SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Ik zou in eerste instantie Luik of Apoel zeggen, maar heb mij nog niet echt in de teams verdiept. Is nog genoeg tijd voorquote:
Nee, vrijwel overal ligt t nog open. Volgens mij is lille de enige die je vrijwel zeker kan opschrijven.quote:Op zondag 27 april 2014 23:07 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de definitieve en volledige lijst wat we kunnen loten?
TT
De bal is rondquote:Op zondag 27 april 2014 23:12 schreef PIETR het volgende:
Kunnen we allemaal hebben, als we thuis een goede dag hebben. Net zoals we door al die teams uitgeschakeld kunnen worden. Belangrijk is wel dat we voor die wedstrijden de selectie rond hebben.
twitter:BvNonTour twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:19:03We spelen Champions League, tijd voor een bierprijzen update dus! #OnTour http://t.co/SZh8Y3AvIA reageer retweet
Ben benieuwd, sowieso of de plannen van beide nog in de openbaarheid komen (en het liefst alle BCs, maar die hoop heb ik inmiddels opgegeven)quote:Stadionverkenners hebben beslissing genomen
Donderdag weet Rotterdam hoe de toekomst van De Kuip eruit gaat zien. Momenteel zijn enkel nog BAM en Red de Kuip in de race om de voetbaltempel te mogen verbouwen. Het verkennerstrio heeft inmiddels haar beslissing genomen, weet journalist Jan-Dirk Stouten te melden in FC Rijnmond.
De finalisten hebben deze week hun vernieuwbouwplannen mogen presenteren aan de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord. Ook de trojka heeft uitvoerige gesprekken gevoerd met de vermogende groep die de ontwikkelingen rond het stadion kritisch volgde. De VvF zou inmiddels overtuigd zijn van het advies van het verkennerstrio, meent Stouten.
Wim van Sluis, Hans Vervat en Jos van der Vegt zullen deze week nog om tafel gaan met enkele andere stakeholders waarna op donderdag dus het definitieve advies kenbaar wordt gemaakt op een persconferentie in De Kuip. Die bijeenkomst staat om 10.30 uur gepland en zal vermoedelijk live te volgen zijn via RTV Rijnmond.
Idd. Met Pelle erbij hadden jullie vorig jaar een serieuze kans op CL-voetbal gehad. Niet dat je daar wat te zoeken had, maar toch. We zien wat het Ajax gebracht heeft qua ervarenheid en in financieel opzicht. Zelfs kansloos 6 wedstrijden in de eerste ronde van de CL zijn nog beter dan de halve finale van de EL halen. Zou stom zijn om weer het heft uit handen te geven en te laat te zijn met (vervangende) spelers halen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:12 schreef PIETR het volgende:
Belangrijk is wel dat we voor die wedstrijden de selectie rond hebben.
Twee jaar terug bedoel je. En die tweede voorronde was je met Pelle ook nooit doorgekomen.quote:Op maandag 28 april 2014 00:05 schreef erik013 het volgende:
[..]
Idd. Met Pelle erbij hadden jullie vorig jaar een serieuze kans op CL-voetbal gehad. Niet dat je daar wat te zoeken had, maar toch. We zien wat het Ajax gebracht heeft qua ervarenheid en in financieel opzicht. Zelfs kansloos 6 wedstrijden in de eerste ronde van de CL zijn nog beter dan de halve finale van de EL halen. Zou stom zijn om weer het heft uit handen te geven en te laat te zijn met (vervangende) spelers halen.
Wat viel er te vieren dan? De tweede plaats weer?quote:Op maandag 28 april 2014 08:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jammer dat ik direct na de wedstrijd al weg moest ivm bbq, is het nog lang een feestje gebleven?
Moeilijk inschatten nu elke eredivisieclub keihard wordt afgedroogd in Europa door oa Oostenrijkers, Roemenen en Bulgaren.quote:Op maandag 28 april 2014 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou echt heel hard hopen dat dat wat gepost is de uiteindelijke loting is, zo ben je eigenlijk alleen echt genaaid met Lille, en ontloop je tripjes naar Oekraine en Rusland.
Als we maar geen oostblokclub krijgenquote:Op zondag 27 april 2014 23:12 schreef PIETR het volgende:
Kunnen we allemaal hebben, als we thuis een goede dag hebben. Net zoals we door al die teams uitgeschakeld kunnen worden. Belangrijk is wel dat we voor die wedstrijden de selectie rond hebben.
Ja, maar België kent dezelfde tendens. PAOK had dit jaar moeite met AZ, en APOEL is kwalitatief niet beter. Besiktas is lastig en tegen Lille ben je vrijwel kansloosquote:Op maandag 28 april 2014 08:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeilijk inschatten nu elke eredivisieclub keihard wordt afgedroogd in Europa door oa Oostenrijkers, Roemenen en Bulgaren.
quote:Op maandag 28 april 2014 08:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat viel er te vieren dan? De tweede plaats weer?
quote:Ronald Koeman nam zondag met een glimlach voorlopig afscheid van De Kuip. Toch denkt de coach van Feyenoord dat de club pas echt terug is als de titel weer wordt binnengehaald.
"Ik wens Feyenoord succes en hoop dat de volgende stap gemaakt kan worden. Een titel zou de club pas helemaal terugbrengen", aldus Koeman na het veiligstellen van de tweede plaats. De geboren Zaandammer kwam als speler ook al uit voor Feyenoord en zou best nog eens kunnen terugkeren bij de Rotterdammers. "Ik sluit dat zeker niet uit. Ik ga op een dusdanig prettige wijze weg dat het zou kunnen."
Over zijn toekomst doet Koeman pas na het seizoen uitspraken. "Ik heb gezegd dat ik me eerst op Feyenoord wil focussen en dan pas met mijn manager ga praten. Als ik dat zeg, moet ik ook niet in gesprek gaan met clubs. Dan lul ik uit mijn nek en daar houd ik niet van."
En dus meer supporters die Koeman bedanken dan die op het kampioenschap afkomenquote:Op maandag 28 april 2014 08:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet echt iets gevierd, maar Koeman even bedankt. Dus iedereen bleef nog even na de wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |