leuk space! Had je het voor jezelf ook goed geraden?quote:Op zondag 27 april 2014 17:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Lieve Coco van harte met jullie prachtige zoonwat is hij knap zeg! En een Saarkopie
Poppejans ook al zo'n mooie foto's!
Oh enne... mag er MEISJE achter mijn naam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
Nee geen cake! We hadden een reuzeballon gevuld met snippers roze crêpepapier en deze na aftellen kapot gepriktquote:Op zondag 27 april 2014 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
heb je nou een reveal cake gedaan? Pics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had wel het gevoel dat dit een meisje was idd!quote:Op zondag 27 april 2014 17:21 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
leuk space! Had je het voor jezelf ook goed geraden?
En de nub was dus ook goed! En de chinese kalender voor de tweede keer fout![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 17:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee geen cake! We hadden een reuzeballon gevuld met snippers roze crêpepapier en deze na aftellen kapot gepriktWat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik had wel het gevoel dat dit een meisje was idd!
En de nub was dus ook goed! En de chinese kalender voor de tweede keer fout![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 17:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee geen cake! We hadden een reuzeballon gevuld met snippers roze crêpepapier en deze na aftellen kapot gepriktLeuk Spees een meisje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik had wel het gevoel dat dit een meisje was idd!
En de nub was dus ook goed! En de chinese kalender voor de tweede keer fout
quote:Op zondag 27 april 2014 17:21 schreef rebel-angel het volgende:
Ik ben benieuwd wat dyre aan het bakken is
quote:Op zondag 27 april 2014 20:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijlpalen van de dag: eerste echte harde buik x2
En een drupje vocht uit mn tepel na t douchen![]()
Mn lijf schijnt dit dus echt te snappen...
Lief dat je het vraagt: pijn is aanwezig en nu gaat mn knie ook ineens pijm doen, maar ik kan er gelukkig nu weer beter mee overwegquote:Op zondag 27 april 2014 20:47 schreef Crumpette het volgende:
[..]raar he. Hoe ist met de pijn vandaag?
Ik heb dat nog helemaal niet gehad.. Zie wel dat tepels steeds donkerder worden.quote:Op zondag 27 april 2014 20:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijlpalen van de dag: eerste echte harde buik x2
En een drupje vocht uit mn tepel na t douchen![]()
Mn lijf schijnt dit dus echt te snappen...
ik heb donderdag weer een echo en sta dan vermoedelijk op 7 weken... dus ik heb nog geen UD! vermoed de week voor kerstmis. Mag vrijdag een intake doen bij de vk, maar die dame aan de telefoon ging er van uit dat ik verder was, ik heb het haar wel uitgelegd van de lange cyclus, maar ze heeft me toch ingepland voor een termijnecho op 12 meiquote:Op zondag 27 april 2014 21:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt: pijn is aanwezig en nu gaat mn knie ook ineens pijm doen, maar ik kan er gelukkig nu weer beter mee overwegons meisje is lekker druk vandaag en dat maakt alles goed!
Wanneer heb jij de echo? Zie je niet in de lijst staan...
Oeh hebben ze ook joggingbroeken? Snel even shoppen!quote:Op zondag 27 april 2014 21:10 schreef marel88 het volgende:
Spees, wat leuk, ook een koningskoppel voor jou!
En had ik al gezegd dat m'n nieuwe zwangerschaps-joggingbroek van H&M goddelijk zit? Ik wil 'm niet meer uit! Echt, hoe heb ik m'n vorige zwangerschap overleefd zonder?
Nou ik had t na t douchen met afdrogen, uit 1 tepel, zelf knijpen (quote:Op zondag 27 april 2014 21:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb dat nog helemaal niet gehad.. Zie wel dat tepels steeds donkerder worden.
Absoluut! je weet zelf wanneer je ovulatie was of niet? Ben benieuwd.quote:Op zondag 27 april 2014 21:10 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik heb donderdag weer een echo en sta dan vermoedelijk op 7 weken... dus ik heb nog geen UD! vermoed de week voor kerstmis. Mag vrijdag een intake doen bij de vk, maar die dame aan de telefoon ging er van uit dat ik verder was, ik heb het haar wel uitgelegd van de lange cyclus, maar ze heeft me toch ingepland voor een termijnecho op 12 meivolgens mij is dat een beetje vroeg, maar we gaan het zien!
voor pijn. Soms helpt het spuien ook al even!
nee geen idee eigenlijk. de ovulatie zelf was al een hele verassingquote:Op zondag 27 april 2014 21:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Absoluut! je weet zelf wanneer je ovulatie was of niet? Ben benieuwd.
ik heb nu een zwarte van prenatal huismerk aan, echt, koop het niet. Na een dag dragen is het complete model er uit en lubbert het maar wat om je lijf. Ik blijf toch maar bij miss etamquote:Op zondag 27 april 2014 21:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vind trouwens wel dat bij de H&M positiespijkerbroeken de taille wel erg laag valt...
Een surpise ei!quote:Op zondag 27 april 2014 21:16 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nee geen idee eigenlijk. de ovulatie zelf was al een hele verassing...TADAAHH
en de broeken van esprit? Ik vind die normaal heel fijn qua jeans, heeft iemand ervaring met hun positiejeans?quote:Op zondag 27 april 2014 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nu een zwarte van prenatal huismerk aan, echt, koop het niet. Na een dag dragen is het complete model er uit en lubbert het maar wat om je lijf. Ik blijf toch maar bij miss etam
daar ben ik te dik voorquote:Op zondag 27 april 2014 21:18 schreef Crumpette het volgende:
[..]
en de broeken van esprit? Ik vind die normaal heel fijn qua jeans, heeft iemand ervaring met hun positiejeans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |