SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2014 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
[..]*fap fap*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2014 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
Even wat uit mijn auto pakken*plop*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even wat uit mijn auto pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|| justdiggit.org ||
Daar begon jij net overquote:
[..]Oké, bij deze voelde ik wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op zondag 27 april 2014 22:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar begon jij net overDamn, nice assSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even wat uit mijn auto pakkenMooie wagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik was 14 volgens mij, de dokter zei dat er niets loos was dus nam aan dat het erbij hoorde..quote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stel je die vragen niet gewoon aan de arts?
Nee niet meer voorgekomen gelukkig, ben nu altijd maar 1 a 2 dagenquote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bizar wel
Daarna niet meer voorgekomen???
ik ben weer helemaal opgeschoven met mijn menstruatie, mega irritant want dat begint dan met een week ge-emmer en dan in eens BAM GOLVEN bloed ditdat
In m'n buik.quote:
Schrijf je zoveel of weet je niet wat te schrijven?quote:Op zondag 27 april 2014 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon een half uur doen om een kaartje te schrijven
Inwendig kriebelen?quote:Op zondag 27 april 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal wel even kriebelen voor je.
Dat en het tweedequote:Op zondag 27 april 2014 23:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Schrijf je zoveel of weet je niet wat te schrijven?
Fax wil de hele mikmakquote:
quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 23:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
Fax wil de hele mikmakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n toffe film was dat/
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
mag ik een newbie/domme vraag stellen ?quote:Op zondag 27 april 2014 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Daar heb ik ook wel weer eens zin in![]()
Inb4 Fax
Even een strap-on regelen danquote:Op zondag 27 april 2014 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Inb4 Fax
quote:Op zondag 27 april 2014 23:09 schreef AMangold het volgende:
[..]
mag ik een newbie/domme vraag stellen ?In before, oftewel, voordat iemand iets zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2014 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even een strap-on regelen dan
moment... * LovelyLady gaat naar.... http://toyandenjoy.xxx/
*pakt zelfgemaakte voorbinddildo met geitenhuid erbijquote:Op zondag 27 april 2014 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Inb4 Fax
quote:Op zondag 27 april 2014 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
*pakt zelfgemaakte voorbinddildo met geitenhuid erbij
quote:Op zondag 27 april 2014 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Inb4 Fax
quote:Op zondag 27 april 2014 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zondag 27 april 2014 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
*pets*Holy crapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ook, inderdaadquote:![]()
Sopsequote:Op zondag 27 april 2014 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kruip in bedSlaap lekker alvast
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Laatste voor nu, tot zoFapseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Laatste voor nu, tot zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 april 2014 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kruip in bedSlaap lekker alvast
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:14 schreef AMangold het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, jij zegt 'tot zo' en ik zeg sopsequote:Op zondag 27 april 2014 23:16 schreef AMangold het volgende:
[..]
kan moeilijk soppen en tegelijk hier kletsen
(heb dan 2 handjes tegelijk nodig.. )
quote:Op zondag 27 april 2014 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:14 schreef AMangold het volgende:
[..]Wat dat 'stop stop' ; 'oh nee ga door'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 27 april 2014 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
ik denk dat je verkeerd hebt gekeken vinnie want ik heb geen tot zo gezegdquote:Op zondag 27 april 2014 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, jij zegt 'tot zo' en ik zeg sopsewant ben er nog
![]()
![]()
Wie wil dat nou niet?quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat dat 'stop stop' ; 'oh nee ga door'?
[..]dat gespartel, van stopstop.. maar eigenlijk moet hij doorgaan maar maar XD (uhm ja ken het tegoed XD)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bwehehehe![]()
Dat zegt niks.quote:Op zondag 27 april 2014 23:18 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik denk dat je verkeerd hebt gekeken vinnie want ik heb geen tot zo gezegdwant ben er nog
![]()
kusjekroelseks is ook heel fijntjesquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bwehehehe![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Wil ik ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Haiquote:Op zondag 27 april 2014 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Inb4 Fax![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusjekroelseks is ook heel fijntjeskusjekroel met bambamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat dat 'stop stop' ; 'oh nee ga door'?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2014 23:21:28 ]![]()
Ik snap sowieso nooit waarom mensen dan niet door gaan. Sommige vrouwen doen dat overigens ook.quote:Op zondag 27 april 2014 23:18 schreef AMangold het volgende:
[..]
dat gespartel, van stopstop.. maar eigenlijk moet hij doorgaan maar maar XD (uhm ja ken het tegoed XD)Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
quote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusjekroelseks is ook heel fijntjesDat spreekt voor zich. Met mannen lijkt me echt niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
ik bedoel gespartel van mijzelf hequote:Op zondag 27 april 2014 23:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap sowieso nooit waarom mensen dan niet door gaan. Sommige vrouwen doen dat overigens ook.![]()
![]()
Dat snap ik. Maar dat is geen reden om te stoppen. Tenzij er duidelijk gezegd word dat je moet stoppen, maar dat heb ik eigenlijk nooit meegemaaktquote:
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
haha kjquote:Op zondag 27 april 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dat is geen reden om te stoppen. Tenzij er duidelijk gezegd word dat je moet stoppen, maar dat heb ik eigenlijk nooit meegemaakt![]()
kj? Vrouwen kunnen dat ook. Sommige vrouwen denken dat als je ze bij hun hoofd vastpakt terwijl ze je pijpen dat betekent dat ze moeten stoppen, terwijl het juist andersom bedoeld was.quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Of ze stoppen omdat ze dat niet willen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:28 schreef yats het volgende:
[..]
kj? Vrouwen kunnen dat ook. Sommige vrouwen denken dat als je ze bij hun hoofd vastpakt terwijl ze je pijpen dat betekent dat ze moeten stoppen, terwijl het juist andersom bedoeld was.![]()
edit:quote:Op zondag 27 april 2014 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of ze stoppen omdat ze dat niet willen.
Ik las het niet goed
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2014 23:30:45 ]![]()
van mijn hoofd blijf je af als ik pijp.. dan stop ik ook gelijk, hoef niet te kokhalzenquote:Op zondag 27 april 2014 23:28 schreef yats het volgende:
[..]
kj? Vrouwen kunnen dat ook. Sommige vrouwen denken dat als je ze bij hun hoofd vastpakt terwijl ze je pijpen dat betekent dat ze moeten stoppen, terwijl het juist andersom bedoeld was.![]()
Niets geilers dan je hoofd stevig vast gepakt worden aan je haren trekkend.. pijpen kreng hoppaquote:Op zondag 27 april 2014 23:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
van mijn hoofd blijf je af als ik pijp.. dan stop ik ook gelijk, hoef niet te kokhalzen![]()
![]()
Hoe cool is dit?
Inb4: je bent in het verkeerde tijdperk geborenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe cool is dit?
Inb4: je bent in het verkeerde tijdperk geborenKoop gewoon een sex sofa man... succes gegarandeerd als je een meisje mee naar huis neemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niets geilers dan je hoofd stevig vast gepakt worden aan je haren trekkend.. pijpen kreng hoppaDat hoeft nu ook weer niet.
Ik heb niet gezegd dat ik dan haar hoofd extra door duw he?quote:Op zondag 27 april 2014 23:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
van mijn hoofd blijf je af als ik pijp.. dan stop ik ook gelijk, hoef niet te kokhalzenMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Sex sofa?quote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koop gewoon een sex sofa man... succes gegarandeerd als je een meisje mee naar huis neemt![]()
nou nee, het is voor mij sowieso al een hele drempel om te pijpenquote:Op zondag 27 april 2014 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niets geilers dan je hoofd stevig vast gepakt worden aan je haren trekkend.. pijpen kreng hoppa![]()
![]()
Drempels horen bij de deur... pijpen doe je met je mondquote:Op zondag 27 april 2014 23:34 schreef AMangold het volgende:
[..]
nou nee, het is voor mij sowieso al een hele drempel om te pijpen![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Drempels horen bij de deur... pijpen doe je met je mond![]()
![]()
![]()
Wat is er mis met een bed?quote:Op zondag 27 april 2014 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onwetend kindkom eens uit je grot
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
BOOOOOOOOOORINGquote:Op zondag 27 april 2014 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is er mis met een bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
tja sommigen zijn gewoon onzekerquote:Op zondag 27 april 2014 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Drempels horen bij de deur... pijpen doe je met je mond![]()
![]()
![]()
Hmmn TortillaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lijkt me nogal apart om zo'n ding in je woonkamer te hebben staanquote:Op zondag 27 april 2014 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onwetend kindkom eens uit je grot
![]()
![]()
Gadver, inderdaadquote:Op zondag 27 april 2014 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ziet eruit als kots met komkommer![]()
![]()
Dat wel, dan maar slaapkamerquote:Op zondag 27 april 2014 23:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me nogal apart om zo'n ding in je woonkamer te hebben staan
Of in de schuur/zolder/kerker![]()
![]()
Moment.quote:Op zondag 27 april 2014 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ziet eruit als kots met komkommerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ziet eruit als kots met komkommer
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
WTF? Deze kende ik niet.quote:Eens, al heb ik dat over andere dingen.quote:
Hallo.quote:
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Daar past die niet, en mijn schuur staat vol met motorenquote:Op zondag 27 april 2014 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wel, dan maar slaapkamer
Of in de schuur/zolder/kerkerMisschien moet ik dat kamertje waar mijn eettafel staat omtoveren tot sekspaleis.
![]()
Ja, weer aan het werk. Alleen wat van op tv gezien. Ja.quote:Op zondag 27 april 2014 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aan het werk? Hoe was je koningsdag? Nog gebiert?
quote:Op zondag 27 april 2014 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BOOOOOOOOOORINGMehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Met schommel en haken in het plafond/muurquote:Op zondag 27 april 2014 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar past die niet, en mijn schuur staat vol met motorenMisschien moet ik dat kamertje waar mijn eettafel staat omtoveren tot sekspaleis.
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Exact. Paar van die stalen handboeien en enkelboeien aan de muurquote:Op zondag 27 april 2014 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met schommel en haken in het plafond/muur![]()
![]()
Prima de primaquote:Op zondag 27 april 2014 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Exact. Paar van die stalen handboeien en enkelboeien aan de muur![]()
![]()
Wat is er mis met 'gewone seks'?quote:Op zondag 27 april 2014 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Exact. Paar van die stalen handboeien en enkelboeien aan de muurMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Niks hoor mag ik wel eerst voor je koken?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeker, maar eerlijk gezegd heb ik die behoefte pas naarmate een relatie langere tijd duurt. De eerste maanden hoeft het van mij echt niet meteen heel kinky of iets.quote:Op zondag 27 april 2014 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks, maar soms is 'andere' seks ook wel eens lekker?Jij mag best voor me koken, maar seks zit er niet in. Of ben je stiekem een mooie blondine die zich als man voor doet?quote:Op zondag 27 april 2014 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks hoor mag ik wel eerst voor je koken?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Mijn broer is blond.quote:Op zondag 27 april 2014 23:50 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker, maar eerlijk gezegd heb ik die behoefte pas naarmate een relatie langere tijd duurt. De eerste maanden hoeft het van mij echt niet meteen heel kinky of iets.
[..]
Jij mag best voor me koken, maar seks zit er niet in. Of ben je stiekem een mooie blondine die zich als man voor doet?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen leuke zus? Daar heb ik meer aan.quote:Nee hoor, bij mij komt het ook zelden voor.quote:Op zondag 27 april 2014 23:51 schreef AMangold het volgende:
ben ik de enige die braaf en niet kinkie is doet ?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Nee hoor, ik ben ook braafquote:Op zondag 27 april 2014 23:51 schreef AMangold het volgende:
ben ik de enige die braaf en niet kinkie is doet ?![]()
![]()
Nee hoor... Ieder zijn ding toch.quote:Op zondag 27 april 2014 23:51 schreef AMangold het volgende:
ben ik de enige die braaf en niet kinkie is doet ?
Ik doe ook nie altijd kinky
Tis maar net in wat voor bui ik ben
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2014 23:53:39 ]![]()
inb4 fax die aanbied het te bewijzenquote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Dit dus.quote:Op zondag 27 april 2014 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor... Ieder zijn ding toch.
Ik doe ook nie altijd kinky
Tis maar net in wat voor bui ik ben![]()
![]()
quote:
8mile kijken!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trustequote:Op zondag 27 april 2014 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Morgen werken en zo.
Toedeloe![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op zondag 27 april 2014 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
Toedeloe![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 27 april 2014 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
Toedeloe![]()
![]()
![]()
*duikt weg onder de dekens* goed planquote:
Ja dat is waar... ik lig altijd helemaal opgeroldquote:
Als een pannenkoekje
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2014 00:04:16 ]![]()
Zo koud is t toch niet?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Hehe ja ik ook, helemaal in m'n dekens gewikkeldquote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*duikt weg onder de dekens* goed plan
[..]
Ja dat is waar... ik lig altijd helemaal opgerold![]()
![]()
Zoiets jaquote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*duikt weg onder de dekens* goed plan
[..]
Ja dat is waar... ik lig altijd helemaal opgerold
Als een pannenkoekje![]()
![]()
Godverquote:Op maandag 28 april 2014 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee je staat in vuur en vlam van de chick die naast je ligt.
Oh wacht..![]()
![]()
Whehehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh gawd![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 00:08 schreef LovelyLady het volgende:
Verdorie ik klap hier bijna uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh gawd![]()
![]()
Was het maar waar. Nu ben ik veroordeeld tot eeuwig fokkenquote:Op maandag 28 april 2014 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee je staat in vuur en vlam van de chick die naast je ligt.
Oh wacht..Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Zou gruwelijk hard uit elkaar trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh gawd![]()
Dan liever de Helquote:Op maandag 28 april 2014 00:09 schreef yats het volgende:
[..]
Was het maar waar. Nu ben ik veroordeeld tot eeuwig fokken![]()
![]()
hihi hard en trekken in 1 zinquote:Op maandag 28 april 2014 00:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou gruwelijk hard uit elkaar trekken.![]()
![]()
Shitquote:Op maandag 28 april 2014 00:09 schreef yats het volgende:
[..]
Was het maar waar. Nu ben ik veroordeeld tot eeuwig fokken![]()
![]()
Aldus een echte faxistquote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Dat dit kan in Nederland!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit is niet sexyquote:Op maandag 28 april 2014 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdorie ik klap hier bijna uit elkaar
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Goede smaak welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh gawd
Waar zie jij een tafel?quote:Op maandag 28 april 2014 00:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als ik dat doe, zak ik door de tafel![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
Maar een tafel is ook goed. Heb hier een hele grote.quote:![]()
Nee die is minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 00:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik let niet op joh
toch eens naar die opticien....
Ik vroeg me al af waar je bleefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die heb ik wel. Roze. Maar wel strak.quote:Op maandag 28 april 2014 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je een huispak aan doet niet neeI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Die tafel is wel geschikt jaquote:Op maandag 28 april 2014 00:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar een tafel is ook goed. Heb hier een hele grote.![]()
Mijn tafel is te hoogMisschien wel een idee jaquote:Op maandag 28 april 2014 00:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik let niet op joh
toch eens naar die opticien....![]()
![]()
Waarom verbaast het me niet dat die roze is?quote:Op maandag 28 april 2014 00:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die heb ik wel. Roze. Maar wel strak.![]()
![]()
Zeker met andere doeleinden een tafel gekocht.quote:Op maandag 28 april 2014 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die tafel is wel geschikt ja
Mijn tafel is te hoog
[..]
Misschien wel een idee ja
Ja maar met een hand op de keel ook?quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niet dat die roze is?hij is heel mooi.
Moet ik nog eens doenquote:Op maandag 28 april 2014 00:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar met een hand op de keel ook?![]()
![]()
Een hoge tafel zit fijnerquote:Op maandag 28 april 2014 00:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeker met andere doeleinden een tafel gekocht.Niet dat ik er ooit aan zit
![]()
![]()
Net al gedaan dus zo weerquote:Op maandag 28 april 2014 00:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef
[ afbeelding ]quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit er ook nooit aan. Altijd op.quote:Op maandag 28 april 2014 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een hoge tafel zit fijnerNiet dat ik er ooit aan zit
![]()
Ik ga maar eens douchenquote:Op maandag 28 april 2014 00:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net al gedaan dus zo weer
[..]OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 00:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net al gedaan dus zo weer
[..]Oh die armenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zelf no offence.quote:Op maandag 28 april 2014 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
No offence, maar huispakken zijn per definitie niet mooi.
quote:Op maandag 28 april 2014 00:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zit er ook nooit aan. Altijd op.
Dat gaat bij mij dus niet, want te hoog![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 00:20 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga maar eens douchen
[..]
Oke
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Alles kan.quote:Op maandag 28 april 2014 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij dus niet, want te hoogook bij jou.
quote:Op maandag 28 april 2014 00:20 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga maar eens douchen
[..]
Oke
Douche-zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Douche-zepfoeeeeeee dunne beentjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daag lekkertjes![]()
![]()
![]()
Doei.quote:Op maandag 28 april 2014 00:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pfoeeeeeee dunne beentjes
Daag lekkertjes![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 00:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef
[ afbeelding ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Douchese en slaap lekkerquote:Op maandag 28 april 2014 00:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pfoeeeeeee dunne beentjes
Daag lekkertjes![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Altijd goed.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omgquote:Op maandag 28 april 2014 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig ben ik het net weer opnieuw gaan kijken
[..]
Jaaaa
Seizoen 4 is het beste!!!!!!!
Ik ga hierna in een gat vallen.
Jah het was zoooo lekker weer. Wel zin in
Waar is het?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha ja het wordt steeds beterquote:Op maandag 28 april 2014 00:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omg
Seizoen 4 is het beste!!!!!!!
Ik ga hierna in een gat vallen.
Jah het was zoooo lekker weer. Wel zin in
En dat had ik ook ja.
Gisteren was het perfect![]()
![]()
Is het wat? Ik heb nog geen aflevering gezien.quote:"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Ik ben zelfs een beetje verbrand bij mn schoudersquote:Op maandag 28 april 2014 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha ja het wordt steeds beter
En dat had ik ook ja.
Gisteren was het perfect
Ja. Het begin is ietwat langdradig. Maar na seizoen 2 wordt het met de aflevering meer fantastischer.quote:Op maandag 28 april 2014 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het wat? Ik heb nog geen aflevering gezien.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Och schatje tochquote:Op maandag 28 april 2014 00:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een beetje verbrand bij mn schouders![]()
![]()
Prima te doen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaaaaquote:kom je me even afkoelen?
Count me inquote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Ah, misschien moet ik toch maar eens gaan kijken dan.quote:Op maandag 28 april 2014 00:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Het begin is ietwat langdradig. Maar na seizoen 2 wordt het met de aflevering meer fantastischer.
Liefhebber van Alizee mag altijd komen.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hmm lekkerquote:Op maandag 28 april 2014 00:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wtf op net5verslaafd aan benzine drinken
_!
![]()
![]()
Dat is met die vage verslavingen zekerquote:Op maandag 28 april 2014 00:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wtf op net5verslaafd aan benzine drinken
_!
![]()
![]()
Okay.
Bbq in het prachtige sfeervolle plaatsje vlakbij Arnhem. 10 euro inleg en zelf sterke drank meenemen. Ik zorg voor wijn en bier en frisdrank en vleesch.
7 juni: Tambob
14 juni: TambobI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Is dat in Lent?quote:Op maandag 28 april 2014 00:42 schreef Tamashii het volgende:
Okay.
Bbq in het prachtige sfeervolle plaatsje vlakbij Arnhem. 10 euro inleg en zelf sterke drank meenemen. Ik zorg voor wijn en bier en frisdrank en vleesch.
14 juni: TambobThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan beidenquote:Op maandag 28 april 2014 00:42 schreef Tamashii het volgende:
Okay.
14 juni: TambobWtfquote:Op maandag 28 april 2014 00:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nu iemand verslaafd aan babydoekjes
Net iemand aan zand eten, een poppenhoofd bij zich hebbenRare mensen zijn raar
![]()
![]()
Wat een wereldvrouw.quote:Op maandag 28 april 2014 00:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Liefhebber van Alizee mag altijd komen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe kom je er ook bij om dat te gaan drinken?quote:Op maandag 28 april 2014 00:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Echt in veel dingen kan ik mee gaan qua verslaving maar benzine drinken![]()
![]()
Net als ruitenwissersproeistof!quote:Op maandag 28 april 2014 00:46 schreef S95Sedan het volgende:
Benzine ruikt wel altijd lekker dus misschien daardoor?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
ik houw van die geurquote:Op maandag 28 april 2014 00:46 schreef S95Sedan het volgende:
Benzine ruikt wel altijd lekker dus misschien daardoor?maar zou het niet gaan drinken :S
![]()
Volgens mij zo giftig als de pest ook.quote:Op maandag 28 april 2014 00:51 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik houw van die geurmaar zou het niet gaan drinken :S
Zand kauwen ook, gatver.![]()
tijdje terug dat programma ook is gezien, meiske was verslaaft aan stenen eten.. :Squote:Op maandag 28 april 2014 00:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij zo giftig als de pest ook.
Zand kauwen ook, gatver.![]()
Massage is goed. Inclusief af en toe krabben?quote:Op maandag 28 april 2014 00:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, daarmee dus. Krijg je er nog een gratis massage bij ook.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Geen probleem.quote:Op maandag 28 april 2014 00:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Massage is goed. Inclusief af en toe krabben?
Nu ga ik wel slapen. Trusten![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 01:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen probleem.
Whahahaha truste.quote:Op maandag 28 april 2014 01:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen probleem.
Ik heb lekker vakantie.
Je bent frans ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaloersquote:Op maandag 28 april 2014 01:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Whahahaha truste.
Ik heb lekker vakantie.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 01:01 schreef AMangold het volgende:
ook ik ga slapen, morgen weer werken.. slaapwel lieverdsTrustenquote:Op maandag 28 april 2014 01:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen probleem.
![]()
![]()
tut mir leitquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie alt bist du?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 01:01 schreef AMangold het volgende:
ook ik ga slapen, morgen weer werken.. slaapwel lieverds
Schoonquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welke kleur haar heb je ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: