Ik was ook niet van plan het te vertellen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal niet, en hoef het ook niet te weten![]()
Ik vind je nog steeds lief hoor
Als je zonder relatie jaren droog kan staan, dan kun je het in een relatie ook wel bij één meisje houden.quote:
ja, als ik de verhalen moet geloven ben je een dominante kinky chick met een fascinatie voor touw.quote:
Ik snap vreemdgaan gewoon niet, en dat zal ik ook nooit doen denk ik. Het is makkelijk om wat achter de hand te hebben maar zet gewoon een punt achter je relatie als je met iemand anders wil neuken zou ik dan zeggen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was maar half serieus. Ik ben zelf vreemdgegaan, maar volgens mij valt mijn triestheid verder wel mee.
Zoals ik net eerder zei, ik kan me in sommige gevallen wel inleven hoe dat gaat. Ik kan het weten tenslotte. Mijn gedachte was ook nooit om iemand even flink pijn te doen, om het zo maar te zeggen.
Bammes!!quote:Op zondag 27 april 2014 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je zonder relatie jaren droog kan staan, dan kun je het in een relatie ook wel bij één meisje houden.
Zonder een relatie droogstaan kan wel, maar het is niet altijd je eigen keuze he?quote:Op zondag 27 april 2014 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je zonder relatie jaren droog kan staan, dan kun je het in een relatie ook wel bij één meisje houden.
Ik heb nog nooit touw gebruikt hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 16:00 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, als ik de verhalen moet geloven ben je een dominante kinky chick met een fascinatie voor touw.
Dat idee had ik al welquote:Op zondag 27 april 2014 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan het te vertellen.
Zeker weten, ik hou echt van zijn muziek, ik ben ook naar een concert van hem geweest vorig jaar in Amsterdam, die 2 uur waren zo voorbij.quote:
Die snap ik niet… Zonder relatie is droogstaan geen probleem, maar zodra je een relatie heb, dan moet je maar een ander pakken?quote:Op zondag 27 april 2014 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zonder een relatie droogstaan kan wel, maar het is niet altijd je eigen keuze he?
Niet elke situatie is hetzelfde. Maar ik ga mezelf ook niet verdedigen. Wat ik deed was fout, ik heb spijt en zal het nu ook nooit meer doen. Ben allang blij dat mijn partner me toen kon vergeven, hoe fucking moeilijk dat voor hem moet zijn geweest ... Had ik zelf waarschijnlijk niet gekund. Dus diep respect daarvoor.quote:Op zondag 27 april 2014 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik snap vreemdgaan gewoon niet, en dat zal ik ook nooit doen denk ik. Het is makkelijk om wat achter de hand te hebben maar zet gewoon een punt achter je relatie als je met iemand anders wil neuken zou ik dan zeggen.
Nee ik bedoel dat ik wel heel lang droog sta, maar dat is niet bepaald mijn eigen keuze. Ik zeg niet dat ik vreemd zou gaanquote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die snap ik niet… Zonder relatie is droogstaan geen probleem, maar zodra je een relatie heb, dan moet je maar een ander pakken?
Waarom dan niet iemand pakken als je single bent?
Ik heb niks specifieks over touw gezegd hoor.quote:
nee weet ik.quote:Op zondag 27 april 2014 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niks specifieks over touw gezegd hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |