leuk space! Had je het voor jezelf ook goed geraden?quote:Op zondag 27 april 2014 17:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Lieve Coco van harte met jullie prachtige zoonwat is hij knap zeg! En een Saarkopie
Poppejans ook al zo'n mooie foto's!
Oh enne... mag er MEISJE achter mijn naam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
Nee geen cake! We hadden een reuzeballon gevuld met snippers roze crêpepapier en deze na aftellen kapot gepriktquote:Op zondag 27 april 2014 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
heb je nou een reveal cake gedaan? Pics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had wel het gevoel dat dit een meisje was idd!quote:Op zondag 27 april 2014 17:21 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
leuk space! Had je het voor jezelf ook goed geraden?
En de nub was dus ook goed! En de chinese kalender voor de tweede keer fout![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 17:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee geen cake! We hadden een reuzeballon gevuld met snippers roze crêpepapier en deze na aftellen kapot gepriktWat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik had wel het gevoel dat dit een meisje was idd!
En de nub was dus ook goed! En de chinese kalender voor de tweede keer fout![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 17:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee geen cake! We hadden een reuzeballon gevuld met snippers roze crêpepapier en deze na aftellen kapot gepriktLeuk Spees een meisje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik had wel het gevoel dat dit een meisje was idd!
En de nub was dus ook goed! En de chinese kalender voor de tweede keer fout
quote:Op zondag 27 april 2014 17:21 schreef rebel-angel het volgende:
Ik ben benieuwd wat dyre aan het bakken is
quote:Op zondag 27 april 2014 20:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijlpalen van de dag: eerste echte harde buik x2
En een drupje vocht uit mn tepel na t douchen![]()
Mn lijf schijnt dit dus echt te snappen...
Lief dat je het vraagt: pijn is aanwezig en nu gaat mn knie ook ineens pijm doen, maar ik kan er gelukkig nu weer beter mee overwegquote:Op zondag 27 april 2014 20:47 schreef Crumpette het volgende:
[..]raar he. Hoe ist met de pijn vandaag?
Ik heb dat nog helemaal niet gehad.. Zie wel dat tepels steeds donkerder worden.quote:Op zondag 27 april 2014 20:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijlpalen van de dag: eerste echte harde buik x2
En een drupje vocht uit mn tepel na t douchen![]()
Mn lijf schijnt dit dus echt te snappen...
ik heb donderdag weer een echo en sta dan vermoedelijk op 7 weken... dus ik heb nog geen UD! vermoed de week voor kerstmis. Mag vrijdag een intake doen bij de vk, maar die dame aan de telefoon ging er van uit dat ik verder was, ik heb het haar wel uitgelegd van de lange cyclus, maar ze heeft me toch ingepland voor een termijnecho op 12 meiquote:Op zondag 27 april 2014 21:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt: pijn is aanwezig en nu gaat mn knie ook ineens pijm doen, maar ik kan er gelukkig nu weer beter mee overwegons meisje is lekker druk vandaag en dat maakt alles goed!
Wanneer heb jij de echo? Zie je niet in de lijst staan...
Oeh hebben ze ook joggingbroeken? Snel even shoppen!quote:Op zondag 27 april 2014 21:10 schreef marel88 het volgende:
Spees, wat leuk, ook een koningskoppel voor jou!
En had ik al gezegd dat m'n nieuwe zwangerschaps-joggingbroek van H&M goddelijk zit? Ik wil 'm niet meer uit! Echt, hoe heb ik m'n vorige zwangerschap overleefd zonder?
Nou ik had t na t douchen met afdrogen, uit 1 tepel, zelf knijpen (quote:Op zondag 27 april 2014 21:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb dat nog helemaal niet gehad.. Zie wel dat tepels steeds donkerder worden.
Absoluut! je weet zelf wanneer je ovulatie was of niet? Ben benieuwd.quote:Op zondag 27 april 2014 21:10 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik heb donderdag weer een echo en sta dan vermoedelijk op 7 weken... dus ik heb nog geen UD! vermoed de week voor kerstmis. Mag vrijdag een intake doen bij de vk, maar die dame aan de telefoon ging er van uit dat ik verder was, ik heb het haar wel uitgelegd van de lange cyclus, maar ze heeft me toch ingepland voor een termijnecho op 12 meivolgens mij is dat een beetje vroeg, maar we gaan het zien!
voor pijn. Soms helpt het spuien ook al even!
nee geen idee eigenlijk. de ovulatie zelf was al een hele verassingquote:Op zondag 27 april 2014 21:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Absoluut! je weet zelf wanneer je ovulatie was of niet? Ben benieuwd.
ik heb nu een zwarte van prenatal huismerk aan, echt, koop het niet. Na een dag dragen is het complete model er uit en lubbert het maar wat om je lijf. Ik blijf toch maar bij miss etamquote:Op zondag 27 april 2014 21:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vind trouwens wel dat bij de H&M positiespijkerbroeken de taille wel erg laag valt...
Een surpise ei!quote:Op zondag 27 april 2014 21:16 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nee geen idee eigenlijk. de ovulatie zelf was al een hele verassing...TADAAHH
en de broeken van esprit? Ik vind die normaal heel fijn qua jeans, heeft iemand ervaring met hun positiejeans?quote:Op zondag 27 april 2014 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nu een zwarte van prenatal huismerk aan, echt, koop het niet. Na een dag dragen is het complete model er uit en lubbert het maar wat om je lijf. Ik blijf toch maar bij miss etam
daar ben ik te dik voorquote:Op zondag 27 april 2014 21:18 schreef Crumpette het volgende:
[..]
en de broeken van esprit? Ik vind die normaal heel fijn qua jeans, heeft iemand ervaring met hun positiejeans?
Zit eindelijk eens op de computer.. Zou je mij in de op naar 5 december kunnen zetten?quote:
Ik heb een positiespijkerbroek bij C&A gekocht en die blijft echt als gegoten zitten. Vind ze wel wat duurder als andere winkels, maar kwaliteit vind ik dan ook wel stukken beter. Bij miss Etam een positiejurkje gekocht met polkadots. Blijft ook heerlijk zittenquote:Op zondag 27 april 2014 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nu een zwarte van prenatal huismerk aan, echt, koop het niet. Na een dag dragen is het complete model er uit en lubbert het maar wat om je lijf. Ik blijf toch maar bij miss etam
Huh? ik was me niet bewust van dat ze maar tot een kleine maat gingen eigenlijk?quote:
Esprit gaat geloof ik maar tot 42. Ik heb ze iig nooit dikker gedragen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:21 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Huh? ik was me niet bewust van dat ze maar tot een kleine maat gingen eigenlijk?geen idee. Ze zijn wel smal idd,voor de heuplozen onder ons, zoals ik. en met stretch zodat ik mn buik er alsnog inpast zonder al te veel muffin
damn, dat is wel kak zeg. dat is de gemiddelde maat in NLquote:Op zondag 27 april 2014 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Esprit gaat geloof ik maar tot 42. Ik heb ze iig nooit dikker gedragen.
Je staat erin!quote:Op zondag 27 april 2014 21:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zit eindelijk eens op de computer.. Zou je mij in de op naar 5 december kunnen zetten?
Nog geen termijn echo gehad. Zal het rond 13 mei bevestigen of zeggen dat het toch anders word!
Wat een leuk idee spees! Jullie hadden echt een gender reveal party?
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 27 april 2014 21:27 schreef AwayTL het volgende:
[..]![]()
![]()
En t voelt nu nog wel allemaal alsof ik me totaal aan het aanstellen ben en veeeel te hard van stapel loop.
Stond laatst met wat positiekleren in mn handen bij de lidl, maar dat vond ik nog veel te ver weg. Stel dat het nog allemaal anders loopt. Rare hormonen.
Dank je welquote:Op zondag 27 april 2014 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wist niet dat Lidl positiekleding had?
quote:Op zondag 27 april 2014 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
hemdjes! *kras* sorry, dat was mijn innerlijke taalnasi (die s is opzettelijk)![]()
Een sinterklaaskindje
ik vond die echt super fijn!quote:Op zondag 27 april 2014 21:18 schreef Crumpette het volgende:
[..]
en de broeken van esprit? Ik vind die normaal heel fijn qua jeans, heeft iemand ervaring met hun positiejeans?
Ik heb 2 zwangerschapsjeans, beide van esprit. Ze zitten echt super!quote:Op zondag 27 april 2014 21:18 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja, geen bakerpraatjes hoor! Er zijn theorieën over/onderzoeken naar gedaan, je hebt voorstanders en mensen die het overtrokken vinden allemaal. Het wordt wel langzaam aan duidelijk dat de voordelen van een vaginale bevalling voor een kind flink zijn onderschat en de nadelen van een keizersnede ook.quote:Op zondag 27 april 2014 14:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
Mooi verslag. En dat hij toch zijn eigen datum heeft gekozen
Volgens mij is het sowieso wel goed als er ook eerst nog wat weeën over heen zijn gegaan of is dat een bakerpraatje? (Mignonne?)
En die fotoDIie handjes
quote:Op maandag 28 april 2014 08:35 schreef krijgerrtje het volgende:
jammer dat ik niet in de mooiste achtbananen kan
Sorry, ik moest zo lachen om al je bananen dat ik er helemaal overheen las dat je het je familie gaat vertellen. Dat is zo leukquote:Op maandag 28 april 2014 08:35 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik ga vandaag naar de Efteling! Stiekem jammer dat ik niet in de mooiste achtbananen kan, maar toch spannend genoeg, want ik ga m'n familie vertellen dat ik zwanger ben!![]()
Ennnn 13 weken vandaag!
Volgens mij kaartte ik het een week geleden aan en werd het door flink wat ervaringsdeskundigen herkend. Gelukkig niet door iedereen. Ik zit ook in m'n coconnetje hoor, m'n gezin en (schoon)ouders lukt wel af en toe, maar verder echt geen behoefte aan sociaal doen (en ik had vooraf nog bedacht dat ik hier in m'n verlof flink ging meeschrijven, maar zelfs daar kan ik me moeilijk toe zetten; wil wel de laptop weer eens aanslingeren om een buikfoto te plaatsen, had vorige keer een goede uitwerking op m'n humeurquote:Op maandag 28 april 2014 09:06 schreef Fazzoletti het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat leuk Spees, een meisje!!
Krijgertje, het vertellen aan familie is zo leuk, geniet er van!~
Hier echt een waardeloze nacht gehad, had gisteren een feestje/etentje voor 40 jarig huwelijk van m'n schoonouders. Op zich heb ik het nog goed vol gehouden vond ik zelf maar door alle indrukken lag ik de halve nacht te malen en herbeleven
Morgenavond heb ik een etentje gepland staan maar ik twijfel of ik dat wel moet laten door gaan, ik heb steeds minder zin in socializen
Is dat normaal? Ik voel me zo'n aansteller
dooie mussenquote:Op maandag 28 april 2014 09:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat leuk, krijgerrtje, veel plezier!
Vandaag 12 weken hier.. Het voelt als echt een mijlpaal, maar om te weten of ik die echt gehaald heb moet ik naar mijn idee wachten tot de eerste controle bij de vk bij 15+1.
. Deze week heb ik vakantie, dus ik ga maar eens wat dingen uitzoeken, zoals kinderopvang. Brr. Ik heb me vorige week aangemeld voor kraamzorg en als welkomstcadeautje kreeg ik een boekje met bonnen voor BabyPlanet en een waardebon om daar gratis een luistertoeter te halen. Geldig tot en met 31 maart 2014.
.
Het is echt de laatste paar dagen opgekomen en ik herken mezelf er zo niet inquote:Op maandag 28 april 2014 09:26 schreef Kursor het volgende:
[..]
Volgens mij kaartte ik het een week geleden aan en werd het door flink wat ervaringsdeskundigen herkend. Gelukkig niet door iedereen. Ik zit ook in m'n coconnetje hoor, m'n gezin en (schoon)ouders lukt wel af en toe, maar verder echt geen behoefte aan sociaal doen (en ik had vooraf nog bedacht dat ik hier in m'n verlof flink ging meeschrijven, maar zelfs daar kan ik me moeilijk toe zetten; wil wel de laptop weer eens aanslingeren om een buikfoto te plaatsen, had vorige keer een goede uitwerking op m'n humeur).
Jeetje, ja nu ben ik de enige in dat rijtje die nog niets erachter heeft staan hahah. En ik moet nog 2 weken wachten beeheeequote:Op zondag 27 april 2014 21:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Die kleding vd lidl schijnt wel fijn te zijn,.maar ook altijd snel uitverkocht...
Ben trouwens benieuwd naar Hilmo's buikbewoner...
We neigen op dit moment erg naar gastouderopvang, vanwege de kleinschaligheid en flexibiliteit, al wil ik wel ook bij het kdv hier vlakbij kijken.quote:Op maandag 28 april 2014 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dooie mussen![]()
Weet je al wat je ongeveer wil qua opvang?
Wat heeft je voorkeur en waarom?quote:
daar maakte ik me eerst ook druk over, maar aan de andere kant: ik vind of ze lief zijn en goed voor een baby kunnen zorgen veel belangrijker. de meeste interactie is nog altijd met ons, en ik denk dat ze niet zo snel iets verkeerds leren...quote:Op maandag 28 april 2014 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We neigen op dit moment erg naar gastouderopvang, vanwege de kleinschaligheid en flexibiliteit, al wil ik wel ook bij het kdv hier vlakbij kijken.
Ik voel me alleen soms nu al een enorme snob, want ik zou het erg waarderen als mijn kind werd opgevangen door iemand die in ieder geval het verschil tussen als en dan weet, en zulke types lijken de leidsters daar me niet echt..
Nou daar schaam ik me een beetje voor, want het is eigenlijk natuurlijk totaal niet belangrijk. Maar ik hoop zo een meisje. Heel egoïstisch, omdat mijn band met mijn moeder zo geweldig is. Ik ben niet bekend met baby'tjes, maar een meisjesbaby'tje lijkt me natuurlijker. En daarnaast hebben we veel meer leukere namen voor een meisje.quote:
Je hoeft echt niet alles in huis te hebben voor de intake hoor. Ze zal er niet naar kijkenquote:Op maandag 28 april 2014 10:20 schreef Chanty het volgende:
Ik wil deze week zien dat ik de laatste spullen koop die op de uitzetlijst van de kraamzorg staan. Want dan heb ik alles in huis als ze volgende week intake komen doen.
Nu staat er dat je voor het babybedje 1 wollen en 1 katoenen deken moet hebben. We hebben een wiegje en een ledikantje dus dat moeten we dan voor beide. Maar worden die tegelijk gebruikt of hoe zit dat? Want als ik zo online rondsnuffel dan zien de dekentjes er wel erg dun uit. Nu is het straks zomer, maar voor de winter lijkt het me erg koudEn is het niet wat weinig als je ze beide tegelijk gebruikt? ivm onderspugen en zo?
quote:Op maandag 28 april 2014 10:41 schreef Chanty het volgende:
Denk dat ik idd alleen katoenen haal en wol bewaar voor als het weer koud wordt. Heb ook slaapzakjes en als ik dan twee katoenen dekens en een laken heb….
Naar die had ik ook al zitten kijkenquote:Op maandag 28 april 2014 10:49 schreef mignonne het volgende:
Ik had er twee van deze van Hema:
http://www.hema.nl/winkel(...)50-cm-%2833341907%29
en dan nog eentje die kwam van kruidvat maar was vergelijkbaar met deze:
http://www.hema.nl/winkel(...)deken-%2833314200%29
Daar had k er maar 1 van.
Idd om te wisselen in de was enz. Het hangt idd zoals Cantare zegt van veel dingen af, tocht, slaapzak, verwarming enz enz.
Ohja en de bovenste dekens lagen bij ons dubbelgevouwen in het bedje. Deed de kraam zo en eigk overgenomen. Het bed wordt kort opgemaakt en anders ligt er zo'n 10 meter deken onder je kind gefrot
Dat! Om het makkelijk te maken: ik heb 1 kind die midden in de winter nog in haar blote gat al zwetend bovenop de dekens ligt en eentje die aangekleed tegen mij aan onder het winterdekbed met deze temperaturen best nóg een dekentje zou willenquote:Op maandag 28 april 2014 10:47 schreef Cantare het volgende:
[..]hoeveel dekens je nodig hebt in de winter hangt van zoveel dingen af. Hoe koud het is op de kamer, of je een slaapzak gebruikt, of je kind een koukleum is of niet... tzt gewoon even kijken wat nodig is.
Dat is een illusie. Ik constateer soms nog steeds verbaasd tijdens het wakker worden dat ik zwanger benquote:Op maandag 28 april 2014 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ooooh, ik heb zo veel zin in de geslachtsbepaling!
Ik heb echt het idee dat alles dan ineens echter wordt, ook. Of is dat een illusie?
quote:Op maandag 28 april 2014 11:47 schreef Fee-nix het volgende:
SQ dat zal per persoon verschillen, maar ik vind het dan wel echter voelen inderdaad! Kan ook niet wachten. En heb ook een voorkeur... voor een meisje dit keer.
Dan zal het wel per persoon verschillenquote:Op maandag 28 april 2014 11:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is een illusie. Ik constateer soms nog steeds verbaasd tijdens het wakker worden dat ik zwanger benOok al voel ik elke dag schopjes en gewriemel in mijn buik, ben ik bezig met een babykamer en spullen kopen, praat ik de hele dag over allerlei zwangerschapsdingen en heb ik tig echo's gehad… Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat er echt een klein compleet jongetje in mijn buik zit (en over een week of 7 uit mijn buik komt)
O echt? Die discussie heb ik gemist.quote:Op maandag 28 april 2014 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Ja, ik weet niet... dan krijg je ineens niet meer "een baby" maar "een dochter/zoon"
![]()
En ik snap dat je graag een meisje wil hoor! Alle smaakjes verzamelenMaar een zoon is ook wel welkom toch?
Kan me herinneren dat daar laatst nogal een heetgebakerde discussie over was hier
Wat voor gevoel heb je zelf?quote:Op maandag 28 april 2014 11:54 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
O echt? Die discussie heb ik gemist.
Nee, een zoon gaat meteen in de groene hoor, hehehe.
Tuurlijk is die ook hartstikke welkom! Het lijkt me voor mijn andere twee zoontjes ook heel leuk als ze nog een broertje krijgen. Drie musketiers. Maar ik vind het voor mezelf zo'n raar idee als ik nooit zal meemaken hoe het is om een dochter te hebben. Plus dat ik nu weleens meisjeskleertjes wil kopen, een meisjesnaam verzinnen etc.
.
Uiteindelijk is het natuurlijk een luxewens en vrij onbelangrijk, daar ben ik me van bewust. Maar dat neemt niet weg dat ik het heel speciaal zou vinden om nu een dochtertje te krijgen...
Babyvision in Delft. Zit bij de mac aan de a13quote:Op maandag 28 april 2014 12:01 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben zo overtuigd van een jongetje, dat ik me haast nog geen meisje kan voorstellen
Iemand tips voor pretecho's in de buurt van Den Haag? Ik ben al in Leidschenveen bij B.abysworld geweest, en ze was heel kundig, maar ik vond die man bij de balie erg chagerijnig en het voelde een beetje als lopende band werk, en ik twijfel nu of ik er wel weer heen wil (heb wel een kortingsbon)...
Dus iemand nog andere tips?
Oh dat is superdichtbij mijn werk! zijn ze daar niet te zweverig enzo?quote:Op maandag 28 april 2014 12:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Babyvision in Delft. Zit bij de mac aan de a13
Hier hetzelfde!quote:Op maandag 28 april 2014 12:01 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben zo overtuigd van een jongetje, dat ik me haast nog geen meisje kan voorstellen
quote:Op maandag 28 april 2014 12:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh dat is superdichtbij mijn werk! zijn ze daar niet te zweverig enzo?
Ik durf nogsteeds niet te 'zeggen' wat het word.quote:
ik ben bij babyvision in oegstgeest geweest dat was in iedergeval een onwijs leuk mensquote:Op maandag 28 april 2014 12:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh dat is superdichtbij mijn werk! zijn ze daar niet te zweverig enzo?
Fijn!quote:Op maandag 28 april 2014 12:11 schreef Zolena het volgende:
Knipper!nu is het een beetje echter.
Ik geloof niet dat ik een voorkeur heb, en ik durf ook niks te voorgevoelen want dat lijkt me ineens zo anders als het dan toch de andere 50% is.![]()
En alles al binnen hebben als de intake voor de kraamhulp komtik had nog niet eens een kamertje ingericht
![]()
En (net op tijd) ook maar twee dekens gehaald, van de hema inderdaad, kamertje is nooit ijskoud dus ging/gaat prima. Zelfs nooit twee dekens tegelijk gebruikt.
voor ons is het wel zo. Het of hij/zij is nu echt een hij geworden. We dachtendat het een meisje zou worden maar we zijn echt verrast door een jongen. We waren even blij geweest met een meisje hoorquote:Op maandag 28 april 2014 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ooooh, ik heb zo veel zin in de geslachtsbepaling!
Ik heb echt het idee dat alles dan ineens echter wordt, ook. Of is dat een illusie?
Gefeliciteeeerdquote:Op maandag 28 april 2014 12:11 schreef Zolena het volgende:
Knipper!nu is het een beetje echter.
Ik geloof niet dat ik een voorkeur heb, en ik durf ook niks te voorgevoelen want dat lijkt me ineens zo anders als het dan toch de andere 50% is.![]()
En alles al binnen hebben als de intake voor de kraamhulp komtik had nog niet eens een kamertje ingericht
![]()
En (net op tijd) ook maar twee dekens gehaald, van de hema inderdaad, kamertje is nooit ijskoud dus ging/gaat prima. Zelfs nooit twee dekens tegelijk gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
Ik heb een afspraak gemaakt bij ze voor de geslachtsbepaling. Spannend!quote:Op maandag 28 april 2014 12:41 schreef JufMariska het volgende:
Gefeliciteerd Zolena! En een +1 voor Echotoon, lief mens, nam bij ons ook uitgebreid de tijd.
Ik vond 'r nep.quote:Op maandag 28 april 2014 12:12 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
ik ben bij babyvision in oegstgeest geweest dat was in iedergeval een onwijs leuk mens
hoef je nietquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 12:55 schreef BlueEyes het volgende:
Wat gaan jullie allemaal ineens hard richting de SEO!
Voor mijn gevoel klopt dat nog niet, zit dan echt zo van huh![]()
Maar dat ligt aan mijn gevoel geloof ik
Ja ik had ook het idee dat ze daar in haar eentje zit. Maar misschien maakt het een verschil dat je haar vaker ziet. Ze bleef bij mij maar zeggen dat het zo'n mooi beeld was voor een tweeling, zo kreeg ze ze zelden te zien. En wat waren ze al mooi dik. En na een tijdje dacht ik (of mijn hormonen): " jaja nu weet ik het wel, je zit mijn hele dvd te verkrachten met je geblaat over het mooie beeld."quote:Op maandag 28 april 2014 12:54 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
hoef je nietvoor te doen is je eigen eerlijke mening
![]()
ik zie haar vaker ze komt vaak bij ons in de winkel misschien dat daar een verschil in zit.
en ik ga er wel vanuit dat we het over dezelfde hebben want volgens mij doet ze het in haar eentje daar ?
Ja dat laatste jaquote:Op maandag 28 april 2014 13:00 schreef BlueEyes het volgende:
Je moest es weten hoevaak ik de laatste tijd terugscroll naar het lijstje om te kijken hoe/ wat/ waar.
Vergeet geloof ik voor het gemak ook dat ik niet eens van de nieuwste streepjesplassers ben maar dat inmiddels al aardig wat me opgevolgd zijn
Je bent al bijna op de helft!quote:Op maandag 28 april 2014 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat laatste jaAls ik Zoe, Zolena en Crumpette even mee reken dan zijn er al weer 14! na mij hier. En ik ben pas net zwanger
Jij ookquote:Op maandag 28 april 2014 13:07 schreef Skittles het volgende:
Gefeliciteerd Zolena
[..]
Je bent al bijna op de helft!
Die 30 op jouw teller maken geen indruk?quote:Op maandag 28 april 2014 13:08 schreef BlueEyes het volgende:
Zie je, Soesa gaat ook zo snel!
Lijkt af en toe of jullie me in gaan halen (as if)
Neequote:Op maandag 28 april 2014 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die 30 op jouw teller maken geen indruk?
Jij had toch juist in het begin het idee dat het een jongen was?quote:Op maandag 28 april 2014 13:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zolena een knipper![]()
Hier vanaf het begin het idee gehad dat we een meisje kregen, het eerste wat mijn man ook zei bij de geslachtsbepaling was: zie je wel...![]()
En het maakte het heel veel echter, ze is ons meisje, ze heeft voor ons ook al haar naam,( opletten dat ik haar niet zo noem als er anderen bij zijn)
En ook voorwerd het echter, hij krijgt een dochter!
Kleine wurm is superdruk vandaag, echt super gezelligZe reageert ook al echt op dingen, zoals op de hond, als hij zn kop op mn buik legt dan gaat ze op die plek zitten porren
ben zo benieuwd hoe dat tzt gaat.
Donderdag weer controle bij de vk, en mn ma gaat mee, die is nu al helemaal enthousiast erover dat ze mee mag! En volgende week pretecho en dan mag ze weer mee! #trotse oma
stiekem maak ik me daar meer zorgen om dan om de bevalling.quote:Op maandag 28 april 2014 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is echt een stukje van het ouderschap waar ik zo enorm tegenop zie. De bemoeienis van anderen![]()
En het zal best goedkomen en ik moet echt leren dingen van me af te laten glijden en vriendelijk lachen, maar dat is niet bepaald mijn kracht
Ja, maar dat is wel logisch denk ik, die bevalling duurt op z'n allerergst 2 dagen, dat opvoeden de rest van je levenquote:Op maandag 28 april 2014 13:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
stiekem maak ik me daar meer zorgen om dan om de bevalling.
Dat zou echt zoooo fantastisch zijnquote:
De eerste 2 weken wel ja... En daarna bleef ik maar zeggen zij/haar.quote:Op maandag 28 april 2014 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij had toch juist in het begin het idee dat het een jongen was?
Chanty, wat leuk en wat spannend!! *O
2 dagen?! Ik ga uit van vijf uurtjes en flopsquote:Op maandag 28 april 2014 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel logisch denk ik, die bevalling duurt op z'n allerergst 2 dagen, dat opvoeden de rest van je leven![]()
Misschien juist daarom dat ze zien dat je echt gemotiveerd bent om ondanks zoiets je toch zeker en capabel genoeg voelt voor de baan te gaan.quote:Op maandag 28 april 2014 13:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat zou echt zoooo fantastisch zijnMaar ik kan er met mijn verstand niet bij dat het zou lukken om hoogzwanger die baan te bemachtigen. Maar het zou me zooooveel rust geven!
Oh, spannend! Ik ga voor je duimen!quote:Op maandag 28 april 2014 13:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat zou echt zoooo fantastisch zijnMaar ik kan er met mijn verstand niet bij dat het zou lukken om hoogzwanger die baan te bemachtigen. Maar het zou me zooooveel rust geven!
Ze kunnen er iig van uit gaan dat ik de komende tijd niet zwanger raak neequote:Op maandag 28 april 2014 13:25 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Misschien juist daarom dat ze zien dat je echt gemotiveerd bent om ondanks zoiets je toch zeker en capabel genoeg voelt voor de baan te gaan.
Plus ze weten meteen waar ze aan toe zijn de komende periode.
Soort van omgekeerde discriminatie?
(snap je mn zwangerschapslogica vandaag?)
En verder ben je natuurlijk de bestequote:Op maandag 28 april 2014 13:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ze kunnen er iig van uit gaan dat ik de komende tijd niet zwanger raak nee
Dat was toch inmiddels wel algemeen bekend?quote:Op maandag 28 april 2014 13:28 schreef Loj het volgende:
SQ, ga jij nog een geslachtsbepaling doen?
Het kan!
Oh ik heb niet zo goed meegelezen afgelopen twee weken!quote:Op maandag 28 april 2014 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was toch inmiddels wel algemeen bekend?
Donderdag weten jullie het
je zou de eerste niet zijn hoorquote:Op maandag 28 april 2014 13:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ze kunnen er iig van uit gaan dat ik de komende tijd niet zwanger raak nee
Ik hoop dat ik het bij een volgende bevalling ook zo ervaar...was van de week toch weer flink van streek over de vorige keer. (sorry, maar vind het zo'n dooddoener dat er na de bevalling een punt staat achter die ervaring). Met opvoeden weet ik het soms ook niet, maar dat kan ik wel rationaliseren.quote:Op maandag 28 april 2014 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel logisch denk ik, die bevalling duurt op z'n allerergst 2 dagen, dat opvoeden de rest van je leven![]()
Wij hebben 2 jack russels, en t zijn 2 verwende "kindjes" echt mijn hondjes, graag en veel op schoot of iig tegen mij aan,dus ben ook wel benieuwd.quote:Op maandag 28 april 2014 13:29 schreef Hilmo het volgende:
Spannend Chanty!!
En Gewoonmezelf: wat leuk van met de hond!!Ik lees hier veel over meiden met katten, maar honden niet zoveel. Wij hebben ook een hond(je), die is nogal als ons kind behandeld door ons, dus ik vrees dat we straks met jaloezie te maken gaan krijgen, die gaat al blaffen als er visite is en ze geen aandacht krijgt
(al wendt ze wel na een tijdje en dan houdt het wel op) Maar ook hoe ze gaat reageren op mij, ze wil al wel graag bij mij op schoot, iets meer dan voorheen.
Zo ik zit me hier ineens boterhammen met salami weg te werken, niet normaal.Ik lust normaal helemaal niet graag brood, nu ook niet, maar met salami is gewoonweg heerlijk.
quote:Op maandag 28 april 2014 13:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Chanty wat fijn! Gefeliciteerd en succes
Ik had wel de vorige keer echt het gevoel dat het een jongen was en deze keer een meisje. Maar ja, twee keer 50% kans, dus om nou te zeggen dat ik een orakel ben. Mijn gevoel zei nu vooral een meisje omdat ik me heel anders voelde dan bij S, ziek enzo. Maar dat hoeft helemaal niks te zeggen natuurlijk want iedere zwangerschap op zich is anders, onafhankelijk van geslacht.
En SQ, ik denk wel dat het een stukje echter wordt als je straks weet of het een jongen of meisje is. Maar voel je ook vooral niet ontaard als het nog steeds allemaal een beetje vervanjebed is
. Ik vond het de vorige keer tot het einde toe allemaal best abstract, zelfs tijdens de bevalling had ik helemaal niet de hele tijd het idee 'ik ga je eindelijk ontmoeten'! En dat is allemaal goed gekomen
.
Iemand die tijdens de bevalling zegt 'wat is nou 20 uur op een mensenleven?' had ik een rechtse hoek gegeven, maar achteraf klopt het wel op zich.
quote:Op maandag 28 april 2014 13:43 schreef Kursor het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het bij een volgende bevalling ook zo ervaar...was van de week toch weer flink van streek over de vorige keer. (sorry, maar vind het zo'n dooddoener dat er na de bevalling een punt staat achter die ervaring). Met opvoeden weet ik het soms ook niet, maar dat kan ik wel rationaliseren.
Zolena, een knipper!
En wow Chanty, mooi een tweede gesprek.
Ik heb ook wel vaak het idee dat er veel mensen zijn die helemaal niet verder kijken dan de bevalling. Maar misschien is dat te snel gedacht.quote:Op maandag 28 april 2014 13:50 schreef BlueEyes het volgende:
Ik was vorige week bij de Mensendieck-zwangerschapsdame en we hadden het over de bevalling, ze vroeg me of ik er me er druk over maak en hoe ik er tegenaan kijk.
Daar maak ik me serieus het minste zorgen over.
Mijn enige zorgen zijn de eerste periode die me zo zwaar lijkt met bv en het leren kennen van het kleintje en of ik dat allemaal wel aankan (plus hoe dat gaat bij mijn vriend die echt 0 ervaring met kinderen heeft, ik nog wel door mijn beroep).
Krijg daar ook de meeste verbaasde gezichten over als mensen me vragen of ik 'opzie' tegen de bevalling en ik juist daarover begin.
quote:Op maandag 28 april 2014 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Zonder te oordelen: waarom blijf je jezelf zo "straffen" met die negatieve gevoelens? Ik heb nog nooit een bevalling meegemaakt en weet dus ook niet hoe het kan zijn, maar ik vind het zo sneu voor je dat je je daar na al die jaren nog zo hevig rot over voelt!
Het is nu eenmaal gebeurd, en ik zou het zo fijn voor je vinden als die emoties niet meer zo heftig waren allemaal. Heeft het misschien te maken met de aankomende bevalling?
dat ligt maar weer net aan wat je VK zegt en welke lijst je paktquote:Op maandag 28 april 2014 13:47 schreef Fee-nix het volgende:
Hilmo, ben je je er van bewust dat salami op de 'verboden' lijst staat? Tenzij verhit...
Niet huilen!quote:
Dat lijkt mij een vreemde logicaquote:Op maandag 28 april 2014 13:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat ligt maar weer net aan wat je VK zegt en welke lijst je pakt
die van mij zei dat ik t gerust mocht eten want als er iets verkeerds in zat was t alleng gaan rotten of schimmelen...
Das een redenatie van niks natuurlijk, rauwmelkse producten schimmelen ook niet (verder) en filet american ook niet, en toch staat het op de verboden of beter niet lijst...quote:Op maandag 28 april 2014 13:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat ligt maar weer net aan wat je VK zegt en welke lijst je pakt
die van mij zei dat ik t gerust mocht eten want als er iets verkeerds in zat was t alleng gaan rotten of schimmelen...
Weet ik SQquote:Op maandag 28 april 2014 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet huilen!Ik bedoel het echt goed! Ik hoop heel erg voor je dat deze ervaring zo veel beter gaat zijn!
ja, weet ik niet, maar normaal gesproken laat je iets ook niet meer dan een half jaar liggen/drogen, geen idee wat er met vlees met listeria gebeurt als je t een half jaar te drogen hangt.quote:Op maandag 28 april 2014 13:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een vreemde logicaAlthans, toxoplasmose en listeria proef en zie je in het algemeen toch ook niet?
Huh? Niemand zegt toch ook dat je je ontaard moet voelenquote:Op maandag 28 april 2014 14:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb niet zo'n zin om me nu ontaard te voelenik eet geen rauwmelkse kaas, ik was groente goed, ik drink niet en rook niet... eet geen voorverpakte vis... hou me verder aan alles, en ik dacht oprecht dat dit een omstreden advies was
ja sorry, maar dit is het enige waarvoor ik niet panisch doe, omdat ik anders echt niks meer heb op brood wat ik lekker vind. mijn eetlust is beneden alle peil, en ik eet geen kaas of zoet op brood, dus t is nu al vaak toast met niks met af en toe een stukje worst of een plakje parmaham ofzo...quote:Op maandag 28 april 2014 14:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Das een redenatie van niks natuurlijk, rauwmelkse producten schimmelen ook niet (verder) en filet american ook niet, en toch staat het op de verboden of beter niet lijst...
Salami staat op de site vh voedingscentrum onder niet, tenzij goed verhit zoals op een pizza..
Dus waarom dan n risico nemen? T is maar 9 maanden.
nee, die opmerking klopt vast niet helemaal, maar o.a. door de reactie hierboven voelde ik me wel persoonlijk aangesproken.quote:Op maandag 28 april 2014 14:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Huh? Niemand zegt toch ook dat je je ontaard moet voelenHet ging om de opmerking van die verloskundige, niet over jouw eetgedrag voor zover ik lees.
ik eet biefstuk van de gourmet altijd doorbakkenquote:Op maandag 28 april 2014 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Gourmetten met mijn familie is trouwens wel serieus kut als je zwanger bentik moest de stukjes wit vlees echt tussen de bergen biefstuk en lever uit pulken
![]()
(en ik heb 1 stukje biefstuk doorbakken geprobeerd, maar dat was nasty.)
No offence, maar ik denk dat je dingen hier op fok soms gewoon wat minder op jezelf moet betrekkenquote:Op maandag 28 april 2014 14:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja sorry, maar dit is het enige waarvoor ik niet panisch doe, omdat ik anders echt niks meer heb op brood wat ik lekker vind. mijn eetlust is beneden alle peil, en ik eet geen kaas of zoet op brood, dus t is nu al vaak toast met niks met af en toe een stukje worst of een plakje parmaham ofzo...
[..]
nee, die opmerking klopt vast niet helemaal, maar o.a. door de reactie hierboven voelde ik me wel persoonlijk aangesproken.
Probeer ik ook hoor, maar als iemand het rechtstreeks tegen je heeft vind ik dat toch wat lastig!quote:Op maandag 28 april 2014 14:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
No offence, maar ik denk dat je dingen hier op fok soms gewoon wat minder op jezelf moet betrekken
T was geen persoonlijke aanval ofzo... Ik vind het advies van de vk gewoon vreemd.. Salami en cervelaat staan op vele lijsten, dus dan vind ik het opmerkelijk dat zij als deskundige het zomaar opzij schuift...quote:Op maandag 28 april 2014 14:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja sorry, maar dit is het enige waarvoor ik niet panisch doe, omdat ik anders echt niks meer heb op brood wat ik lekker vind. mijn eetlust is beneden alle peil, en ik eet geen kaas of zoet op brood, dus t is nu al vaak toast met niks met af en toe een stukje worst of een plakje parmaham ofzo...
[..]
nee, die opmerking klopt vast niet helemaal, maar o.a. door de reactie hierboven voelde ik me wel persoonlijk aangesproken.
Als je het 2 dagen invriest mag het ook, bij mij ligt nu standaard 1 pak ingevroren, want er is (bijna) niks lekkerder dan een snee versgebakken brood met smeerkaas en salamiquote:Op maandag 28 april 2014 14:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Das een redenatie van niks natuurlijk, rauwmelkse producten schimmelen ook niet (verder) en filet american ook niet, en toch staat het op de verboden of beter niet lijst...
Salami staat op de site vh voedingscentrum onder niet, tenzij goed verhit zoals op een pizza..
Dus waarom dan n risico nemen? T is maar 9 maanden.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
T was geen persoonlijke aanval ofzo... Ik vind het advies van de vk gewoon vreemd.. Salami en cervelaat staan op vele lijsten, dus dan vind ik het opmerkelijk dat zij als deskundige het zomaar opzij schuift...
Ik ben onwijze salami fan, en chorizo en cervelaat enz maar nu eet ik het allemaal niet, en dan krijg je een vrij eentonig beleg, gelukkig bestaat er kaas
Inderdaad!quote:Op maandag 28 april 2014 13:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Loj wat fijn dat je zo prettig wordt behandeld daar! Zal veel rust grven nietwaar?
Mag kant en klare sla ook al niet?quote:Op maandag 28 april 2014 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
en salami: ik eet het gewoon niet. Ik eet niks wat op de riskant-lijst van het voedingscentrum staat. Al eet ik nog wel kant-en-klare slaai soms, dus ook dat is niet helemaal waar. (want is dat wel goed gewassen, etc) maar je moet ergens je grens trekken
Oh echt? Dat is mooi nieuws!quote:Op maandag 28 april 2014 14:12 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Als je het 2 dagen invriest mag het ook, bij mij ligt nu standaard 1 pak ingevroren, want er is (bijna) niks lekkerder dan een snee versgebakken brood met smeerkaas en salami
Nee, wij doen altijd gourmetten voor grote mensenquote:Op maandag 28 april 2014 14:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik eet biefstuk van de gourmet altijd doorbakkenvroegah lustte ik t sowieso niet rood
![]()
met veel peper erop wel lekker vind ik...
hadden jullie geen worstjes enzo? en pannenkoekenbeslag? (oh ik krijg zin in gourmetten hiervan...)
Kant en klare sla is niet strikt verboden, maar als groente gesneden wordt, wordt het in relatief snel tempo gevoeliger voor listeria op de snijvlakken. Als je het zelf vers koopt, wast en snijdt en snel gebruikt, weet je zeker dat het nog niet lang heeft gelegen.quote:Op maandag 28 april 2014 14:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mag kant en klare sla ook al niet?
Persoonlijk vind ik het voedingscentrum best wel overdreven hoewel ik hun adviezen wel opvolg. Net zoals salami inderdaad... Bij hun mag het niet en bij een hoop andere sites staat het niet op het verbodenlijstje. Ik vind het ook wel een hoop bangmakerij...
Oh. Dat wist ik niet. En voorgesneden wokgroenten? En macaronigroenten?quote:Op maandag 28 april 2014 14:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Kant en klare sla is niet strikt verboden, maar als groente gesneden wordt, wordt het in relatief snel tempo gevoeliger voor listeria op de snijpunten. Als je het zelf vers koopt, wast en snijdt en snel gebruikt, weet je zeker dat het nog niet lang heeft gelegen.
Het staat er echt, dus smakelijk alvastquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, wij doen altijd gourmetten voor grote mensen
Die verhit je, no problemquote:Op maandag 28 april 2014 14:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh. Dat wist ik niet. En voorgesneden wokgroenten? En macaronigroenten?
Ik vind dat het wel mag hoor, maar zo'n salade compleet kun je natuurlijk niet nog ff extra wassen...quote:Op maandag 28 april 2014 14:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mag kant en klare sla ook al niet?
Persoonlijk vind ik het voedingscentrum best wel overdreven hoewel ik hun adviezen wel opvolg. Net zoals salami inderdaad... Bij hun mag het niet en bij een hoop andere sites staat het niet op het verbodenlijstje. Ik vind het ook wel een hoop bangmakerij...
Hehe, oneens. Je maakt mij ook echt niet blij met een pannenkoekenrestaurant of discodip op een ijsje, sorryquote:
discodip is fies, maanzaad op je ijsje zo voelt dat. chocodip of nootjes daarentegenquote:Op maandag 28 april 2014 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehe, oneens. Je maakt mij ook echt niet blij met een pannenkoekenrestaurant of discodip op een ijsje, sorry
maar dan eerst nootjes eronderquote:Op maandag 28 april 2014 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Of softijs met vloeibare choco die zo droog is![]()
Precies!quote:Op maandag 28 april 2014 14:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar....
SOFTIJS! KILL IT WITH FIRE!!!
[ afbeelding ]
Ik weet niet. Ik heb op salmonella gezocht maar ik heb er nog nooit eentje in het echt gezien dus weet niet of ie kloptquote:Op maandag 28 april 2014 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Precies!
(is dat de goede bacterie trouwens?)
Ja maar bij m schone cafetaria kan t wel toch?quote:Op maandag 28 april 2014 14:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar....
SOFTIJS! KILL IT WITH FIRE!!!
[ afbeelding ]
is dat niet listeria dan?quote:Op maandag 28 april 2014 14:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb op salmonella gezocht maar ik heb er nog nooit eentje in het echt gezien dus weet niet of ie klopt
+1, ik eet gewoon een McFlurry als ik net een groot McBacon menu met nog een extra kip 9 in mijn varkenskop heb gepropt!quote:Op maandag 28 april 2014 14:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Bij IKEA of McDonalds ofzo zou ik het wel aandurven hoor.
Het gaat hier ook altijd over eten he
Oh jaquote:Op maandag 28 april 2014 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat niet listeria dan?
[ afbeelding ]
mmmmwormpjes
Volgens mij kan het er allebei in zittenquote:Op maandag 28 april 2014 14:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh jaik zie nu softijs bij listeriose staan op de site van het RIVM. SO MUCH CONFUSION
Milkshakes bij mc zijn altijd mierzoetquote:Op maandag 28 april 2014 14:33 schreef Skittles het volgende:
Ik vond de milkshake gistermiddag bij de McDonalds teleurstellend
die moet je soberso niet willen eten man, vieslel.quote:Op maandag 28 april 2014 14:34 schreef Spees_Eend het volgende:
WTFBij RIVM staat zelfs kant en klare pannenkoeken als risicoproduct!
Gelukkig kan je nog wel droog brood eten.quote:Op maandag 28 april 2014 14:34 schreef Spees_Eend het volgende:
WTFBij RIVM staat zelfs kant en klare pannenkoeken als risicoproduct!
Nou, ik had die dus laatst uit luiheid gekocht. Die dingen brokkelen dus! Brokkelende pannenkoeken, ik zeg het je!quote:Op maandag 28 april 2014 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die moet je soberso niet willen eten man, vieslel.
Dat vind ik ze daar altijd... Bij mijn ouders in de buurt heeft de cafetaria echt superlekkere milkshakes...quote:Op maandag 28 april 2014 14:33 schreef Skittles het volgende:
Ik vond de milkshake gistermiddag bij de McDonalds teleurstellend
Ik hou wel van zoet. Maar de chocola smaakte totaal niet naar chocola en banaan als nasmaak. Banaanmilkshakequote:Op maandag 28 april 2014 14:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Milkshakes bij mc zijn altijd mierzoet
Hier ook bij de cafetaria een straat verderop, maar dat durfde ik weer niet aan.quote:Op maandag 28 april 2014 14:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat vind ik ze daar altijd... Bij mijn ouders in de buurt heeft de cafetaria echt superlekkere milkshakes...
point madequote:Op maandag 28 april 2014 14:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou, ik had die dus laatst uit luiheid gekocht. Die dingen brokkelen dus! Brokkelende pannenkoeken, ik zeg het je!
Vissticks en kibbeling mag gewoon hoor. Alles wat verwarmd is mag uberhaupt toch wel?quote:Op maandag 28 april 2014 14:38 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hier ook bij de cafetaria een straat verderop, maar dat durfde ik weer niet aan.
Ik sta trouwens wel altijd te twijfelen in de supermarkt of ik iets wel of niet mag hebben. Zoals vissticks of kibbeling..
Oeh, zouden ze die mengen? Banaanchocoladequote:Op maandag 28 april 2014 14:35 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik hou wel van zoet. Maar de chocola smaakte totaal niet naar chocola en banaan als nasmaak. Banaanmilkshake
quote:Op maandag 28 april 2014 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh, zouden ze die mengen? Banaanchocolade
HAGELSLAG! OMG....quote:Op maandag 28 april 2014 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat niet listeria dan?
[ afbeelding ]
mmmmwormpjes
quote:Op maandag 28 april 2014 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+1, ik eet gewoon een McFlurry als ik net een groot McBacon menu met nog een extra kip 9 in mijn varkenskop heb gepropt!
Mag ook wel, maar toch die twijfel als ik geen google bij de hand heb (slechte internetverbinding in het centrum)quote:Op maandag 28 april 2014 14:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vissticks en kibbeling mag gewoon hoor. Alles wat verwarmd is mag uberhaupt toch wel?
quote:Op maandag 28 april 2014 14:43 schreef Skittles het volgende:
Ik denk Chicken Nuggets en 9 en 21 staat voor aantal?
ik moest hardop lachenquote:Op maandag 28 april 2014 14:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Huuuh, dit is geen blije doos. Dit is een kraampakket van CZ?
met patatfiet extra extra lars! en met zonder saus.quote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met bbq saus uiteraard! *zet zich schrap voor patatfrietdiscussie*
Hahahahaha! Dat was een tegenvaller zeker, al die verbanden in plaats van fiepjesquote:Op maandag 28 april 2014 14:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Das voor je boze doosquote:Op maandag 28 april 2014 14:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Neeeeee, met die fritessaus! Bbq saus is niet te vretenquote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met bbq saus uiteraard! *zet zich schrap voor patatfrietdiscussie*
Ja! Vond het al zo apart dat die blije doos zo snel bezorgd werdquote:Op maandag 28 april 2014 14:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hahahahaha! Dat was een tegenvaller zeker, al die verbanden in plaats van fiepjes
hmmmm een navelklem en steriele wattenquote:Op maandag 28 april 2014 14:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |