SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Voor wat precies?quote:Op zondag 27 april 2014 22:27 schreef Luna1956 het volgende:
Ruud wil zichzelf bedankenWalgelijke zelfverering
quote:Op zondag 27 april 2014 22:28 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Kan iemand mij uit leggen waarom de ransapen nu weer op de tafel staan?
ah ok.quote:Op zondag 27 april 2014 22:28 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
De Cos was net vol, dus mijn stukje was nog niet af. Ik heb dit er even bij ge-edit.
Die ranzigheid komen ze zelf op de harde manier achter hoop ikquote:Op zondag 27 april 2014 22:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Heerlijk met je zwemmersexzeem op de eettafel !
quote:Op zondag 27 april 2014 22:29 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nicoline bedankte Ruud, dat hij met haar wilde eten. Ruud wilde toen zichzelf ook bedanken.
die lul had haar moeten bedanken voor het lekkere etenquote:Op zondag 27 april 2014 22:29 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nicoline bedankte Ruud, dat hij met haar wilde eten. Ruud wilde toen zichzelf ook bedanken.
Nog geen 24 uur geleden was er een jongetje met de naam ruud.quote:
Dus dat! In het begin vond ik Ruud wel ok, dat kwam ook omdat ik het heel rot vond dat hij steeds maar die nachtmerries heeft. Maar ik vind Ruud al heel lang niet meer leuk. En het wordt steeds minder ook.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef Vlopje het volgende:
[..]
die lul had haar moeten bedanken voor het lekkere eten
Helemaal van het pad.quote:Op zondag 27 april 2014 22:29 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
En weer niemand die er iets van zegt.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die ranzigheid komen ze zelf op de harde manier achter hoop ik
Daarom had ik er ook zo'n afkeer van wat hij zei. Die gozer denkt echt dat de wereld om hem draait. Hij is echt ziek in zijn hoofd en het lijkt steeds erger te worden. Hij kan al deze aandacht gewoon niet aan. Denkt nog steeds, dat hij één van de populairste figuren is in dat huis. Nee, Nicoline bedanken voor haar lekker eten deed hij niet. Wel, dat hij MET haar mocht eten en daarna meteen de zin, dat hij zichzelf eigenlijk ook wilde bedanken.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef Vlopje het volgende:
[..]
die lul had haar moeten bedanken voor het lekkere eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |