelukkig hou je nog wat vrouwen in dit land over als je de "meeste" hebt gehad en is er een minderheid toebedeeld met een prettig uitziend achterwerkBoffen dus als je die treft en er nog mee klikt ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |