pics van je zusje?quote:Op maandag 28 april 2014 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jongens zullen minder snel lastig gevallen worden dan meisjes en jongens zijn weerbaarder mochten ze toch lastig gevallen worden.
Mijn zusje kan mij in principe om 4 uur 's nachts nog wakker bellen dan kom ik d'r halen
Wat depressief? Niet doen, je zit toch goed? Je bent pas 19. Echt een leeftijd om nog thuis te blijven. Jongens zoals jij kunnen dat nog niet. Op zichzelf wonen he? Je woont immers nog niet op jezelf. Wassen? Het huis schoonmaken? Koken? Daar heb je mams voor.quote:Op maandag 28 april 2014 13:15 schreef GoldenHeart het volgende:
Als ik zo lees dat het niet normaal is, raak ik zowat depressief..
Dit! En je bent 19! Je hebt nu de kans om lekker los te gaan zonder zware verantwoordelijkheden e.d.quote:Op maandag 28 april 2014 15:00 schreef ijsparasol het volgende:
Wees niet bang! En maak een potje ruzie, je ouders zijn overbeschermd zij zorgen (onbewust) ervoor dat je je weinig ontplooit. Het proces van losmaken moet nou toch wel is ingezet worden, zodat je je eigen weg kan gaan, EN KAN GAAN LEVEN!
Maar er is toch ook een wisselwerking tussen TS en zijn ouders?quote:
De kunst is volgens mij om het steeds iets op te rekken zonder het meteen te extreem te makenquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:53 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar er is toch ook een wisselwerking tussen TS en zijn ouders?
Als hij nog nooit tegen zijn ouders is in gegaan en altijd braaf thuisblijft dan raken zij daar ook aan gewend en gaan er dan vanuit dat het wel goed is.
Normaal ga je in je puberteit opstandig worden en doen wat je zelf wil.
Na wat ruzie merken je ouders dat je toch steeds weer in één stuk thuiskomt en dan gaan ze je wel wat meer vertrouwen.
TS moet gewoon gaan doen wat hij zelf wil.
Hij zal heus niet als hij terugkomt van vakantie zijn spullen op de stoep aantreffen.
Dat wel maar normaal begin je daar op je 14e mee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
De kunst is volgens mij om het steeds iets op te rekken zonder het meteen te extreem te maken
Want leven is alleen na 10:00 in de kroeg hangen? Wat een bullshit.quote:Op maandag 28 april 2014 15:00 schreef ijsparasol het volgende:
Wees niet bang! En maak een potje ruzie, je ouders zijn overbeschermd zij zorgen (onbewust) ervoor dat je je weinig ontplooit. Het proces van losmaken moet nou toch wel is ingezet worden, zodat je je eigen weg kan gaan, EN KAN GAAN LEVEN!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |