Wat is de waarde van deze nuancering?quote:Op zondag 27 april 2014 22:32 schreef AssiMar. het volgende:
Er is een verschil tussen pedofielen en pedoseksuelen. Als je dat niet kan differentiëren hou jij dan maar gewoon je mond. Dat is beter voor de maatschappij.
Hij zakte wel in mekaar op het laatst. Wetende dat hij helemaal kapot is. Mooi om te zien!quote:Op zondag 27 april 2014 22:31 schreef Peunage het volgende:
Hij ging al zitten en alles. Agenten trokken meteen hun wapens en Alberto sloeg z'n harde schijf op z'n kop kapot.
Een pedofiel voelt zich seksueel aangetrokken tot kinderen jonger dan 16 jaar. Pedofilie wordt vaak verward met pedoseksualiteit; het handelen naar iemands pedofiele gevoelens. Pedofilie als geaardheid is niet strafbaar, het verrichten van pedoseksuele handelingen wel.quote:Op zondag 27 april 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is de waarde van deze nuancering?
quote:Op zondag 27 april 2014 22:33 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Een pedofiel voelt zich seksueel aangetrokken tot kinderen jonger dan 16 jaar. Pedofilie wordt vaak verward met pedoseksualiteit; het handelen naar iemands pedofiele gevoelens. Pedofilie als geaardheid is niet strafbaar, het verrichten van pedoseksuele handelingen wel.
quote:Op zondag 27 april 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is de waarde van deze nuancering?
Ik begrijp je nuancering wel, maar vraag me af wat deze waard is? In mijn ogen is de nuancering namelijk enkel op z'n plaats bij een aseksuele pedofiel, en daar zijn er niet zo heel veel van.quote:Op zondag 27 april 2014 22:33 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Een pedofiel voelt zich seksueel aangetrokken tot kinderen jonger dan 16 jaar. Pedofilie wordt vaak verward met pedoseksualiteit; het handelen naar iemands pedofiele gevoelens. Pedofilie als geaardheid is niet strafbaar, het verrichten van pedoseksuele handelingen wel.
Precies wat daar staat.quote:
Omdat er in de OP niet wordt gesproken over pedoseksuelen of pedofielen, enkel over pedo's. En daar mag, vind ik, onderscheid in gemaakt worden.quote:Op zondag 27 april 2014 22:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik begrijp je nuancering wel, maar vraag me af wat deze waard is? In mijn ogen is de nuancering namelijk enkel op z'n plaats bij een aseksuele pedofiel, en daar zijn er niet zo heel veel van.
Man in de OP was in de veronderstelling dat hij seks ging hebben met een 12-jarig meisje.quote:Op zondag 27 april 2014 22:35 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Precies wat daar staat.
Pedofielen verkrachten/mishandelen geen kinderen en pedoseksuelen wel. Ergo schiet pedoseksuelen maar neer. Om het even ruw te zeggen.
Je kan ze toch ook met medicijnen ''ontseksen'' om het zo maar te noemen... Dus gewoon zorgen dat hij geen seksueele gevoelens meer krijgt.quote:Op zondag 27 april 2014 22:35 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Precies wat daar staat.
Pedofielen verkrachten/mishandelen geen kinderen en pedoseksuelen wel. Ergo schiet pedoseksuelen maar neer. Om het even ruw te zeggen.
Want pedofielen, in tegenstelling tot hetero- of homofielen, hebben vaak de neiging totaal geen seksualiteit te hebben?quote:Op zondag 27 april 2014 22:36 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Omdat er in de OP niet wordt gesproken over pedoseksuelen of pedofielen, enkel over pedo's. En daar mag, vind ik, onderscheid in gemaakt worden.
Hij dacht dat hij gepepen zou worden door de een 12 jarige om exact te zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 22:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Man in de OP was in de veronderstelling dat hij seks ging hebben met een 12-jarig meisje.
Ik zeg enkel dat degenen die dan eventueel neergeschoten moeten worden de pedoseksuelen zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Want pedofielen, in tegenstelling tot hetero- of homofielen, hebben vaak de neiging totaal geen seksualiteit te hebben?
Maar kan je (op de aseksuele pedofielen na) pedofiel zijn zonder seksuele begeerte?quote:Op zondag 27 april 2014 22:37 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat degenen die dan eventueel neergeschoten moeten worden de pedoseksuelen zijn.
quote:Op zondag 27 april 2014 22:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Man in de OP was in de veronderstelling dat hij seks ging hebben met een 12-jarig meisje.
Dan snap ik dat. Maar aangezien ik dat stuk nieuws blijkbaar gemist heb. wist ik niet wat er aan de hand was.quote:Op zondag 27 april 2014 22:37 schreef deprimist het volgende:
[..]
Hij dacht dat hij gepepen zou worden door de een 12 jarige om exact te zijn.
Nee, als je geen seksuele begeerte voelt naar een persoon jonger dan 16 jaar. ben je geen pedofiel/pedoseksueel.quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar kan je (op de aseksuele pedofielen na) pedofiel zijn zonder seksuele begeerte?
jonger dan 16 lijkt me niet de goede definitie, sommige 13-14 jarigen hebben al het lichaam dat nauwelijks verschilt met dat van een volwassen persoon. Is de definitie niet 'tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn' of zoiets?quote:Op zondag 27 april 2014 22:33 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Politiek correct gebrabel. Rot op.quote:Op zondag 27 april 2014 22:32 schreef AssiMar. het volgende:
Er is een verschil tussen pedofielen en pedoseksuelen. Als je dat niet kan differentiëren hou jij dan maar gewoon je mond. Dat is beter voor de maatschappij.
Dat is geen antwoord op m'n vraag.quote:Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Nee, als je geen seksuele begeerte voelt naar een persoon jonger dan 16 jaar. ben je geen pedofiel/pedoseksueel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |