Yooo goossies en lesbiennes hier je swagboykie Djakkaa in tha buildingg op je beeldschermpie met een verse klacht zo vers als poezehut waar een beetje vocht uit komt omdat ze net wakker werd en een nat plekje bij der kruis heb maar hierr je boykie Djakkaaa uit Rotterdam NOORD een echte ekte fokbbaas
Ik werk met een wajonkie als vakkenvuller bij Albert heijn 3 uur per dag ben 22 en dit is de eerste keer in me leven dat ik in een comercieeel bedrijf werk maar me contact word niet verlengd heb ik gehoord van die nsb'ers omdat ik te weinig dozen vul per uur zit nu op een kar per dag en ik ben te veel om me heen aan het kijken naar mooie wijffies met lekkere billen van collegaatjes
Binnenkort ga ik een auto kopen dus ben blij dat ik hier weg kan zodat ik met mijn autistische brein daar volop ken richten maar nu de klacht
ik moet nog 2 weken werken voor ik hier weg ken maar ik heb me dus ziek gemeld
maar nu is het zo gat ik ELKE dag albert heijn moet opbellen of ik nog ziek ben...
Normaal is het toch zo dat je je ziek meld en dat als je weer beter bent je weer beter meld?
En ik moet elke dag bellen en als ik 1 dagje niet bel gaan ze er vanuit dat ik weer kom
Klacht mijn contact niet verlengen maar me wel graag willen
klacht 2 corrupt systeem heb golera trek in MCDonalds ik zag op ze site dat ze nu de Big double beef hebben maar als ik nu naar de mcdonalds ga kan ik straks op staandevoet ontslagen worden en vervald ook me wajonkie ook of ik moet helemaal met de metro naar zuidplein in de anoniemitteit maar heb geen zin om zolang voor de McDonald te moeten reizen want ben ook mentaal over spannen door me werk
klacht werkgevers van tegenwoordig die je elke ochtend op moet bellen om te vertellen dat je nog steeds ziek ben terwijl dat officieel niet eens mag verplicht elke dag je laten bellen
verwachte reacties: djakaaa goossie je heb weer gelijk laaat ze allemaal maar de pest ebola krijgen die corrupte kapitalstische bedrijven je bent te goed voor deze wereld goos