quote:Op zondag 27 april 2014 20:40 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
en ik kan het nu al niet bijhouden
quote:Op zondag 27 april 2014 20:40 schreef Stickertje het volgende:
Het is trouwens een wonder dat ik überhaupt op internet kan met mijn back-up laptop.. gister zat ik nog met 2 euro munten tussen het scherm en toetsenbord zodat het scherm het doet, nu is het inmiddels een A4-tje dat 5x is dubbel gevouwen![]()
Merel zal dit ook fantastisch vinden deze afbeeldingquote:
nee, leptopquote:Op zondag 27 april 2014 20:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je moet ook niet mobiel dit topic volgen
quote:Op zondag 27 april 2014 20:40 schreef Stickertje het volgende:
Het is trouwens een wonder dat ik überhaupt op internet kan met mijn back-up laptop.. gister zat ik nog met 2 euro munten tussen het scherm en toetsenbord zodat het scherm het doet, nu is het inmiddels een A4-tje dat 5x is dubbel gevouwen![]()
Ahwquote:Op zondag 27 april 2014 20:40 schreef Stickertje het volgende:
Wordt het geen tijd voor een nieuwe laptop?quote:Op zondag 27 april 2014 20:40 schreef Stickertje het volgende:
Picsquote:Op zondag 27 april 2014 20:40 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Merel zal dit ook fantastisch vinden deze afbeelding
De adapter van mijn goede laptop is kapot, de draden lagen bloot, waren en paar vonken en toen deed hij het niet meerquote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wordt het geen tijd voor een nieuwe laptop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |