abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 april 2014 @ 19:16:29 #126
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_139349429
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:15 schreef Joezi het volgende:

[..]

lol het gaat geen eens meer alleen om de gifjes, alles wat we doen of laten is bagger :'(
Dat schijnt ja. Ik voel me net Pim Fortuyn. Ze willen me kielhalen. -O-
wooblabalurg
pi_139349483
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 19:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En dan zijn er nog zovelen die hun mond erover dicht houden, maar voor wie de boel wel verpest is.
Waar zijn die dan? Of bedoel je lurkers? Dat er mensen afhaken ligt denk ik vooral aan de streams die meestal bagger zijn..
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 19:20:09 #128
184769 crew  Deisyy
pi_139349528
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:16 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat schijnt ja. Ik voel me net Pim Fortuyn. Ze willen me kielhalen. -O-
Ja hoor, je wordt gedemoniseerd :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 28 april 2014 @ 19:20:30 #129
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_139349536
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 19:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ja hoor, je wordt gedemoniseerd :')
Jij snapt me. O+ :*
wooblabalurg
pi_139349574
Maar goed.... We weten nu allemaal wat de problemen zijn...
Het elkaar afbranden dus....

Zullen we het er dan nu gewoon de gedane zaken laten rusten?

Allemaal lief beloven het niet meer te doen?

OPGELOST! *O*
:+
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_139349578
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:04 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als je zelf weinig toevoegt vind ik het raar dat je constant mensen aanspreekt op dat ze dingen anders zouden moeten doen. Zal wel iets geks zijn van mij. 8)7
Nvm
pi_139349584
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 18:55 schreef Copycat het volgende:
Allebei die zaken horen niet in de COS thuis. Geen vakantie- en ziektegeouwehoer en geen posts met enkel repeterende gifjes. Maar dat wil er klaarblijkelijk maar niet in.
Dit is wat mij betreft gewoon ook echt de kern van deze discussie of in ieder geval zou dat moeten zijn. Simpel zat.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 19:22:51 #133
184769 crew  Deisyy
pi_139349621
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:18 schreef Joezi het volgende:

[..]

Waar zijn die dan? Of bedoel je lurkers? Dat er mensen afhaken ligt denk ik vooral aan de streams die meestal bagger zijn..
Die users zijn weg, veel users zijn afgehaakt door de manier van posten in de COS, maar omdat de meesten zich niet afmelden hebben jullie daar geen weet van, net zoals jullie deze sc verzieken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_139349634
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:22 schreef pullup het volgende:

[..]

Dit is wat mij betreft gewoon ook echt de kern van deze discussie of in ieder geval zou dat moeten zijn. Simpel zat.
Nee nu mag dat ook al niet meer de SC :')
  maandag 28 april 2014 @ 19:23:35 #135
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_139349649
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:21 schreef Inodder het volgende:
Maar goed.... We weten nu allemaal wat de problemen zijn...
Het elkaar afbranden dus....

Zullen we het er dan nu gewoon de gedane zaken laten rusten?

Allemaal lief beloven het niet meer te doen?

OPGELOST! *O*
:+
Ik stel voor om met z'n allen een potje Haxball te spelen. Om in de spirit van Utopia te blijven en nader tot elkaar te komen. *; O+ w/

http://www.haxball.com/?r(...)f6621de924982ef09b47
wooblabalurg
pi_139349661
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:05 schreef Joezi het volgende:

[..]

Kom op mootie jij hebt dat zelf ook een beetje gedaan. Ik ben er ook niet zo van, maar wordt vandaag ook weer aangevallen...
Wat heb ik gisteren gedaan? Een paar opmerking gemaakt over de Cos, zonder mensen persoonlijk aan te vallen, zonder schelden etc.
Wat kreeg ik, 5 mensen op mijn nek waarvan een paar redelijk over de schreef gingen.
Hihi wij zijn met 5, wat voelen we ons sterk, dat was de vibe die ik voelde.
pi_139349683
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:08 schreef Joezi het volgende:

[..]

Stoer. Je denkt alleen maar aan jezelf. Hoe jij het wil, hoe jij vindt hoe het hoort...
Grappig, dat is nou precies hoe ik denk over 'de nieuwe garde'.
pi_139349725
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:13 schreef Joezi het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker van niet, er zijn er maar een paar die er maar steeds om blijven drammen.
En een grote groep die niks zegt en gewoon afhaakt. Mensen die ik heel erg mis in de Cos. Mensen die een positieve bijdrage zouden kunnen leveren.
pi_139349924
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 19:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat heb ik gisteren gedaan? Een paar opmerking gemaakt over de Cos, zonder mensen persoonlijk aan te vallen, zonder schelden etc.
Wat kreeg ik, 5 mensen op mijn nek waarvan een paar redelijk over de schreef gingen.
Dat kwam omdat mensen die opmerkingen blijkbaar zat zijn, was heus niet de eerste keer dat dat gebeurt. Maar ik krijg toch ook constant hetzelfde groepje op mijn nek, terwijl ik voornamelijk in de SC zit nu.
pi_139349933
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 19:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Die users zijn weg, veel users zijn afgehaakt door de manier van posten in de COS, maar omdat de meesten zich niet afmelden hebben jullie daar geen weet van, net zoals jullie deze sc verzieken.
Laat ook maar, de 3 maandenlidmensen weten immers veel beter hoe het er hier aan toegaat. |:(
pi_139349976
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 19:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik vind de SC zo gek nog niet, totdat mensen elkaar weer gaan lopen bashen...
Laat het nou gewoon gaan... Regeer niet op wat je niet bevalt.... Laat elkaar lekker zijn/haar gang gaan...
nogmaals Live and let LIve!
pi_139349994
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:23 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik stel voor om met z'n allen een potje Haxball te spelen. Om in de spirit van Utopia te blijven en nader tot elkaar te komen. *; O+ w/

http://www.haxball.com/?r(...)f6621de924982ef09b47
Failed to Connect -O-
pi_139349996
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 19:25 schreef mootie het volgende:

[..]

Grappig, dat is nou precies hoe ik denk over 'de nieuwe garde'.
het is niet alleen de nieuwe garde als je dat zo wilt noemen, ook van de oude garde vinden het wel prima zo..
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 19:26 schreef mootie het volgende:

[..]

En een grote groep die niks zegt en gewoon afhaakt. Mensen die ik heel erg mis in de Cos. Mensen die een positieve bijdrage zouden kunnen leveren.
nah grote groep geloof ik niet, laat ze eens horen dan. Geloof ook niet dat jullie perse die streams zo goed willen volgen, meeste kijken ook nauwelijks volgens mij. Het is meer dat jullie dit als JULLIE plekje beschouwen, waar geen anderen gewenst zijn ofzo
  maandag 28 april 2014 @ 19:34:18 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139349997
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 19:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Laat ook maar, de 3 maandenlidmensen weten immers veel beter hoe het er hier aan toegaat. |:(
Ja, je weet toch van hun wekelijkse evaluatierondje met Danny, of hebben ze jou daar niet over ingelicht?
FOK! nieuwe stijl; Danny laat de frisse wind leiden, dit subforum is het proefkonijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  One tough cookie maandag 28 april 2014 @ 19:34:53 #145
169210 liesje1979
pi_139350015
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 15:43 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Geef je de oude garde gelijk? Dat doet de deur dicht. :{w :D
Mijn woordkeuze is misschien niet handig, misschien moet ik niet meedoen aan het onderscheid tussen oude en nieuwe garde. Verder voegt deze post van je natuurlijk weinig toe.

quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 15:58 schreef Joezi het volgende:

[..]

pff.. ik ben al braaf vaker in de SC om geen gezeik in de COS te krijgen.. Ik laat me lekker helemaal afzeiken hiero.. Maar kan het best met iedereen vinden, ook met jouw geliefde "oude garde".. van wie ook echt niet iedereen zeurt.

Je laat je opnaaien door een paar mensen, die het beste samen in een whatsappgroepje kunnen zeuren. Volgens mij lezen ze de SC ook nog eens uitgebreid terug en gaan zich er dan achteraf nog aan ergeren. Dit is toch helemaal een realtime gebeuren net als de COS eigenlijk zou moeten zijn... kom op nou toch zeg, sjonge jonge hoor en jeetje mina erbij.

En bedankt dat je ons onzin noemt.. :{w
Bedankt voor je reactie. Inhoudelijk. En je hebt gelijk, je doet echt je best in de COS en ja ik vind dat je ook best leuk mee doet in de SC. Volgens mij heb ik dat ook wel eens tegen je gezegd maar misschien niet duidelijk genoeg. Bij deze dan. Als je het gevoel hebt dat je hier continu afgezeken wordt is dat niet tof en ook niet de bedoeling. Ik moet heel eerlijk zeggen dat het me niet zo is opgevallen behalve dat men laat weten niet blij te zijn met de gifjes. Wat je kan doen is een TR zetten wanneer je afgezeken wordt. Ik laat me verder niet opnaaien. Je hebt gelijk dat ik de mensen die hier al langer posten beter ken maar ik ga ook niet in alles mee wat ze willen.
Ik denk dat we (en daarin deel ik wel de mening van users als Cc, Disana en Moots) gewoon een ander beeld hebben van wat een SC moet zijn. Of hoe een SC leuk is. Ik vind het leuk gewoon wat te kletsen, vertellen wat ik heb gedaan, ga doen, ga eten etc. En zo zijn we dat ook gewend in RLS land. Niet alle SC zijn zo maar de meeste wel. Ik ben ook echt meer een SCer dan een COSer.
En ik noem jullie geen Onzin. Ik verwijs jullie naar het forumonderdeel ONZ waar dit soort dingen (gifjes, oneliners etc gebruikelijker zijn. En voor je info, ik heb me daar jaren prima vermaakt, vooral in de nachtbagger. O+
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:00 schreef Kijkertje het volgende:
Ik wil dolgraag inhoudelijk aan deze discussie deelnemen maar moet helaas weg. :'(
Misschien kan je later nog reageren?

quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2014 16:00 schreef Joezi het volgende:

[..]

jammer :'( doen dan maar een afscheidsgifje!
Dit is zo typisch. Ik vind het kinderachtig. Juist de dingen die ter discussie staan aanmoedigen. Tof.

quote:
3s.gif Op maandag 28 april 2014 16:08 schreef voordewind het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor dat hydra team?

Ik smul juist vaak van die posts van joezi en baconbus en pearlbitch en burner en whoelsehaveyougot ..
Vaak lekker recalcitrant en dat is voor mij juist de icing of the cake van de COS
Ik post zelf niet veel maar ben meer een lurker. Meestal raak ik achter met lezen dus heeft commentaar al niet veel zin meer ...

[ afbeelding ]
Je beseft dat dit over de SC gaat en niet over de COS?

quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Neem het nog serieuzer joh _O-
Lekker inhoudelijk, bedankt. :')

quote:
11s.gif Op maandag 28 april 2014 17:16 schreef Joezi het volgende:

[..]

Thnx for the support, uit onverwachte hoek. _O_
Uiteraard ben je van harte welkom in ons team. ^O^
Ook al zo typisch. Team. We zijn geen oorlogje aan het spelen hier. Door dit soort post suggereer je nog steeds van wel. Niet nodig en al helemaal niet oplossingsgericht.

quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 17:40 schreef Inodder het volgende:

[..]

Sorry Lies, maar deze woorden vind ik toch niet gepast/goed gekozen.
Ze worden zwaar overdreven aangevallen door een aantal personen. (ik zie de aanleiding ervoor ditmaal even niet)
Niet heel gek als ze dan juist er tegen in gaan.
Ik neem aan dat men aanstoot neemt aan de gifs? Deze zijn vaak best goed gevonden en toepasselijk. Als hier in de SC een punt van gemaakt moet gaan worden is wat mij betreft het einde zoek. Het is dan actie reactie. Commentaar; dan word er een lading minder toepasselijke meuk neer gebaggerd.
"De Jongens" posten in mijn ogen geregeld gewoon gezellig mee. Er zijn zelfs best veel serieuze gesprekken geweest.

Voor wat betreft de rest van je post:
Live and let Live! is mijn oplossing voor de SC...
De bron zit hem volgens mij in de COS daar zou wellicht wat strakker gemod kunnen worden. Zodra er vanuit de "leiding" duidelijker gewezen word op Offtopic en ander ongewenst gedrag hoeven Users onderling dit minder te doen en niet zoveel over elkaar te vallen (welke discussies dan uiteindelijk weer in de SC "uitgevochten" moeten worden hetgeen de sfeer niet altijd ten goede komt.

Daarnaast mag het HYDRA goedoe :X Van mij afgelopen zijn.
Hiermee leg je alleen de nadruk op de verschillen en tevens zie ik het als een bepaalde vorm van "provocatie".

Men creëert "kampen" en "hokjes" Dit lijkt mij ongewenst als je gezamenlijk een leuke SC wilt hebben.

Ik zou het een heel mooi gebaar vinden en een duidelijk teken van welwillendheid en saamhorigheid, als degenen die zich tot deze groep rekenen, gehoor geven aan mijn oproep en vrijwillig deze HYDRA uiting "verbannen" ^O^

Just my 2 cents.....
het spijt me dat ik het niet geheel met je eens kan zijn :*

(Daarnaast mogen al deze posts over dit onderwerp wmb naar de Feedback verplaatst worden...
Past daar beter lijkt me, en het is ook niet echt sfeerverhogend om deze discussie hier te voeren)

Topreactie.
Je hebt gelijk, dat is een verkeerde woordkeuze. Hiermee creeer ik zelf ook hokjes en teams terwijl ik dat juist probeer te voorkomen. Ik zie eigenlijk vooral een wisselwerking. Sommige users vinden hun gebagger niet leuk, zeggen er wat van met wat als gevolg tot nog meer bagger leidt etc. Heel kinderachtig en op die manier wekt het niet de indruk dat er rekening met elkaar gehouden wordt maar juist geprobeerd wordt elkaar zo veel mogelijk dwars te zitten. En dat vind ik sfeerverziekend.
Volgens mij is maat houden hierin ook wel een keywoord. Wanneer er af en toe een keer een gifje in de COS was gepost was er echt niets aan de hand geweest. Maar het werd een soort van gifjeswedstrijd. En dus gingen we ze verbieden. En doorverwijzen naar hier. En wordt het hier hetzelfde. Misschien had ik dat moeten zien aankomen maar naief als ik ben zag ik dat niet.. JIj vindt ze vaak wel ontopic, ik zie dat niet zo. Neem nou dat gifje van de vogel en hond in dit deel. ik kan daar geen boodschap uit halen.
De COS gaan we niet strenger maken, er hebben een hoop mensen plezier van hoe het daar gaat. Een aantal niet, die wil het strenger. Een aantal niet die wil het losser. Het zij zo..

De jongens doen af en toe inderdaad ook gewoon leuk mee. Misschien niet altijd zo als ik een SC leuk vind, maar dat is persoonlijk. Als ik Babu bijvoorbeeld vraag of hij op school zit of werkt en hij wil daar geen antwoord op geven, prima, maar ik zelf kom in een SC om mensen ook een beetje te leren kennen. En ik denk dat meer mensen die insteek hebben.
Mijn persoonlijke mening is geen reden om er op te gaan modden, maar ik ga er wel wat van zeggen als het doel van de SC voorbij wordt gestreefd. Volgens mij is dat nog steeds het gezellig hebben met elkaar, beetje kletsen.

Op dat hydra en teamgebeuren ben ik hier boven al ingegaan. Ik ben het met je eens dat dat kampen creeert. alsof het een soort ondergronds gebeuren is en de opstand nabij.
Dit zou inderdaad goed in FB passen maar ik kies er even voor het hier te doen. Het gaat de mensen aan die hier posten, en ik denk dat tot een oplossing die voor iedereen een beetje acceptabel is, al vrij ingewikkeld is. Volgens mij geeft dit gesprek in FB nog meer ruis.
Je hoeft het niet met me eens te zijn, ik waardeer dat je meedenkt. :*

quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 18:26 schreef mootie het volgende:
Neem gisteravond als voorbeeld. Pullup, de vriendelijkste man ooit, vraagt of het on topic kan in de Cos. Hoon valt hem ten deel.
Ik neem het mee naar de SC, iets minder vriendelijk misschien. En wat gebeurt er? 4 of 5 man sluit de handjes ineens. Takketrol, azijnpisser, nare gifjes, duidelijk gesar in de Cos door uitgebreid te zwaaien. Was echt heel leuk, ik voelde me geweldig.

Het is al honderden keren gevraagd, door mods, in de cos, door users, in de fb. Maar de Billy's en Ruuds van deze wereld hebben hun eigen regels en als dat je niet bevalt rot je maar op. Dat is me gisteren weer eens al te duidelijk geworden.
Helaas blijft men echt hameren op het oude garde, nieuwe garde. Ja, ZIJ zeiken altijd, ZIJ zijn zuur etc. Het is echt onmogelijk om een normaal gesprek aan te gaan omdat elke opmerking als een dramatische aanvsl wordt gezien.

Even een stukje pikken van iemand; Het is alsof je bezoek over de vloer hebt, supergezellig, tot ze met hun modderpoten op tafel zitten en al boerend de maaltijd nuttigen.
Fijn dat jij ook de moeite neemt inhoudelijk te reageren. Het is ook absoluut niet de bedoeling dat jij je rot voelt hierdoor. Ik denk dat het vooral door het begin komt, in het begin was je nogal stellig over offtopic in de COS en heb je een beetje die naam gekregen bij users. En dat terugdraaien is lastig, want zodra jij ergens wat van vindt, is het weer die Moots die komt zeuren. En dat is regelmatig onterecht. Wanneer dit soort woorden tegen je gezegd worden zou ik het ook fijn vinden als er een TR gezet wordt. We zijn er niet altijd maar er zijn genoeg mods die wel een beetje een oogje in het zeil houden.

-------------------------------------------------
Zo, hele lap tekst. Ik vind het echt jammer. Voor mijn gevoel heb ik best wat tijd en energie al in de SC gestoken maar het heeft maar weinig effect. Ik vind het juist leuk om wat nieuwe users erbij te krijgen hier. We hoeven echt niet allemaal met de neus dezelfde kant op, een beetje discussie is zelfs wel leuk maar dit is gewoon kinderachtig vind ik.
Maar ik weet zo 1,2,3 ook geen oplossing. Jammer dat er verder weinig suggesties komen.
pi_139350026
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:32 schreef Joezi het volgende:

[..]

Dat kwam omdat mensen die opmerkingen blijkbaar zat zijn, was heus niet de eerste keer dat dat gebeurt. Maar ik krijg toch ook constant hetzelfde groepje op mijn nek, terwijl ik voornamelijk in de SC zit nu.
Nee, het was zeker niet de eerste keer. Maar omdat men willens en wetens doorgaat blijft er gezeik. Hoe is dat mijn fout?

Blijkbaar is de gifjesspam in de SC ook niet gewenst. Je zou je daar iets van kunnen aantrekken, maar je kunt ook snoeihard doorgaan zodat de sfeer nog meer naar de klote gaat, en je de SC binnenkort voor het 'Hydrateam' hebt geclaimd. Als dat je doel is, good job. ^O^
  One tough cookie maandag 28 april 2014 @ 19:35:46 #147
169210 liesje1979
pi_139350050
Oh jullie zijn al veel verder natuurlijk. :')
  maandag 28 april 2014 @ 19:35:50 #148
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_139350053
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:34 schreef Inodder het volgende:

[..]

Failed to Connect -O-
-O- -O- Probeer anders nog een keer. En de rest van de mensen mogen ook komen. *O*
wooblabalurg
pi_139350060
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:33 schreef Inodder het volgende:

[..]

Ik vind de SC zo gek nog niet, totdat mensen elkaar weer gaan lopen bashen...
Laat het nou gewoon gaan... Regeer niet op wat je niet bevalt.... Laat elkaar lekker zijn/haar gang gaan...
nogmaals Live and let LIve!
In de SC prima, daar scroll ik wel door. In de COS, not so much.
pi_139350102
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 19:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Correct...

En op diezelfde wijze werd Joez vandaag aangepakt....

Beide gevallen alles behalve leuk en alles behalve respectvol.
Beetje walgelijk zelfs -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')