SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe Van Rhijn elke week weer in de basis kan staan is me ook een enorm raadsel zeg, Ligeon deed het in één wedstrijd al veel beter![]()
![]()
Van Rhijn speelde toch een aardige periode goed maar die Ligeon kan er echt niks van die is verdedigend nog slechterquote:Op zondag 27 april 2014 15:55 schreef Heeinz het volgende:
Hoe Van Rhijn elke week weer in de basis kan staan is me ook een enorm raadsel zeg, Ligeon deed het in één wedstrijd al veel beter![]()
Als je denkt dat Ligeon beter is dan Van Rhijn heb je echt een plaat voor je kop.quote:Op zondag 27 april 2014 15:55 schreef Heeinz het volgende:
Lijkt me een goed plan. Kan het niveau (nog) niet aan. Misschien kan ie a la Vertonghen een vent worden bij een degradatiekandidaat.quote:Op zondag 27 april 2014 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denswil moet maar eens een jaartje bij RKC ofzo gaan spelen dan wordt het misschien nog watAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Poulsen op rechtsback is beter dan Van Rhijnquote:Op zondag 27 april 2014 15:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je denkt dat Ligeon beter is dan Van Rhijn heb je echt een plaat voor je kop.![]()
Gooi volgend seizoen lekker Tete erin.quote:Op zondag 27 april 2014 15:55 schreef Heeinz het volgende:
Hoe Van Rhijn elke week weer in de basis kan staan is me ook een enorm raadsel zeg, Ligeon deed het in één wedstrijd al veel beterOh.![]()
TT![]()
Wat zegt dit Ajax wel niet over de Eredivisie? Als zo'n elftal al kampioen kan worden.
Terwijl dat elftal voor 10 jr geleden voor degradatie zou spelen zo dramatisch.
Passieloos flutvoetbal.![]()
Zijn timing is zo belabberd dat is echt amateur niveauquote:Op zondag 27 april 2014 15:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Kan het niveau (nog) niet aan. Misschien kan ie a la Vertonghen een vent worden bij een degradatiekandidaat.![]()
Oke ga maar weer wegquote:Op zondag 27 april 2014 15:57 schreef bianconeri het volgende:
TT![]()
Wat zegt dit Ajax wel niet over de Eredivisie? Als zo'n elftal al kampioen kan worden.
Als ze nou 1-1 spelen en de titel pakken, zouden ze dan ook echt denken 'goh, lekker potje gevoetbald, die titel hebben we toch maar mooi binnengeharkt'. Of zouden ze zich toch wel een beetje beseffen dat dit de zoveelste zaadpartij is en het een godswonder is dat je toch nog met die schaal staat.![]()
Godverdomme wat een ongelooflijke zaadwedstrijd is dit toch weer, echt niet te geloven
Hoe kunnen wij in vredesnaam kampioen worden![]()
![]()
Leer sarcasme herkennenquote:Op zondag 27 april 2014 15:57 schreef bianconeri het volgende:
TT![]()
We zijn net Schotland .Zegt niet zoveel meer z,on kampioenschapquote:Op zondag 27 april 2014 15:58 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme wat een ongelooflijke zaadwedstrijd is dit toch weer, echt niet te geloven
Hoe kunnen wij in vredesnaam kampioen wordenRED ONS HENNIEGOD![]()
Drm zeg ik toch TTquote:![]()
Ik snap de sarcasme, moge duidelijk zijn.... Dus voor je dom reageert, goed nadenken![]()
![]()
Als er iemand kritisch is in dit topic dan ben ik het wel, maar dat eindeloze gezever van jou hoef ik hier niet te lezen. Daar maak je maar je eigen topic voor openquote:Op zondag 27 april 2014 15:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kan je het niet hebben dat Ajax tegenwoordig geen normale elftal kan opstellen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: