SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen studio sport aan het kijken? Of AT5!“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
at5quote:Op zondag 27 april 2014 19:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
Iedereen studio sport aan het kijken? Of AT5!AFCA!![]()
foxquote:Op zondag 27 april 2014 19:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
Iedereen studio sport aan het kijken? Of AT5!![]()
FOXquote:Op zondag 27 april 2014 19:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
Iedereen studio sport aan het kijken? Of AT5!![]()
Toen was ik in NYquote:
Bij de 1-2 begon ik te schreeuwen en volgens mij dachten de kamermeisjes dat ik vermoord werd ofzo![]()
![]()
wat een kneuzentwitter:DraQZiiM twitterde op zondag 27-04-2014 om 19:39:35@meerschehelden @AjaxFanzoneNL JODEN! GA DOUCHEN PFF reageer retweet
![]()
![]()
Een gat is een gat.quote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij zou die huismoeders wel palen![]()
Gaat zich zeker ook weer vrijwillig laten uitfluiten door op het podium te gaan staanquote:Op zondag 27 april 2014 19:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Daar is Eberhard
De man die al naar Ajax ging toen wij nog naar Sesamstreet keken![]()
Gaat weer biertjes koppen.quote:Op zondag 27 april 2014 19:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gaat zich zeker ook weer vrijwillig laten uitfluiten door op het podium te gaan staanAFCA!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: