Ik teken nu voor een gelijkspel andersquote:Op zondag 27 april 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word toch al tijden zo schijtziek van die tikkies terug en tikkies breed.
De enige die lijkt te beseffen dat t ergens om gaat. Haal je straks de schaal binnen met een 1-1 met zaadvoetbal bij een ploeg die zich 2 rondes voor t einde nog veilig moet spelen. Manmanmanquote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef Heeinz het volgende:
Poulsen knalt er tenminste nog een keer flink in. Gewoon verlengen die man.
Ja dit is prima toch je hebt aan 1 punt genoeg waarom dan risico lopenquote:Op zondag 27 april 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
En niet te vergeten, Peter Beense!quote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wil je fenomenen als Lil Kleine en Dre Hazes niet live zien schitteren ?
Onze Thuli Wonderboy zie ik nu al 2 minuten stil staan op het veld, zo kan de bal nergens heen natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een van de redenen dat Ajax toch nog kampioen wordt na zo'n slecht jaar. Poulsen is de enige die het vuur nog een beetje kan terug brengen in een wedstrijd. De rest speelt als dode vogeltjes als het even niet loopt.quote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef Heeinz het volgende:
Poulsen knalt er tenminste nog een keer flink in. Gewoon verlengen die man.
Sorry maar dat zit niet in me. Voor een punt gaan bij fucking Heraclesquote:Op zondag 27 april 2014 16:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik teken nu voor een gelijkspel anders
Omdat je fans goed voetbal willen zien en goals.quote:Op zondag 27 april 2014 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dit is prima toch je hebt aan 1 punt genoeg waarom dan risico lopen
Dat zie ik al jaren niet meerquote:Op zondag 27 april 2014 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je fans goed voetbal willen zien en goals.
Het is allemaal helemaal niks. Middenveld is ook gewoon kut.quote:Op zondag 27 april 2014 16:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Onze Thuli Wonderboy zie ik nu al 2 minuten stil staan op het veld, zo kan de bal nergens heen natuurlijk.
Past perfect in het beeld van dit seizoen. Eigenlijk moet Heracles de bal in de 90ste minuut nog ff in eigen goal douwen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De enige die lijkt te beseffen dat t ergens om gaat. Haal je straks de schaal binnen met een 1-1 met zaadvoetbal bij een ploeg die zich 2 rondes voor t einde nog veilig moet spelen. Manmanman
Waren we hem maar kwijtquote:Op zondag 27 april 2014 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goed om te zien dat Siggy er nog in staat was hem al even kwijt
Klaassen schijnt ook nog ergens op het veld te staanquote:Op zondag 27 april 2014 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goed om te zien dat Siggy er nog in staat was hem al even kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |