abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 6 mei 2014 @ 17:53:20 #226
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_139625607
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 6 mei 2014 @ 20:03:04 #227
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_139630741
quote:
Briljant _O- Mocht ik ooit de Staatsloterij winnen dan koop ik direct zo'n ding _O-
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_139631266
yo dit is pierrett, zet me op je iphone of je bb
pi_139631525
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 17:14 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  dinsdag 6 mei 2014 @ 20:45:28 #230
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_139633083
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:13 schreef Michhas het volgende:
yo dit is pierrett, zet me op je iphone of je bb
yoyo dit is has tot de Mich heb je ping allang en je weet dat ik niet lieg
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 20:45:47 #231
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_139633109
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef Michhas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik mis faka
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:39:04 #232
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_139637941
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:45 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik mis faka
En de; waar zijn die sletten dan?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:36:50 #233
279335 Pixell
Natte Doos
pi_139643206
Fawaka papi
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:23:19 #234
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_139655186
College met 4 uur ertussen :')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_139661528
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:06 schreef Rossdale het volgende:
Ze moeten ook wel, WoW loopt al jaren terug en ook de verkopen van Call of Duty zijn over hun piek heen. Als ze nu niet investeren in een nieuwe franchise, zullen de omzetten flink gaan kelderen de komende jaren.

Destiny is een ambitieus project en krijgt tot nu toe veel hype mee. Ik betwijfel alleen of ze 500 miljoen met slechts één game terug gaan verdienen. Dit hopen ze waarschijnlijk over meerdere jaren af te schrijven, wat dus inhoudt dat Destiny waarschijnlijk veel van die WoW-achtige expansies gaat krijgen of we elke twee jaar een nieuwe Destiny voor krijgen geschoteld.

Aangezien het een RPG-shooter is, verwacht ik het eerste eigenlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht juist dat WoW weer omhoog was gegaan? Naar 7.8 mil, dat zijn er nog zat :P

Volgens mij moest Destiny 10 jaar mee gaan, dus expansies ga je idd krijgen. Maar Skylanders hebben ze ook nog, en die loopt schijnbaar nog goed ook :?
Maar goed, blijft een flinke investering. Zou wat zijn als het gaat floppen _O-

quote:
13s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:20 schreef Kutmanager het volgende:
Daar gaat het niet om lul.

Het gaat erom dat omdat het een monopoliewereldje is en omdat er idioten zijn die zonder nadenken alles kopen de klant niet meer koning is. En dat is gewoon een kwalijke zaak.
Mensen zeiken en klagen idd veel, maar toch blijft iedereen het kopen. Tja dan krijg je dat
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:22:04 #236
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_139662014
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:06 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dacht juist dat WoW weer omhoog was gegaan? Naar 7.8 mil, dat zijn er nog zat :P

Volgens mij moest Destiny 10 jaar mee gaan, dus expansies ga je idd krijgen. Maar Skylanders hebben ze ook nog, en die loopt schijnbaar nog goed ook :?
Maar goed, blijft een flinke investering. Zou wat zijn als het gaat floppen _O-

[..]

Mensen zeiken en klagen idd veel, maar toch blijft iedereen het kopen. Tja dan krijg je dat
Zeker met sportgames die EA nou eenmaal veel heeft krijg je gewoon elk jaar een release en daar is toch niks mis mee. Of zouden ze af en toe een jaartje over moeten slaan ?
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:23:30 #237
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_139665713
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Zeker met sportgames die EA nou eenmaal veel heeft krijg je gewoon elk jaar een release en daar is toch niks mis mee. Of zouden ze af en toe een jaartje over moeten slaan ?
Ik denk dat dat helemaal niet iets slechts zou zijn. Sure, met fifa kan je er elk jaar een uitbrengen onder het mom van nieuwe spelers, dit dat blabla. Maar je kan ook een keer 1 of 2 jaar wachten, en eens een keer met iets komen wat in ieder geval neigt naar "vernieuwend", hoe je die term ook interpreteert.

Kijk bijvoorbeeld 10/15 jaar geleden. Er zijn spellen toen gemaakt die de hele industrie veranderden. Die iedereen zich herinnert, CoD, Battlefield, Total War, C&C Generals, GTA en nog een hele hoop anderen die toen de game industrie echt hebben opgeblazen. En de opvolgers van die spellen die nu allemaal uitkomen, wie gaat zich die uiteindelijk herinneren? Het is alleen maar meer van hetzelfde. De markt voor "oudere" gamers zoals wij is ondertussen redelijk verzadigd, en een verzadigde markt is uiteindelijk voor niemand goed. Slecht voor business, en niet leuk voor de klant. Maarja, de 15 jarigen blijven toch wel games kopen, want voor hen is het nieuw, en daarom blijven er dezelfde soort games uitkomen die al volledig zijn uitgemolken.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:31:59 #238
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_139665960
quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:23 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Ik denk dat dat helemaal niet iets slechts zou zijn. Sure, met fifa kan je er elk jaar een uitbrengen onder het mom van nieuwe spelers, dit dat blabla. Maar je kan ook een keer 1 of 2 jaar wachten, en eens een keer met iets komen wat in ieder geval neigt naar "vernieuwend", hoe je die term ook interpreteert.

Kijk bijvoorbeeld 10/15 jaar geleden. Er zijn spellen toen gemaakt die de hele industrie veranderden. Die iedereen zich herinnert, CoD, Battlefield, Total War, C&C Generals, GTA en nog een hele hoop anderen die toen de game industrie echt hebben opgeblazen. En de opvolgers van die spellen die nu allemaal uitkomen, wie gaat zich die uiteindelijk herinneren? Het is alleen maar meer van hetzelfde. De markt voor "oudere" gamers zoals wij is ondertussen redelijk verzadigd, en een verzadigde markt is uiteindelijk voor niemand goed. Slecht voor business, en niet leuk voor de klant. Maarja, de 15 jarigen blijven toch wel games kopen, want voor hen is het nieuw, en daarom blijven er dezelfde soort games uitkomen die al volledig zijn uitgemolken.
Moest lachen om dat eerste gedeelte van je post. Nou neem bijvoorbeeld FIFA 14 en Madden die lopen beide op nieuwe engines dit jaar en het is een stap vooruit moeten ze nu twee jaar wachten zodat ze meer vernieuwingen in een keer kunnen doen of gewoon elk jaar stapjes maken? Mijn voorkeur gaat uit naar elk jaar kleine verbeteringen.

GTA meer van hetzelfde? Ze zijn met een hele nieuwe MP gekomen, CoD en BF is elke keer wel hetzelfde daar heb je gelijk in Total War heb ik al jaren niet meer gespeeld denk dat Rome mijn laatste was.
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:36:33 #239
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_139666131
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Moest lachen om dat eerste gedeelte van je post. Nou neem bijvoorbeeld FIFA 14 en Madden die lopen beide op nieuwe engines dit jaar en het is een stap vooruit moeten ze nu twee jaar wachten zodat ze meer vernieuwingen in een keer kunnen doen of gewoon elk jaar stapjes maken? Mijn voorkeur gaat uit naar elk jaar kleine verbeteringen.

GTA meer van hetzelfde? Ze zijn met een hele nieuwe MP gekomen, CoD en BF is elke keer wel hetzelfde daar heb je gelijk in Total War heb ik al jaren niet meer gespeeld denk dat Rome mijn laatste was.
Niet zozeer alleen die spellen, maar meer in de zin van dat was echt een era wat dat betreft met kneitergoeie titels. Er lopen in mijn ogen nu nog een paar vette franchises en losse titels maar het is gewoon niet meer zoals vroeger.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:49:36 #240
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_139666553
quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:36 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Niet zozeer alleen die spellen, maar meer in de zin van dat was echt een era wat dat betreft met kneitergoeie titels. Er lopen in mijn ogen nu nog een paar vette franchises en losse titels maar het is gewoon niet meer zoals vroeger.
Vroeger toen guldens van hout waren was alles beter
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:25:21 #241
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_139667558
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Vroeger toen guldens van hout waren was alles beter
Toen de schepen nog van hout en de mannen van staal waren. Niels is hierop de uitzondering die de regel bevestigd.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:26:31 #242
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_139672951
Toen het gras nog groen was en lucht nog geel, toen paard en wagen elkaar nog voorttrokken, toen de molens nog draaiden en de wieken niet, toen de kratjes bier nog van hout waren en je door moest zuipen om de kachel op te stoken, wat een tijden _O_
Half bezopen is weggegooid geld.
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:54:43 #243
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_139674704
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:50:46 #244
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_139681330
quote:
:')

Dat natural birth filmpje, toch gaan kijken ;( ;( ;(
Half bezopen is weggegooid geld.
  donderdag 8 mei 2014 @ 00:50:15 #245
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_139685582
Da vinci's demons. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  donderdag 8 mei 2014 @ 00:52:33 #246
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_139685624
quote:
6s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:50 schreef Kutmanager het volgende:
Da vinci's demons. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Is dat wat?
  donderdag 8 mei 2014 @ 04:18:38 #247
279335 Pixell
Natte Doos
pi_139687366
binnenkort ook maar weer verder met s2 van da vincis demons, vond seizoen 1 best vet!
pi_139687458
quote:
6s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:50 schreef Kutmanager het volgende:
Da vinci's demons. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Aflevering 1 van seizoen 2 vond ik wat slap, maar ben nu al weer helemaal hooked.
pi_139687533
quote:
http://thecutanddry.blogs(...)crosoft-e3-2014.html

Rumor:

On the DL. This info comes from the highest source and contains near full details of Microsoft E3 2014 conference. I have had corroborations from a number of sources to its legitimacy:

Ryse 2 is in development and will be announced at the show in a real-time in-game trailer. Gone is the Roman period, enter the medieval setting. The game will offer more freedom of exploration and a refined combat system. The main character is a sell-sword of sorts with a greater destiny. This game looks beyond belief. No release date (possibly late 2016)
Forza Horizon 2 will be announced for release in October 2014 vai Playground Games. It will once again be open world and set in Louisiana, Missisips, New Mexico, Texas and Arkansas. Full day/night cycle, real time weather. Estimated 80 hour single player.

343 Industries will unveil Halo 2: Anniversary. This is a full (multiplayer included) visual makeover of Halo 2, it will also include the same options as Halo Anniversary (Including both visual modes) skulls etc. It will include the E3 2003 mission as a bonus unlockable and the maps from the PC version.

No Turn 10 this year except in supportive capacity of Playground.

Halo 5 will get its release date.

Rare is prepping a re-boot of Battletoads and Perfect Dark. BT will initially be a download only title (see Killer Instinct) and is set to run at 60fps. Perfect Dark is looking to be rebooted into a Third Person Adventure game - Similar to Uncharted.

Epic will be there to unveil their new game base on the Samaritan demo from 2012. This will be XBOX ONE EXCLUSIVE as Microsoft is the publisher. Possibly the best looking game of this generation.

Good Science Studios will unveil their Kinect Only game "EchoBlack" - The game is controlled via the use of Kinect and the player plots through an adventure game drawn as by echolocation. The vibrancy of the world depicted alters depending on the pitch, loudness and location of the players voice. No release date.

Twisted Pixel will reveal their next digital game which is set in a sci-fantasy planet of Dekelsus. Possibly a 2.5D platformer.

Black Tusk will have a CGI trailer for Gears of War : Lazurus which will show the direction the series is heading.

Lift London will be showing 2 projects. They are small and digital based. No other details unfortunately.

Lionhead will have a brief gameplay of Fable Legends and bow out with a teaser of their next project which is set in a post-cataclysmic Earth decimated by egg shaped objects (possibly aliens)
Frontier Development is working on a family friendly Kinect title for release in 2014

ePhantom Dust : Sacrifice is being worked on by Grounding Inc and will be a prequel to the original. The game will be episodic in nature.

Quantum Break will be out November 2014 - There is a multiplayer mode - Part 1 of a trilogy. The game has had a significant graphical upgrade since last year.

Sunset Overdrive is aiming for release on the last weeks of August/Early September. Graphically it looks like the CG trailer and the Parkour element of the game is a mix of Sonic, Jet Set Radio and Ratchet and Clank.

The secret Japanese game is coming from Platinum Games and is a Viewtiful Joe like action- beat em up. Codename is "RugPuddle". This is part one of a multiple game deal with Microsoft to publish other titles in the future.

Leap Experience Pioneers will announce their game which looks like a TPS/RPG hybrid set in a Sci-fi universe. Looks very Mass Effect inspired. COMING 2015

Platform Next Games is a new studio. They will be presenting an unnamed tech demo based on an upcoming project (similar to Black Tusks demo last year) which appears to be set in either an ancient or fantasy setting.

Games With Gold will be announced for Xbox One starting immediately. The aim is that it will be 1 retail game a month, 1 digital game per month of a choice of 2. This will evolve as time goes on.

Microsoft will announce the date when retail units can be activated as development kits, it will be before October 2014.

Crackdown: Skyline - Coming 2015 - No other info, not even the developer. Microsoft Studios.

*Multi-platforms are as follows: * The Division (Xbox One is now lead platform) * Call of Duty: Advanced Warfare * Fallout 4 * EA game (not specified here)

Exclusive/Timed DLC on all.

That's all.
Horizon 2 _O_
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:24:26 #250
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_139689003
quote:
Leap Experience Pioneers will announce their game which looks like a TPS/RPG hybrid set in a Sci-fi universe. Looks very Mass Effect inspired. COMING 2015
En die game die op het samaritan-filmpje gebaseerd is lijken me wel interessant, maar voor de rest niet echt eigenlijk.
Please sir. When moon? When Mustang?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')