Lekker laten gaan danquote:Op maandag 28 april 2014 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Cuenca schijnt weg te mogen bij Barça.
Ze zouden een keer een aankoop moeten doen en dan pas een speler verkopen ipv wachten tot je wat brandhout kwijt bent en dan pas kopen.quote:Op maandag 28 april 2014 14:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Vooralsnog kijken ze alleen maar naar een spits en een rechtsbuiten.
Dan gaan ze er dus vanuit dat Serero blijft? Of gaan we met alleen Duarte op die plek het nieuwe seizoen inquote:Op maandag 28 april 2014 14:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Vooralsnog kijken ze alleen maar naar een spits en een rechtsbuiten.
Overmars is directeur en gaat over de spelers, niet de Boer. Ik proef in uitlatingen van de Boer dat hij het allemaal wel goed vindt, en schuift veel onder de noemer jeugdigheid. En dat valt aan de ene kant te prijzen uiteraard.quote:Op maandag 28 april 2014 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof ze nog Feyenoorder zijn als ze hier 1 mio kunnen krijgenZiyech zou niet stroken met de visie van De Boer? Dezelfde De Boer die vorig seizoen dood graag van Ginkel wou halen voor 8 miljoen?
Serero blijft hoor. Pas zijn eerste onomstreden seizoen en die weet heus wel dat hij ergens anders niet wordt opgesteld ivm fysiek.quote:Op maandag 28 april 2014 14:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan gaan ze er dus vanuit dat Serero blijft? Of gaan we met alleen Duarte op die plek het nieuwe seizoen in
Marcus Berg, afgelopen weekend een hattrick tegen PAOKquote:Op maandag 28 april 2014 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke nummer 9 zou geschikt zijn voor Ajax.
Contract loopt volgend jaar af en nog geen gesprekken geweestquote:Op maandag 28 april 2014 14:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Serero blijft hoor. Pas zijn eerste onomstreden seizoen en die weet heus wel dat hij ergens anders niet wordt opgesteld ivm fysiek.
Tja als Serero en Duarte gewoon blijven zie ik Ziyech niet komen eerlijk gezegdquote:Op maandag 28 april 2014 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Serero volgend seizoen weer basis staat is het wel heel treurig
Komt wel goed. Serero speelde afgelopen wedstrijden zijn beste reeks. Zelfs in de bekerfinale beste man van Ajax.quote:Op maandag 28 april 2014 14:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Contract loopt volgend jaar af en nog geen gesprekken geweest
quote:Op maandag 28 april 2014 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Komt wel goed. Serero speelde afgelopen wedstrijden zijn beste reeks. Zelfs in de bekerfinale beste man van Ajax.
quote:
Wij hadden geen beste manquote:Op maandag 28 april 2014 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Komt wel goed. Serero speelde afgelopen wedstrijden zijn beste reeks. Zelfs in de bekerfinale beste man van Ajax.
Ook goed. Frank zei: "Van een serero mag je volgend seizoen gewoon meer eisen"quote:
Nee, dat Ajax zijn contract wil verlengen. Ik las dat hij graag wil blijven maar dat kan zo omslaan natuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2014 14:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook goed. Frank zei: "Van een serero mag je volgend seizoen gewoon meer eisen"
dat impliceert toch dat hij blijft?
0,0 toegevoegde waarde ten opzichte van Zivkovic. Komt een ervaren spits bij, geen twijfelgeval.quote:Op maandag 28 april 2014 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Aron Jóhansson zie ik nog wel gebeuren. Jaarlijks AZ-aankoopje.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Aron Jóhansson zie ik nog wel gebeuren. Jaarlijks AZ-aankoopje.
Oh, een ervaren spitsquote:Op maandag 28 april 2014 14:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
0,0 toegevoegde waarde ten opzichte van Zivkovic. Komt een ervaren spits bij, geen twijfelgeval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |