SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
Life is what happens while you are busy making other plans...
Herkenbaar.quote:Op zondag 27 april 2014 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, ik heb altijd overgewicht gehad. Geboren met 5 kilo. Nooit ernstig, gewoon een kilo of 5 te veel toen ik ging puberen denk ik. Rond m'n 16-17e zal ik 75 ofzo gewogen hebben, maar ik vond mezelf een vet varken. Achteraf gezien zag ik er geweldig uit, mooie curves, gewoon iets ronder dan de standaard plank. Na m'n 19e alles wat in m'n buurt kwam in m'n muil gestopt. Nu zie ik eruit zoals ik me toen voelde.
Dat klinkt al best goed! Ik had in het begin hele korte hamstrings en dus ook korte rugspieren. Dat is nu wel overquote:Op maandag 28 april 2014 08:34 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
@ An:Yoga ging okayish voor een eerste keer, ben zo stijf als een harkVooral in mijn rug, dus dingen waarbij ik moet draaien, gaat een beetje
Ik doe 't morgenaaf weer
Ik heb stiekem wel die crowpose gedaan aan het eindIk kan 'm qua kracht goed hebben, maar balans is een ander verhaal. Denk dat ik de tenen max 5 tellen van de grond kan houden
![]()
Vorig jaar kocht ik op de vrijmarkt gewichtjes en hield het vervolgens een hele maand vol.quote:Op maandag 28 april 2014 09:57 schreef Sarabi het volgende:
Vakantie is begonnen en had mezelf beloofd om in de vakantie elke dag Jillian te doen.
Bleh why.....
Nouja het is nog een lange dag.
Zou me niet verbazen als dat ook mijn probleem is; korte hamstrings en korte rugspieren. Met krachttraining hoeft het ook niet lang te zijnquote:Op maandag 28 april 2014 09:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat klinkt al best goed! Ik had in het begin hele korte hamstrings en dus ook korte rugspieren. Dat is nu wel overen door de EDS had ik geen kracht voor armbalans. Jij bent dus al best sterk blijkbaar
balans in crow vind ik ook nog lastig. Hier ook nog maar een paar tellen. Probeer maar eens de sidecrow, veel makkelijker
Het is niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 10:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als dat ook mijn probleem is; korte hamstrings en korte rugspieren. Met krachttraining hoeft het ook niet lang te zijn
Damn BE; 132 kg is echt heel veel. Ben je dan ook lang? Ik ben 165 cm en kan me niet voorstellen dat ik zoveel zou kunnen wegen
Wel knap dat je dan zoveel bent afgevallen
Ik wou het niet zeggen maar dit..quote:Op maandag 28 april 2014 11:05 schreef Sarabi het volgende:
Aurum je doet het vast niet expres maar dit is al de zoveelste keer dat je zegt dat je niet begrijpt dat iemand zo dik kan worden/zijn.
Dit is de dieetclub en ja hier zitten zelfs mensen met een bmi van 50+
En we zijn hier allemaal om ons best te doen om het minder te maken.
Dit dus.quote:Op maandag 28 april 2014 11:05 schreef Sarabi het volgende:
Aurum je doet het vast niet expres maar dit is al de zoveelste keer dat je zegt dat je niet begrijpt dat iemand zo dik kan worden/zijn.
quote:Op maandag 28 april 2014 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vorig jaar kocht ik op de vrijmarkt gewichtjes en hield het vervolgens een hele maand vol.Ik mis nu tijd en zin. Ik hou het voorlopig maar bij hardlopen en wandelen.
Ik heb nu twee weken de tijd dus ben hard op zoek naar de zin.quote:Op maandag 28 april 2014 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vorig jaar kocht ik op de vrijmarkt gewichtjes en hield het vervolgens een hele maand vol.Ik mis nu tijd en zin. Ik hou het voorlopig maar bij hardlopen en wandelen.
Schijnbaar voel je je aangevallen? Ik zeg toch niet dat je niet je best doet om het minder te maken?quote:Op maandag 28 april 2014 11:05 schreef Sarabi het volgende:
Bij 1,65 en 124 kilo kan je prima je veters strikken. En lopen. En fietsen, En leven. Just sayin'quote:Op maandag 28 april 2014 11:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Schijnbaar voel je je aangevallen? Ik zeg toch niet dat je niet je best doet om het minder te maken?
Ik vertaal het naar mezelf, als ik met mijn lengte zoveel zou wegen, dan zou ik denk ik moeite hebben met het strikken van mijn veters etc. Dat vind ik verbazingwekkend, dat mag ik toch wel zeggen?Of wil je alleen kusjekroel van me?
Nope ik voelde me persoonlijk niet aangevallen.quote:Op maandag 28 april 2014 11:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Schijnbaar voel je je aangevallen? Ik zeg toch niet dat je niet je best doet om het minder te maken?
Ik vertaal het naar mezelf, als ik met mijn lengte zoveel zou wegen, dan zou ik denk ik moeite hebben met het strikken van mijn veters etc. Dat vind ik verbazingwekkend, dat mag ik toch wel zeggen?Of wil je alleen kusjekroel van me?
Ik ben het hier erg mee eens, hou even rekening met de mensen die misschien nu nog op dat gewicht zitten.quote:Op maandag 28 april 2014 11:05 schreef Sarabi het volgende:
We hebben gewoon een verschillend referentiekader, ik kan me niet voorstellen om jouw gewicht te hebben en te functioneren. Dat wil niet zeggen dat het niet kan, IK kan me er gewoon weinig bij voor stellen.quote:Op maandag 28 april 2014 11:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bij 1,65 en 124 kilo kan je prima je veters strikken. En lopen. En fietsen, En leven. Just sayin'
Je bent niet ineens een rariteit ofzo hoor.
En jij snapt niet dat: "Ik kan me er niets bij voorstellen zo dik te zijn en nog te functioneren" best kwetsend is?quote:Op maandag 28 april 2014 11:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
We hebben gewoon een verschillend referentiekader, ik kan me niet voorstellen om jouw gewicht te hebben en te functioneren. Dat wil niet zeggen dat het niet kan, IK kan me er gewoon weinig bij voor stellen.
Waarom zou je het wíllen zeggen in een dieetclub topic? Waar mensen wel van dat gewicht komen/zijn? Ik zie het nut er niet van in. Het enige wat je kunt doen is mensen kwetsen. Maar.. daar heb je, volgens mij, gezien je posts niet echt veel moeite mee.quote:Op maandag 28 april 2014 11:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |