Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.
De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!
Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!
In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker. De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat zijn de vastgestelde toeslagen? Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50% Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50% Zondag: 100%
Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.
Wat zijn TvT-uren? TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.
Wat zijn BCD-uren? BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.
Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding? Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,00. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.
Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu? Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.
Van het jaar 2014.
9/12/2013 Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 27 april 2014 21:52 schreef exelletor het volgende: Ik heb niet eens regenlaarzen. Twee paar sneakers + een paar nette schoenen die ik twee keer per jaar aan doe.
Mij zie je ook geen regenlaarzen aan doen als het regent. Maar soms wel handig als je iets wil doen zonder dat je schoenen gelijk onder de aarde en modder zitten
Mij zie je ook geen regenlaarzen aan doen als het regent. Maar soms wel handig als je iets wil doen zonder dat je schoenen gelijk onder de aarde en modder zitten
Mwah, m'n kamer is denk ik wel wat groter en mooier dan dat Hoewel het deze week echt een enorme vieze bende was Vet voor lul, onze deuren werken met een pasjessysteem, maar mijn deurklink is sinds vannacht lam. Moest ik met m'n halfdronken kop langs beveiliging zodat die m'n deur open kon maken en zag die al die troep Gelukkig is het vandaag m'n poetsdag dus ik ga vannacht eens flink aan de bak en dan hoef ik me niet meer te schamen als er morgen mannetjes komen voor m'n deur
Mwah, m'n kamer is denk ik wel wat groter en mooier dan dat Hoewel het deze week echt een enorme vieze bende was Vet voor lul, onze deuren werken met een pasjessysteem, maar mijn deurklink is sinds vannacht lam. Moest ik met m'n halfdronken kop langs beveiliging zodat die m'n deur open kon maken en zag die al die troep Gelukkig is het vandaag m'n poetsdag dus ik ga vannacht eens flink aan de bak en dan hoef ik me niet meer te schamen als er morgen mannetjes komen voor m'n deur
Op zondag 27 april 2014 22:12 schreef SLP_ het volgende: Mwah, m'n kamer is denk ik wel wat groter en mooier dan dat Hoewel het deze week echt een enorme vieze bende was Vet voor lul, onze deuren werken met een pasjessysteem, maar mijn deurklink is sinds vannacht lam. Moest ik met m'n halfdronken kop langs beveiliging zodat die m'n deur open kon maken en zag die al die troep Gelukkig is het vandaag m'n poetsdag dus ik ga vannacht eens flink aan de bak en dan hoef ik me niet meer te schamen als er morgen mannetjes komen voor m'n deur
Morgen bij SLP_
http://imagizer.imageshack.us/a/img547/1697/2ax7.jpg (copy/paste deze link)
Een paar jaar terug stond ze hier op 3 oktober ook in de binnenstad op te treden. Het viel een beetje tegen, ik had er meer van verwacht. Sommige nummers gaan nog wel, maar vocaal is ze niet echt geweldig.
En waarom ik het soms ook zit: 16 paar sneakers hier.
Overigens: Net een appje gekregen van m'n TL met de vraag of ik binnenkort wil gaan leren tellen. Lades tellen, welteverstaan. Misschien komt cassB er dan toch echt aan .
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt. Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
Op maandag 28 april 2014 10:14 schreef djakkaa3033 het volgende: Yooo goossies en lesbiennes hier je swagboykie Djakkaa in tha buildingg op je beeldschermpie met een verse klacht zo vers als poezehut waar een beetje vocht uit komt omdat ze net wakker werd en een nat plekje bij der kruis heb maar hierr je boykie Djakkaaa uit Rotterdam NOORD een echte ekte fokbbaas
Ik werk met een wajonkie als vakkenvuller bij Albert heijn 3 uur per dag ben 22 en dit is de eerste keer in me leven dat ik in een comercieeel bedrijf werk maar me contact word niet verlengd heb ik gehoord van die nsb'ers omdat ik te weinig dozen vul per uur zit nu op een kar per dag en ik ben te veel om me heen aan het kijken naar mooie wijffies met lekkere billen van collegaatjes
Binnenkort ga ik een auto kopen dus ben blij dat ik hier weg kan zodat ik met mijn autistische brein daar volop ken richten maar nu de klacht ik moet nog 2 weken werken voor ik hier weg ken maar ik heb me dus ziek gemeld
maar nu is het zo gat ik ELKE dag albert heijn moet opbellen of ik nog ziek ben... Normaal is het toch zo dat je je ziek meld en dat als je weer beter bent je weer beter meld? En ik moet elke dag bellen en als ik 1 dagje niet bel gaan ze er vanuit dat ik weer kom
Klacht mijn contact niet verlengen maar me wel graag willen klacht 2 corrupt systeem heb golera trek in MCDonalds ik zag op ze site dat ze nu de Big double beef hebben maar als ik nu naar de mcdonalds ga kan ik straks op staandevoet ontslagen worden en vervald ook me wajonkie ook of ik moet helemaal met de metro naar zuidplein in de anoniemitteit maar heb geen zin om zolang voor de McDonald te moeten reizen want ben ook mentaal over spannen door me werk
klacht werkgevers van tegenwoordig die je elke ochtend op moet bellen om te vertellen dat je nog steeds ziek ben terwijl dat officieel niet eens mag verplicht elke dag je laten bellen
verwachte reacties: djakaaa goossie je heb weer gelijk laaat ze allemaal maar de pest ebola krijgen die corrupte kapitalstische bedrijven je bent te goed voor deze wereld goos
Op maandag 28 april 2014 11:59 schreef exelletor het volgende: Mac is gewoon prima te doen na tien uur 's ochtends(dus als lunch of tussendoor, niet als ontbijt)
Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef exelletor het volgende: Wij moeten natuurlijk wel eerst weten bij welke filiaal jij bent aangenomen, anders mag je niet in dit topic posten.
Op zondag 27 april 2014 21:47 schreef mujentas het volgende: In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.
Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!
Op maandag 28 april 2014 18:05 schreef Donald250 het volgende: Gefeliciteerd Einschtein! Wie weet worden we collega's, ik blijf alle filialen proberen in Rotterdam.
Op maandag 28 april 2014 18:05 schreef Donald250 het volgende: Gefeliciteerd Einschtein! Wie weet worden we collega's, ik blijf alle filialen proberen in Rotterdam.
Je moet vragen naar SM, wat weten ze bij de servicebalie daar nou van.
Ja, dat is wel weer waar, maar ja vaak gaan ze bellen en dan sm onbereikbaar. Bij 1 filiaal mocht ik terugkomen als het minder druk was om weer naar een TL/SM te vragen, dus dat ga ik morgenochtend eens even doen.
Doe jij eens een goed woordje over Donald in jouw winkel dan
Ik heb Donald al gepm'd dat er binnenkort een kwaliteitmedewerkster weggaat en dat ASM ervaring heeft met wajongers. Hij moet dan ook wel wat zelf doen
Ik heb Donald al gepm'd dat er binnenkort een kwaliteitmedewerkster weggaat en dat ASM ervaring heeft met wajongers. Hij moet dan ook wel wat zelf doen
Doe ik ook. Heb het er met mijn eigen SM over gehad en die denkt (net als ik eerlijk gezegd) dat kwalitietsmedewerker niks voor mij is. Ik kijk voornamelijk voor VKK.
Adres staat goed (Rotterdam), woon-werk staat nog op 5 km. Maar adres is gewijzigd per 31 maart.
Volgens mij, maar daar moet je me niet op vastpinnen, gaat een adreswijzing altijd een periode later pas in. Toen ik werd overgeplaatst stonden mijn woon-werk kilometers op 007 inplaats van 003. Ik heb dus onterecht een paar euro reiskosten ontvangen
Volgens mij, maar daar moet je me niet op vastpinnen, gaat een adreswijzing altijd een periode later pas in. Toen ik werd overgeplaatst stonden mijn woon-werk kilometers op 007 inplaats van 003. Ik heb dus onterecht een paar euro reiskosten ontvangen
Apart! Vooral omdat adres wel goed staat, maar kilometers niet. In Plaza staat adres ook goed. Maar bijvoorbeeld ook de Ahá niet ontvangen. Niet dat dat boeiend is. Maar ik weet niet of ze alles vanaf 1 centraal punt wijzigen oid.
Apart! Vooral omdat adres wel goed staat, maar kilometers niet. In Plaza staat adres ook goed. Maar bijvoorbeeld ook de Ahá niet ontvangen. Niet dat dat boeiend is. Maar ik weet niet of ze alles vanaf 1 centraal punt wijzigen oid.
Geen idee.
Je SMM moet iig een herberekening aanvragen op basis van het aantal kilometers.
Maar niet als het dus idd pas vanaf nieuwe periode is. Ga eens kijken of ik op Plaza iets kan vinden. Zou wel erg dubbel zijn.
Acht als je SM van goede wil kan hij gewoon vragen om de herberekening. Wellicht kan hij zelfs een ondertekende fax sturen naar Genpact met daarin de reiskosten met de opdracht dat ze het moeten overboeken ten laste van de winkel.
Weet niet hoe je reist, maar anders zou je zelfs nog een kilometerdeclaratie kunnen overwegen,
Acht als je SM van goede wil kan hij gewoon vragen om de herberekening. Wellicht kan hij zelfs een ondertekende fax sturen naar Genpact met daarin de reiskosten met de opdracht dat ze het moeten overboeken ten laste van de winkel.
Weet niet hoe je reist, maar anders zou je zelfs nog een kilometerdeclaratie kunnen overwegen,
Alles uiteraard in overleg met je SMM.
Ja, per trein. Heb over 2 weken gesprek, even overleggen. Scheelt toch bijna ¤200,- . Maar ja als adres en goed staat op loonstrookje en plaza dan lijkt het me dat het woon en postadres is aangepast. Maar ik zal het eens navragen.
Ja, per trein. Heb over 2 weken gesprek, even overleggen. Scheelt toch bijna ¤200,- . Maar ja als adres en goed staat op loonstrookje en plaza dan lijkt het me dat het woon en postadres(of post niet, want geen post ontvangen) is aangepast. Maar ik zal het eens navragen.
Ja, per trein. Heb over 2 weken gesprek, even overleggen. Scheelt toch bijna ¤200,- . Maar ja als adres en goed staat op loonstrookje en plaza dan lijkt het me dat het woon en postadres is aangepast. Maar ik zal het eens navragen.
Waarom kan je het niet de eerstvolgende keer dat je werkt dit aankaarten?
Fraude
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2014 22:16:07 ]
ASM kan herberekening aanvragen. Alleen de SM kan extra laten uitbetalen (onder bepaalde voorwaarden) ten laste van de winkel.
Thanks voor de info! Ten laste van de winkel? Hem kennende doet die dat niet. En ze zullen ook niet zo gek zijn denk ik om mij op de gewone manier die weken te betalen vanaf die bepaalde data.
[ Bericht 0% gewijzigd door Donald250 op 28-04-2014 22:32:09 ]
Op maandag 28 april 2014 22:33 schreef exelletor het volgende: Wou ik vandaag de ASM spreken, was die er weer niet. Echt zo herkenbaar, wat mujentas zegt. _ Even tussendoor een werkfrustratie van vanochtend:
Op maandag 28 april 2014 22:33 schreef exelletor het volgende: Wou ik vandaag de ASM spreken, was die er weer niet. Echt zo herkenbaar, wat mujentas zegt. _ Even tussendoor een werkfrustratie van vanochtend:
Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Ferry_76 het volgende: Zo jammer dat AH niet meer aan voetbalplaatjes doet, dat waren tenminste altijd drukke weken.
en al die kutkoters voor de deur als jij eventjes normaal boodschappen wou doen
Thanks voor de info! Ten laste van de winkel? Hem kennende doet die dat niet. En ze zullen ook niet zo gek zijn denk ik om mij op de gewone manier die weken te betalen vanaf die bepaalde data.
Ik zie denk ik al wat er mis is gegaan. Je bent halverwege een periode verhuisd (31 maart).
Volgens mij kan het systeem het niet handelen om in 1 periode reiskosten te berekenen voor twee verschillende adressen. Je adreswijziging gaat derhalve in per de eerste van de nieuwe periode.
Ik zie denk ik al wat er mis is gegaan. Je bent halverwege een periode verhuisd (31 maart).
Volgens mij kan het systeem het niet handelen om in 1 periode reiskosten te berekenen voor twee verschillende adressen. Je adreswijziging gaat derhalve in per de eerste van de nieuwe periode.
Dus 1 mei pas? Ben ik mooi klaar mee. Ach ja, ik wou verhuizen.
Heb met de TL zakken rijst achterin gegooid, anders viel die display steeds om(de nietjes waren losgeschoten) en veel mooier dan op de foto konden wij niet maken. Maar goed, de display staat er niet meer, de stickers zitten nu in zo'n tijdschriften rekje volgens mij.