jaquote:Op maandag 28 april 2014 13:04 schreef Klokov het volgende:
Dat wat gegroepeerd is eet je dat in 1 keer op?
ik kots momenteel van de lucht van eierenquote:Op maandag 28 april 2014 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
dude eieren zijn zo lekker en dan ga je ze rauw eten
i can't even
quote:Op maandag 28 april 2014 13:10 schreef Push. het volgende:
Waarom zou je rauwe eieren eten. Veel minder voedingswaarde.
lekker aan de B&J'squote:Op maandag 28 april 2014 13:14 schreef Ethanolic het volgende:
dan vreet je toch iets anders dan eieren
Eh is gewoon zo. Als ze niet zijn genaturaliseerd gaat een deel van de voedingswaarde verloren omdat je lichaam het niet kan verwerken.quote:Op maandag 28 april 2014 13:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja
[..]
ik kots momenteel van de lucht van eieren
[..]
nee, er kunnen vitaminen gebonden worden aan, waardoor je een deel van je vitamine intake weer uitpoept.quote:Op maandag 28 april 2014 13:15 schreef Push. het volgende:
[..]
Eh is gewoon zo. Als ze niet zijn genaturaliseerd gaat een deel van de voedingswaarde verloren omdat je lichaam het niet kan verwerken.
ik eet broccoli in de cut dat is ook vet lkrquote:Op maandag 28 april 2014 13:19 schreef Awesome_ het volgende:
3 liter volle fucking melk. In de fucking cut..daar word ik zo onpasselijk van.
quote:Op maandag 28 april 2014 13:19 schreef Awesome_ het volgende:
Als voor gratis gewoon gaan. Je kan altijd weer snel naar huis en je cam aanslingerenquote:Op maandag 28 april 2014 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
'life in color' amsterdam
'geheime liefde' utrecht
'world of pleasure' utrecht
'promised land' spaarnwoude
'cartel & plak at the beach with hunee, amir, alexander, & rahaan . woodstock69 bloemendaal
'mumbai colour festival' utrecht
zijn dit leuke fissa's??
Ik kan hier gratis kaartjes voor krijgen, vooral bloemendaal en spaarnwoude is erg dichtbij
lolquote:Op maandag 28 april 2014 13:19 schreef Awesome_ het volgende:
dat vind ik ook lekkerder, maar dan moet ik een kussen en een dekbed meenemen naar m'n werk, want dan krijg ik een dusdanige inverted Hypo dat ik onder m'n bureau MOET gaan liggen slapen srsquote:Op maandag 28 april 2014 13:27 schreef fathank het volgende:
Ik vind melk niet te zuipen. Doe mij maar chocomel
Ondertussen maakt Awesome_ op zondag zijn bakjes rijst, kip en broccoli klaar voor de hele week.quote:Op maandag 28 april 2014 13:19 schreef Awesome_ het volgende:
Hahaha, als ik terugdenk aan die dagen.quote:Op maandag 28 april 2014 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ondertussen maakt Awesome_ op zondag zijn bakjes rijst, kip en broccoli klaar voor de hele week.
Ray weet iig hoe je moet #genieten.
Haha, het is ook wel redelijk retarded ja. Je eet zulke shit dan ook voornamelijk omdat het allemaal relatief low-kcal is.quote:Op maandag 28 april 2014 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Gelukkig heb ik die dagen nooit gehad. Cringe altijd als ik dat zie, hele week aan smaakloos baggervoer voorbereiden want "van rijst en kip word je dik groot man".
Goed kruiden lekker sausje erbij niks mis mee. Droge rijst en droge kip is wel andere koek iddquote:Op maandag 28 april 2014 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Gelukkig heb ik die dagen nooit gehad. Cringe altijd als ik dat zie, hele week aan smaakloos baggervoer voorbereiden want "van rijst en kip word je dik groot man".
lolquote:Op maandag 28 april 2014 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ondertussen maakt Awesome_ op zondag zijn bakjes rijst, kip en broccoli klaar voor de hele week.
Ray weet iig hoe je moet #genieten.
Inderdaad. Het vult ook wel aardig voor de hoeveelheid kcals en de hoeveelheid eiwit in kip is goed natuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2014 13:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, het is ook wel redelijk retarded ja. Je eet zulke shit dan ook voornamelijk omdat het allemaal relatief low-kcal is.
slow carbs ( in dit geval van bruine rijst dan) is gewoon goed voor je plus vezelsquote:Op maandag 28 april 2014 13:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, het is ook wel redelijk retarded ja. Je eet zulke shit dan ook voornamelijk omdat het allemaal relatief low-kcal is.
ja dat is onzin ja.quote:Op maandag 28 april 2014 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar al zovaak gehoord in de gym iets als "ik hoorde van een bodybuilder dat rijst en kip echt super goed is voor spieren". Alsof je van specifiek voedsel ineens heel breed word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |