quote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Jonger dan 16 jaar. ergo de doelgroep.
Ja, dat heet een kogel door de kop.quote:Op zondag 27 april 2014 22:36 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook met medicijnen ''ontseksen'' om het zo maar te noemen... Dus gewoon zorgen dat hij geen seksueele gevoelens meer krijgt.
Tokkie gespot.quote:Op zondag 27 april 2014 23:07 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Ja, dat heet een kogel door de kop.
Pedofiel gespot.quote:Op zondag 27 april 2014 22:33 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Een pedofiel voelt zich seksueel aangetrokken tot kinderen jonger dan 16 jaar. Pedofilie wordt vaak verward met pedoseksualiteit; het handelen naar iemands pedofiele gevoelens. Pedofilie als geaardheid is niet strafbaar, het verrichten van pedoseksuele handelingen wel.
Maak die bewering maar als je mijn leeftijd kent.quote:
Trololoquote:Op zondag 27 april 2014 23:14 schreef Confetti het volgende:
Pedofilie als geaardheid zou ook strafbaar moeten zijn. Slap beleid hier, wat maakt het nou uit of je er iets aan kan doen of niet. Ziek is ziek.
Kutkind gespot.quote:Op zondag 27 april 2014 23:17 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Maak die bewering maar als je mijn leeftijd kent.
Kut troll gespot.quote:
ben zelf 48quote:
ik vind de huidige stand van zaken wel prima eigenlijkquote:Op zondag 27 april 2014 23:23 schreef FFlorus het volgende:
Willen wij meer of minder pedofilie in Nederland?...
quote:Op zondag 27 april 2014 23:23 schreef FFlorus het volgende:
Meer, lost het probleem van overbevolking opquote:Op zondag 27 april 2014 23:23 schreef FFlorus het volgende:
Waarom zou je hem willen voeren aan de ratten zonder ballen?quote:Op zondag 27 april 2014 23:25 schreef BozeHaas het volgende:
HAK ZIJN BALLEN ERAF EN VOER HEM AAN DE RATTEN!1!1!!!!EINZ!!!
Ratten vinden pedoballen niet zo lekker.quote:Op zondag 27 april 2014 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom zou je hem willen voeren aan de ratten zonder ballen?
ja heb deze post naar de aivd gestuurd gr grquote:Op zondag 27 april 2014 23:31 schreef BozeHaas het volgende:
Ik kreeg net een harde toen ik naar Victorious keek ben ik nu pedo?
Er zijn gelukkig genoeg pedofielen die behandeld worden en leren omgaan met hun gevoelens. De nuancering is dus zeker op z'n plaats.quote:Op zondag 27 april 2014 22:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik begrijp je nuancering wel, maar vraag me af wat deze waard is? In mijn ogen is de nuancering namelijk enkel op z'n plaats bij een aseksuele pedofiel, en daar zijn er niet zo heel veel van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |