SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Voor wat precies?quote:Op zondag 27 april 2014 22:27 schreef Luna1956 het volgende:
Ruud wil zichzelf bedankenWalgelijke zelfverering
quote:Op zondag 27 april 2014 22:28 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Kan iemand mij uit leggen waarom de ransapen nu weer op de tafel staan?
ah ok.quote:Op zondag 27 april 2014 22:28 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
De Cos was net vol, dus mijn stukje was nog niet af. Ik heb dit er even bij ge-edit.
Die ranzigheid komen ze zelf op de harde manier achter hoop ikquote:Op zondag 27 april 2014 22:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Heerlijk met je zwemmersexzeem op de eettafel !
quote:Op zondag 27 april 2014 22:29 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nicoline bedankte Ruud, dat hij met haar wilde eten. Ruud wilde toen zichzelf ook bedanken.
die lul had haar moeten bedanken voor het lekkere etenquote:Op zondag 27 april 2014 22:29 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nicoline bedankte Ruud, dat hij met haar wilde eten. Ruud wilde toen zichzelf ook bedanken.
Nog geen 24 uur geleden was er een jongetje met de naam ruud.quote:
Dus dat! In het begin vond ik Ruud wel ok, dat kwam ook omdat ik het heel rot vond dat hij steeds maar die nachtmerries heeft. Maar ik vind Ruud al heel lang niet meer leuk. En het wordt steeds minder ook.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef Vlopje het volgende:
[..]
die lul had haar moeten bedanken voor het lekkere eten
Helemaal van het pad.quote:Op zondag 27 april 2014 22:29 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
En weer niemand die er iets van zegt.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die ranzigheid komen ze zelf op de harde manier achter hoop ik
Daarom had ik er ook zo'n afkeer van wat hij zei. Die gozer denkt echt dat de wereld om hem draait. Hij is echt ziek in zijn hoofd en het lijkt steeds erger te worden. Hij kan al deze aandacht gewoon niet aan. Denkt nog steeds, dat hij één van de populairste figuren is in dat huis. Nee, Nicoline bedanken voor haar lekker eten deed hij niet. Wel, dat hij MET haar mocht eten en daarna meteen de zin, dat hij zichzelf eigenlijk ook wilde bedanken.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef Vlopje het volgende:
[..]
die lul had haar moeten bedanken voor het lekkere eten
Hoe hij op deze foto kijkt is ook veelzeggend. Hij is er totaal niet blij mee, dat Billy ook op die tafel gaat staan.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Nog geen 24 uur geleden was er een jongetje met de naam ruud.
Hij wil serieus genomen worden.
Weer niet gelukt
Ruuds achterlijke gedrag wordt gestimuleerd door die derderangs Levenskunstenares.quote:Op zondag 27 april 2014 22:34 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Daarom had ik er ook zo'n afkeer van wat hij zei. Die gozer denkt echt dat de wereld om hem draait. Hij is echt ziek in zijn hoofd en het lijkt steeds erger te worden. Hij kan al deze aandacht gewoon niet aan. Denkt nog steeds, dat hij één van de populairste figuren is in dat huis. Nee, Nicoline bedanken voor haar lekker eten deed hij niet. Wel, dat hij MET haar mocht eten en daarna meteen de zin, dat hij zichzelf eigenlijk ook wilde bedanken.
zwemmers Eczeem is een infectie dus besmetelijk en dan lekker op de tafel dansen met je blote potenquote:Op zondag 27 april 2014 22:34 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
En weer niemand die er iets van zegt.
Hoe achterlijker ze doen, hoe meer ze genegeerd worden.
Klopt.quote:Op zondag 27 april 2014 22:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ruuds achterlijke gedrag wordt gestimuleerd door die derderangs Levenskunstenares.
Bij ons wel. Daar in de loods maakt niemand er zich druk om.quote:Op zondag 27 april 2014 22:36 schreef ThaRickah het volgende:
Ik kijk net het centraal terug. Is er al bekend wie de tompoezen van Ron heeft gejat?
quote:Op zondag 27 april 2014 22:36 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Klopt.Al is het zo, dat datgene wat er in zit haal je er uit. Wat er niet in zit komt er ook niet uit. Het mag dus duidelijk zijn, dat die gozer gewoon gestoord is.
![]()
Wie dan? Lot en Robin?quote:Op zondag 27 april 2014 22:37 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Bij ons wel. Daar in de loods maakt niemand er zich druk om.
Lekker uit eten in Utopia, eergister stonden Isa en Lot boven op die tafel te dansen en als ze de vloer dweilen zetten ze de stoelen er bovenop!quote:Op zondag 27 april 2014 22:28 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Kan iemand mij uit leggen waarom de ransapen nu weer op de tafel staan?
Dat geeft allemaal niet, als de tafel zelf daarna ook maar goed wordt schoongemaakt.quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Lekker uit eten in Utopia, eergister stonden Isa en Lot boven op die tafel te dansen en als ze de vloer dweilen zetten ze de stoelen er bovenop!
Vergeet het doekje van Vanas niet wat af en toe de tafel aait.quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Lekker uit eten in Utopia, eergister stonden Isa en Lot boven op die tafel te dansen en als ze de vloer dweilen zetten ze de stoelen er bovenop!
Haha wat een achterbaks wijf. En in centraal als eerste ontkennen dat zij het zeker niet wasquote:Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Lot. Rene heeft er net nog een filmpje van in de COS gezet hoe ze er mee aan de haal gaat
quote:Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat geeft allemaal niet, als de tafel zelf daarna ook maar goed wordt schoongemaakt.
Weet je wel hoeveel hygiënen daarin zitten?!quote:Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Vergeet het doekje van Vanas niet wat af en toe de tafel aait.
Dat hout is onbehandeld, dus dat is niet echt schoon te maken.quote:Op zondag 27 april 2014 22:40 schreef Tayu het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel hygiënen daarin zitten?!
Smakelijk eten!quote:Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Vergeet het doekje van Vanas niet wat af en toe de tafel aait.
Da's waarquote:Op zondag 27 april 2014 22:40 schreef Tayu het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze dat doen in een willekeurig restaurant?
Ach het maakt niet uit, ze hebben nu opdracht om op de streams te komen, het is echt helemaal script! Wat zielig voor die mensen daar!quote:
Maar het ging over het doekje van Vanasquote:Op zondag 27 april 2014 22:41 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat hout is onbehandeld, dus dat is niet echt schoon te maken.
Is al wegquote:Op zondag 27 april 2014 22:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Vind het een beetje grof.
Gewoon over het hek pleuren vind ik iets subtieler
Jokertijd, 24/7quote:Op zondag 27 april 2014 22:41 schreef Ygritte het volgende:
Neuken-Slapen-Kaarten
Het is weer tijd voor kaarten.
Precies. Wat je niet ziet, dat istur nietquote:Op zondag 27 april 2014 22:42 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Da's waarDat laat soms ook te wensen over.
Het is soms ook maar net wat het oog ziet. Wij zien het hier natuurlijk.
ik weet alleen niet van wie die warenquote:Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Lot. Rene heeft er net nog een filmpje van in de COS gezet hoe ze er mee aan de haal gaat
Ik vind het een onderzoek waardquote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef Joezi het volgende:
Volgens mij was het toch een tor, geen kever
quote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef Joezi het volgende:
Maar volgens Vanassa zitten er heel veel hygiënen in dat doekjequote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Is net zo onbehandeld als die tafel![]()
![]()
Vies dus.
Volgens google is een kever en een tor hetzelfdequote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef Joezi het volgende:
het was de Holtor van Joeyquote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind het een onderzoek waard![]()
Wie gelooft er nog, dat Ruud thuis ongelofelijk schoon is op zichzelf???? Ik in ieder geval niet. Hoorde de bewoners er vanacht ook al over klagen, dat hij zo vreselijk stonk.quote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Billy vindt ruud ongelofelijk stinken.
Dat u het weet
zoiets dus, wat een drama, kunnen ze niet gaan bridgen, o ja dat is te moeilijk!quote:Op zondag 27 april 2014 22:45 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Eigenlijk kijken we naar een mislukte real life datingsite
Dat weet hij ook wel en het is een mestkever(=tor)quote:Op zondag 27 april 2014 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens google is een kever en een tor hetzelfde![]()
Ik denk nog steeds dat het die grote zingende/brommende/snorrende watertor ding is.
Hahaha. Ja, in Ruud ookquote:Op zondag 27 april 2014 22:45 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar volgens Vanassa zitten er heel veel hygiënen in dat doekje
En dat terwijl hij 3 keer per dag met Billy onder de douche staat? Ohw wacht... met Billy!quote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Wie gelooft er nog, dat Ruud thuis ongelofelijk schoon is op zichzelf???? Ik in ieder geval niet. Hoorde de bewoners er vanacht ook al over klagen, dat hij zo vreselijk stonk.![]()
![]()
![]()
Aftrekken lukt nog wel maar de restquote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
zoiets dus, wat een drama, kunnen ze niet gaan bridgen, o ja dat is te moeilijk!
Die jongen ruimt werkelijk niks achter zijn kont op. Dus al hij zelf wel schoon is, vrees ik dat zijn kleren dat niet zijn en zijn huis/kamer dan al helemaal niet.quote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Wie gelooft er nog, dat Ruud thuis ongelofelijk schoon is op zichzelf???? Ik in ieder geval niet. Hoorde de bewoners er vanacht ook al over klagen, dat hij zo vreselijk stonk.![]()
![]()
![]()
En zo stinkend lag hij dus ook in zijn nest vanmiddag. Straks stappen ze samen weer in dat stinkhol.quote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef Tayu het volgende:
[..]
En dat terwijl hij 3 keer per dag met Billy onder de douche staat? Ohw wacht... met Billy!
Gelukkig is die loods één grote open ruimte.quote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
En zo stinkend lag hij dus ook in zijn nest vanmiddag. Straks stappen ze samen weer in dat stinkhol.
Maar toch vinden ze Ruud zo leuk daar,zelfs Vanessa die zogenaamd zo schoon is.quote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie hen ook niet echt vaak hun bed verschonen. Wat zal het daar stinken zeg!!! Niet alleen het bed, maar ook die kamer. Ze hebben daar geluk, dat die ruimte zo groot is anders zou die kamer ontzettend meuren.quote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
En zo stinkend lag hij dus ook in zijn nest vanmiddag. Straks stappen ze samen weer in dat stinkhol.
elke dag dezelfde broek aan lijkt me niet bijdragen aan een lekker geurtjes.....dat niemand daar wat van zegt vind ik opmerkelijk raar!!quote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou buiten slapen voor rust en gezondheidquote:Op zondag 27 april 2014 22:49 schreef Tayu het volgende:
[..]
Gelukkig is die loods één grote open ruimte.
Vanassa denkt dan ook dat hygiëne iets heel smerigs is.quote:Op zondag 27 april 2014 22:49 schreef Marenda het volgende:
[..]
Maar toch vinden ze Ruud zo leuk daar,zelfs Vanessa die zogenaamd zo schoon is.
Ik had inderdaad allang een tentje van een tientje laten meebrengen uit de Action.quote:Op zondag 27 april 2014 22:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zou buiten slapen voor rust en gezondheid![]()
Natasia nu daar was lachen geweest,die had zo,n hekel aan viezigheid.quote:Op zondag 27 april 2014 22:50 schreef Fozzzz het volgende:
[..]
elke dag dezelfde broek aan lijkt me niet bijdragen aan een lekker geurtjes.....dat niemand daar wat van zegt vind ik opmerkelijk raar!!
Er komt geen frisse lucht in die slaapkamer. Te goor voor woorden.quote:Op zondag 27 april 2014 22:49 schreef Tayu het volgende:
[..]
Gelukkig is die loods één grote open ruimte.
Dat Isa dat nog niet gedaan heeft...quote:Op zondag 27 april 2014 22:51 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik had inderdaad allang een tentje van een tientje laten meebrengen uit de Action.
Aike heeft mooie humorquote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef Tayu het volgende:
Rienk vindt Aike niet fijngevoelig.
Aike: Waar baseer je dat op?
Rienk: omdat je straffe bakjes koffie drinkt.
Aike: Ik vind het... een mooi verhaal (lul niet vent!)
Ja, dat verbaasd mij ook elke keer. Zijn broek is van een dusdanige kleur, dat het opvalt, dat hij die elke dag draagt. Een spijkerbroek of zwarte broek valt niet zo op, maar die ' rode' broek van hem.......quote:Op zondag 27 april 2014 22:50 schreef Fozzzz het volgende:
[..]
elke dag dezelfde broek aan lijkt me niet bijdragen aan een lekker geurtjes.....dat niemand daar wat van zegt vind ik opmerkelijk raar!!
True. In feite mogen ze om die reden ook geen activiteiten organiseren in die loods. Maar dat gebeurt ook zomaar (daarvoor hebben ze een ventilatiesysteem nodig).quote:Op zondag 27 april 2014 22:51 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
We komt geen frisse lucht in die slaapkamer. Te goor voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |