Maar dan stel je dus zelf dat pedoseksueel hetzelfde is als pedofiel.quote:
bullshit. sommige vrouwen hebben een A-cup, als je je tot die vrouwen aangetrokken voelt ben je geen pedofielquote:Op zondag 27 april 2014 22:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De definitie is 'aangetrokken voelen tot een persoon zonder secundaire geslachtskenmerken'.
Nee.quote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar dan stel je dus zelf dat pedoseksueel hetzelfde is als pedofiel.
Een A-cup is best wel een secundair geslachtskenmerk.quote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
bullshit. sommige vrouwen hebben een A-cup, als je je tot die vrouwen aangetrokken voelt ben je geen pedofiel
Als die pil Alberto "ont-SBSt" ben ik voor.quote:Op zondag 27 april 2014 22:36 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook met medicijnen ''ontseksen'' om het zo maar te noemen... Dus gewoon zorgen dat hij geen seksueele gevoelens meer krijgt.
En de meeste 13-14 jarigen hebben ook een A-cup.quote:Op zondag 27 april 2014 22:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een A-cup is best wel een secundair geslachtskenmerk.
Dat is dan ook niet de doelgroep van echte pedoseksuelen.quote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
En de meeste 13-14 jarigen hebben ook een A-cup.
Jonger dan 16 jaar. ergo de doelgroep.quote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet de doelgroep van echte pedoseksuelen.
Politiek / politie etc hanteren soms wat onhandige termen (ivm met wetten) , ze kunnen beter gewoon de medische termen aanhouden.quote:Op zondag 27 april 2014 22:43 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Dit is de definitie die door de politie zelf is gegeven.
Nee dus.quote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Jonger dan 16 jaar. ergo de doelgroep.
Slechten trollquote:
Snel naar zijn kinderen.quote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef appelepent het volgende:
Helaas mocht hij snel weer naar huis in afwachting van de rechtszaak.
Het handigste zou natuurlijk zijn als ze gewoon dezelfde term aanhouden.quote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Politiek / politie etc hanteren soms wat onhandige termen (ivm met wetten) , ze kunnen beter gewoon de medische termen aanhouden.
Toen ik in groep 8 zat hadden we een klasgenootje met een dikke C of grotere borstomvang. Terwijl de helft van de jochies in de klas nog nauwelijks wist wat een erectie is. Op die leeftijd loopt de lichamelijke ontwikkeling nog mijlenver uit elkaar.quote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
En de meeste 13-14 jarigen hebben ook een A-cup.
Ik weet niet hoe oud jij toen was, maar tegenwoordig weten ze dat in groep 6 al...quote:Op zondag 27 april 2014 22:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Toen ik in groep 8 zat hadden we een klasgenootje met een dikke C of grotere borstomvang. Terwijl de helft van de jochies in de klas nog nauwelijks wist wat een erectie is. Op die leeftijd loopt de lichamelijke ontwikkeling nog mijlenver uit elkaar.
quote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Jonger dan 16 jaar. ergo de doelgroep.
Ja, dat heet een kogel door de kop.quote:Op zondag 27 april 2014 22:36 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook met medicijnen ''ontseksen'' om het zo maar te noemen... Dus gewoon zorgen dat hij geen seksueele gevoelens meer krijgt.
Tokkie gespot.quote:Op zondag 27 april 2014 23:07 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Ja, dat heet een kogel door de kop.
Pedofiel gespot.quote:Op zondag 27 april 2014 22:33 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Een pedofiel voelt zich seksueel aangetrokken tot kinderen jonger dan 16 jaar. Pedofilie wordt vaak verward met pedoseksualiteit; het handelen naar iemands pedofiele gevoelens. Pedofilie als geaardheid is niet strafbaar, het verrichten van pedoseksuele handelingen wel.
Maak die bewering maar als je mijn leeftijd kent.quote:
Trololoquote:Op zondag 27 april 2014 23:14 schreef Confetti het volgende:
Pedofilie als geaardheid zou ook strafbaar moeten zijn. Slap beleid hier, wat maakt het nou uit of je er iets aan kan doen of niet. Ziek is ziek.
Kutkind gespot.quote:Op zondag 27 april 2014 23:17 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Maak die bewering maar als je mijn leeftijd kent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |