dat is de willow square! staat in t boek van jan eaton (staat wel ergens op picasa volgens mij) en pinterest en ravelry staan er vol mee. het patroon big square van drops lijkt er erg op volgens mij.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:57 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik zoek een granny square patroon vergelijkbaar met deze (of deze, kan geen patroon vinden)
Heeft iemand tips..?
[ afbeelding ]
Oh echt?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is de willow square! staat in t boek van jan eaton (staat wel ergens op picasa volgens mij) en pinterest en ravelry staan er vol mee. het patroon big square van drops lijkt er erg op volgens mij.
staat er ook in woorden in dat boek toch? ik heb er een kussen mee gemaakt. vond t een klotepatroonquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:01 schreef Mord_Sith het volgende:
Echt, FOK!
Ik zoek me al een uur een ongeluk, plemp uit wanhoop een plaatje neer en iemand herkent het gelijk
Als ik nu nog een patroon vind bhen ik helemaal happy(ik kan niet goed haken vanaf tekeningen)
Ja, maar de afbeelding die ik heb is te klein om goed te kunnen lezenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
staat er ook in woorden in dat boek toch? ik heb er een kussen mee gemaakt. vond t een klotepatroonmij teveel gedoe. maar wel heeeeel mooi.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook even gebruik gemaakt van de drops aanbieding
[ afbeelding ]
Sorry, ik weet dat het kwetsend is
Dank! Ik haak niet strak, dus t zou wel lukken, denk ik. Wat een prachtige kleuren! Ik heb alleen nog zoveel dhz-projecten liggen. Maar zo'n poncho, ik zie mn meisje er al helemaal in rondlopen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:38 schreef Susie het volgende:
Wow, die kleuren, prachtig Dottey!![]()
@Bleie, met Drops Paris. Als je strak haakt, is dit geen fijn garen denk ik. Splijt best wel, waardoor je soms lastig de draad kan doorhalen.
Ik stuur je wel even een scan/goede foto van dat patroon. Heb net mijn nagels gelakt dus even geduld :'D.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:57 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik zoek een granny square patroon vergelijkbaar met deze (of deze, kan geen patroon vinden)
Heeft iemand tips..?
[ afbeelding ]
lijkt wel van eaton... willow.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:57 schreef Mord_Sith het volgende:
Heeft iemand tips..?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een scan/goede foto van dat patroon. Heb net mijn nagels gelakt dus even geduld :'D.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een scan/goede foto van dat patroon. Heb net mijn nagels gelakt dus even geduld :'D.
nee hij is driehoekig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:42 schreef trui het volgende:
leuk, ik wil ook nog zo'n soort rozensjaal gaan maken. ik heb dat boek alleen niet, lijkt het op deze (geinspireerd op het blog van Saar & Mien)?
ik vind dit echt leuk!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:35 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam even op de Facebookpagina Haken en haakpatronen en iedereen was lyrisch over dit....ik snap het niet.![]()
![]()
wat knap! hoe doe je zoiets?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:15 schreef HannaHaak het volgende:
Natuurlijk jullie mooie werken bewonderd maar zo druk met mijn eigen project (toch week te laat af) dat ik hier niet heb geschreven.
Deze gemaakt voor mijn nichtje van 14:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn NEON deken is een omslagdoek geworden voor de kleintjes en ben een andere deken begonnen. Daarnaast een popje aan het maken...
is dit tunisch haken of gewoon door tellen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:15 schreef HannaHaak het volgende:
Natuurlijk jullie mooie werken bewonderd maar zo druk met mijn eigen project (toch week te laat af) dat ik hier niet heb geschreven.
Deze gemaakt voor mijn nichtje van 14:
[ afbeelding ]By DMB
Ben bang van niet... Op de Paypal site staat bij de betaling naar mala designs in behandeling tot 19 mei, en die naar lalylala tot 22 meiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb Paypal ook aan m'n bankrekening. De ontvanger heeft het geld altijd vrijwel direct. Ik hoop voor jou ook snel Miii3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |